Ползите от корен от Джинджифил (Ginger Root)

Добавена на 19 Февруари, Категория: Хранителни добавки, 1 коментар

Джинджифилът е добре познат като лек за болести, породени от пътуване, гадене и стомашно разстройство, използва се при колики, , чревни смущения, загуба на апетит, треска, настинка, грип, лошо кръвообращение, менструални спазми, диспепсия (подуване на корема, киселини в стомаха, метеоризъм), лошо храносмилане и стомашно- чревни проблеми, като газове и стомашни спазми.

Джинджифилът е мощно противовъзпалително средство, а напоследък представлява интерес с това, че може би облекчава ставни проблеми. Използва се и при артрит, главоболие, зъбобол, кашлица, бронхит, остеоартрит, за облекчаване на тендинит, понижаване на холестерола и кръвното налягане, както и за предотвратяване на вътрешните кръвни съсиреци.
Прочети цялата статия >

Бетаин? За какво ми е?

Добавена на 16 Февруари, Категория: Хранителни добавки, 9 коментара

Малко добавки могат да се мерят с бетаина, когато става дума за мускулен растеж и сила


Много често напоследък се появяват нови и нови изследвания, които илюстрират ползите от аминокиселината бетаин (триметилглицин).

Последното е на Университета на Кънектикът и показва, че когато тренирани силово мъже приемат 1.5 грама бетаин два пъти на ден в продължение на две седмици, се увеличава не само тяхната сила на основните упражнения като клекове, а и се повишават нивата на хормона на растежа и на инсулиноподния растежен фактор- L.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за NAC ( Н-Ацетил Цистеин )?

Добавена на 27 Януари, Категория: Хранителни добавки, 2 коментара

Н-Ацетил Цистеин (NAC) е метаболит на сяра - съдържащата аминокиселина цистеин. Цистеинът се среща във високопротеиновите храни, но NAC - не. NAC се произвежда в човешкото тяло. Цистеинът играе важна роля при цикъла на сярата, тъй като играе роля като донор на сяра във фаза 2-детоксикация и като донор на метил при конверсията на хомоцистеин до метионин.

Цистеинът помага за синтезирането на глутатион, един от най - важните природни антиоксиданти и детоксикатори. NAC е ацетилирана форма на л - цистеин.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за Босвелия?

Добавена на 25 Януари, Категория: Хранителни добавки, 12 коментара

Какво е Босвелия?


Позната също като „индийски тамян”, босвелията е билка, която често е използва в аюрведа (традиционната медицина на Индия). Извличан от смолата на дървото „Босвелия”, екстрактът от босвелия е богат на босвелична киселина (вещество с противовъзпалителен ефект).
Прочети цялата статия >

Ползите от Гинко Билоба

Добавена на 19 Януари, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Употребата на Гинко Билоба може да се проследи хиляди години назад във времето в историята на китайската медицина. Съвременните изследвания на Гинко Билоба са извършени от немски учени, които са установили колко ценен е екстрактът от тази билка.

В Германия, чаят от Гинко Билоба се предписва постоянно и е част от традиционната медицина. Нека погледнем какви конкретни ползи за здравето носи Гинко Билоба:
Прочети цялата статия >

Ползите от Aртишок (Artichoke)

Добавена на 30 Декември, Категория: Хранителни добавки, 3 коментара

Има много начини да се възползвате от невероятните ползи за здравето, които носи артишока. Повечето хора харесват най - вече „сърцето” му, но листата са тези, които съдържат мощните полезни вещества за организма.

Има начини да се готви артишок, примерно чрез варене, така че можем да консумираме цялото растение. Обаче, дори само листата и „сърцето” са достатъчни, за да извлечем максималните ползи от растението. Ето и 8 причини, поради които трябва да добавите артишок към диетата си:
Прочети цялата статия >

Незаменими аминокиселини (EAA) + Витарго = Победа

Добавена на 22 Декември, Категория: Хранителни добавки, Напиши коментар

Използвайте EAA и Витарго, за да увеличите мускулната си масаp



EAA


Незаменимите аминокиселини са тези, които вашето тяло не може да произвежда само, така че е изключително важно да си ги набавяте от храната и хранителните добавки. Въпреки че са нужни около 20 аминокиселини, за да се образуват по - голямата част от протеините, като мускулна тъкан, във вашето тялото, като цяло, ЕАА се състоят от осем аминокиселини: лизин, метионин, фенилаланин, треонин, триптофан, левцин, изолевцин и валин.
Прочети цялата статия >