Пет начина да направим най - правилния избор на протеин

Добавена на 02 Декември, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар
Протеините са градивните блокове, необходими за възстановяване и растеж на мускулната тъкан по време на участие във всякакъв вид дейност, която разгражда мускулната тъкан, в нашия случай- прогресивна силова тренировка.

Примери за богати на протеин храни са пилешкото, телешкото, яйцата, млякото, сиренето, рибата и разбира се допълнителните източници, известни като протеин на прах.

Има протеин в картофите, ориза, макаронените изделия и ядките, но тези източници не се считат за съществени, защото био-стойността на протеина в тях не е толкова висока, колкото на този в месото и млечните продукти.
Прочети цялата статия >

Въпроси & Oтговори за USP Labs - Modern BCAA!

Добавена на 25 Ноември, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар
USPlabs Modern BCAA™ съдържа аминокиселини в разклонена верига (леуцин, изолеуцин и валин) в съотношение 8:1:1 вместо досега използваните 2:1:1 и 4:1:1.

Какво прави това съотношение по-добро?


Избрахме тази революционна формула (8:1:1) за наше встъпление в категорията ВСАА-продукти поради една причина: mTOR. Mammalian target of rapamycin (mTOR) е протеинова киназа, която играе важна роля в регулирането на няколко аспекта на клетъчния метаболизъм.

Когато достатъчно количество вещества (глюкоза, аминокиселини, липопротеини и минлерали) бъдат приети, mTOR бива активиран и слага началото на вътреклетъчните процеси, от които са част и рибозомите, отговарящи за протеиновия синтез, който е в основата на мускулната хипертрофия (мускулния растеж). Многобройни изследвания посочват именно леуцина като основна аминокиселина отговаряща за регулирането на mTOR.
Прочети цялата статия >

Четири причини, заради които са полезни бърнърите!

Добавена на 24 Ноември, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар
В тази статия ще разберете защо трябва да използваме фет-бърнър, когато желаем да свалим няколко сантиметра от талията си или просто да изчистим след зимния период на качване на мускулна маса!

1. Битката с глада


Първото нещо, което трябва да разберете за фет-бърнърите, е, че те не са създадени веднага и просто да „изгорят” излишните ви килограми, смисълът им може би е такъв, но те го постигат чрез различни механизми. Термогенните продукти са вид фет-бърнъри, които помагат за ускоряване на метаболизма и така директно сваляте повече излишни килограми.
Прочети цялата статия >

Четири причини, че имаме нужда от рибено масло!

Добавена на 24 Ноември, Категория: Хранителни добавки, 17 коментара
Независимо дали искате да качвате мускулна маса, да свалите излишните килограми или просто да заздравите организма си, то рибеното масло е хранителната добавка, която трябва да добавите към хранителния си режим. Малко са продуктите на пазара, които носят толкова полза като рибеното масло.

Ето малко важна информация за него:

Какво представлява рибеното масло?


Рибеното масло е от семейството на мастните киселини и се добива от мастната тъкан на рибите.
Прочети цялата статия >

Три много важни причини да използвате BCAA

Добавена на 24 Ноември, Категория: Хранителни добавки, 4 коментара
Ако сте решили постоянно да отделяте време и сили на стабилна тренировъчна програма във фитнеса, следващате стъпка е да оправите хранителния си режим и да се снабдите с нужните хранителни добавки, така че да максимизирате резултатите си.

Ще бъде грешка да не предвидите тези неща в програмата си, защото не само няма да бъдете достатъчно ефективни в изграждането на мускулатурата си, но и няма да имате енергията, която ви е нужна за добра тренировка.

Едно от най-важните и задължителни неща е да се снабдите с пълния спектрум на аминокиселините. А най-ценните от тях са тези с разклонена верига (BCAA). В следващите редове ще обясним защо трябва да инвестирате точно в тях.
Прочети цялата статия >

Най-добрите добавки за всеки вид тренировка

Добавена на 21 Ноември, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара
Изброените продукти по-долу са част от големия списък на хранителните добавки, които са подходящи за всяка от изброените тренировъчни цели. Много от тях имат припокриващи се функции, но дават много познания за света на здравословния фитнес.

1. За горене на мазнините


- DHEA
- Енергийни напитки (дълговерижни глюкозни полимери)
- Бифидо бактерии
- Напитки, които са заместител на храната и са изградени от балансирани микро и макро елементи, извлечени от висок клас източници
- Кафе (кофеин)
Прочети цялата статия >

Какво представлява Алфа-Липоевата киселина?

Добавена на 16 Ноември, Категория: Хранителни добавки, 8 коментара
Други имена: lipoic acid, thioctic acid, ALA

Алфа-Липоевата киселина е мастна киселина, която се намира натурално във всяка една клетка във вашето тяло. Необходима е на тялото, за да може то да произвежда енергия за всичките обикновени процеси, съпровождащи нормалното функциониране на човешкото тяло. Алфа-Липоевата киселина превръща глюкозата (кръвната захар) в енергия.

Алфа-Липоевата киселина е също така и антиоксидант. Субстанция, която неутрализира тежките химикали, наричани още свободни радикали. Това, което прави Алфа-Липоевата киселина уникална, е, че функционира във вода и мазнини, нещо невъзможно за повечето антиоксиданти като витамин “Ц” и “Е”. От няколко съвременни изследвания се разбира още, че тя може да „рециклира” антиоксиданти като витамин “Ц” и Глутатион, след като те вече са били използвани веднъж.
Прочети цялата статия >