Добавките, които оказват влияние върху щитовидната жлеза, и загубата на килограми

Добавена на 16 Май, Категория: Хранителни добавки, 11 коментара
Щитовидната жлеза е мощна ендокринна жлеза в областта на врата, която има значително въздействие по отношение резултатите от нашите тренировки и здравословното хранене.

Една слабо активна щитовидна жлеза в голяма степен ще попречи на усилията ни и сериозно ще намали способността да горим мазнини, а и да качваме мускулна маса. Като се има предвид, че 1 на всеки 13 американци има регистриран проблем с щитовидната жлеза, цифрите са смущаващи, тъй като много хора не са диагностицирани.
Прочети цялата статия >

Суроватъчен протеин : концентрат срещу изолат

Добавена на 09 Май, Категория: Хранителни добавки, 6 коментара
Без никакво съмнение, суроватъчният протеин е добавката, която препоръчваме на всички трениращи, независимо дали качват мускулна маса или свалят излишните мазнини.

Вземете под внимание и фактът, че последните проучвания показват противовъзпалителни и противоракови свойства на суроватъчния протеин. Аминокиселините с разклонена верига, глутаминът и левцинът, които се съдържат в тази добавка, са много важни за възстановяването и растежа на мускулите. Ако не разпологаме с достатъчно протеин в хранителния си режим, то няма как да стигнем максималното си ниво на сила.
Прочети цялата статия >

Защо имаме нужда от фет бърнъри?

Добавена на 03 Май, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара
Ето че най-накрая сте взели правилното решение- време е да спазвате качествен тренировъчен и хранителен режим, за да изчистите излишните мазнини през пролетта. Летният сезон е точно зад ъгъла, а вие имате нужда от постигане на възможно най-добрата физическа форма.

След като вече сте направили този избор, най-вероятно ще попаднете в една от следните 3 групи хора, които искат да свалят ненужните килограми:
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за хром пиколинат (Chromium Picolinate)

Добавена на 05 Април, Категория: Хранителни добавки, 16 коментара

1. Какво представлява и какъв е произходът му?


Хром пиколинат се счита за най-добрия източник на хром. Хромът е минерал, който е от съществено значение за производството на инсулин в организма.

Инсулинът е хормон, който стабилизира нивото на кръвната захар в организма. Бирената мая се счита за най-добрия източник на хром, но храни като царевица, ябълки, цвекло, домати, пшеничен зародиш, трици, сладкия картофи, също са богати на този минерал.
Прочети цялата статия >

Анаболните ензими - ключът към максимално използване на вашия мускулен потенциал

Добавена на 22 Март, Категория: Хранителни добавки, 4 коментара
Почти всеки, който стъпи във фитнес залата, поне малко се интересува от състоянието на анаболизма си. Ако отделяте част от времето си през деня за вдигане на тежести, то естествено бихте искали да получите най-добрите резултати за вложените усилия.

Анаболизмът е процесът, при който прости вещества се преобразуват в по-сложни съединения като костите и мускулната тъкан. Когато започнете да вдигате, вие натоварвате мускулите, а след това ги захранвате с хранителни вещества и почивка, тогава се включва и анаболизмът.
Прочети цялата статия >

Всичко за L-карнитина на едно място !

Добавена на 08 Март, Категория: Хранителни добавки, 28 коментара
L-карнитин – свързвате това понятие с отслабване, нали? Асоциацията е правилна, разбира се, но това съвсем не изчерпва физиологичните свойства на това вещество.

Интересното е, че L-карнитинът (или просто карнитин) е една от най-често използваните хранителни добавки, но в същото време много хора го употребяват неправилно и често е набеждаван за неефективен. В този материал ще се постараем да дадем повече информация за L-карнитина – за действието му и начините да извлечем максимална полза от суплементация с него.
Прочети цялата статия >

11 супер „странични ефекта” от приема на Л-Карнитин

Добавена на 26 Февруари, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

1. Топене на мазнините


Ако искате да се изчистите от излишните мазнини, то това е аминокиселината, от която се нуждаете. Л-карнитинът пренаса дълговерижните мастни киселини като триглицеридите в митохондриите, където те се окисляват за производство на енергия.

Карнитинът има качеството да намаля умората и да служи за потискане на апетита. Ето защо, л-карнитинът ще ви свърши много работа, когато сте на диета. Той не само ще ви помогне да не трупате мазнини, но и ще повиши аеробния ви капацитет, което означава, че ще можете да горите повече калории при кардио.
Прочети цялата статия >