Индекс на пренасищане

Добавена на 01 Юни, Категория: Хранене, 2 коментара

Въпрос: Аз съм бодибилдър, който в същото време живее един нормален живот. Как най-лесно да определя какви храни да ям и в какви количества, за да намаля телесните мазнини?

Отговор: Билдърите обикновено грешат, когато стане дума за загуба на телесните мазнини. Те се фокусират върху качеството на храната, а не на количеството, т.е. на това, което ядат, а не на това колко изяждат, за да се изчистят. Те прилагат този метод, защото някои храни спомагат за намаляването на телесните мазнини, а други увеличават количеството мазнини.
Прочети цялата статия >

За любовта към лука

Добавена на 29 Май, Категория: Хранене, 1 коментар

Въпрос: Обичам лукът и го слагам практически на всичко, което ям, но приятелите ми бодибилдъри твърдят, че прекалено голямото количество лук е лошо за храносмилането. Мога ли да продължавам да ям лук или той е ненужното зло?

Отговор: Не се отказвайте от лука! Лукът е страхотна „свободна” храна на бодибилдърите, защото половин чаша съдържа само 30 калории (нарязан пресен лук) и не съдържа мазнини, холестерол и сол.
Прочети цялата статия >

Вкусно пилешко

Добавена на 23 Май, Категория: Хранене, 2 коментара

Въпрос: Предпочитам тъмното месо пред пилешките гърди, които намирам за сухи. Като билдър обаче трябва ли да отбягвам тъмното месо? И ако е така, има ли начин да направя пилешките гърди по-вкусни?

Отговор: Добър въпрос. Хората, които обичат пилешките гърди, изглежда ги предпочитат пред всички останали части на пилето. Онези, които предпочитат тъмното месо, се оплакват, че месото от гърдите е прекалено сухо.
Прочети цялата статия >

Няколко страхотни рецепти, с които да разнообразите протеиновия си шейк

Добавена на 01 Май, Категория: Хранене, 6 коментара

Писна ли ви да пиете все същите скучни, безлични на вкус протеинови шейкове?

Опитайте тези превъзходни рецепти, които предлагаме, с които ще постигнете нужното разнообразие и ще направите живота си по – вкусен.
Прочети цялата статия >

КИЛОГРАМ Х КИЛОГРАМ - II-ра част

Добавена на 01 Април, Категория: Хранене, 2 коментара

В 1-ва част на статията Ви представихме основните принципи при всяко едно хранене за деня, които ще Ви помогнат да покачите мускулна маса.

В тази статия предлагаме две примерни дневни менюта. Не е необходимо да следвате описания хранителен режим точка по точка. Той е създаден, за да добиете представа от количеството и качеството на храната, която трябва да консумирате, за да покачите мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Килограм Х Килограм

Добавена на 30 Март, Категория: Хранене, 2 коментара

Храната необходима за покачване на мускулна маса.


Ако покачвате трудно, а кой ли не покачва трудно? – храната е единственото нещо което ще ви помогне да набъбнете.

Хората си мислят, че покачването на мускулна маса е лесно за някои, а за тях е трудно. Трудно е за всеки! Ето защо храненето, което ще ви опишем по-долу е за всеки един желаещ да увеличи мускулната си маса и размери.
Прочети цялата статия >

Диетата и аеробиката - ключът към талията II

Добавена на 19 Март, Категория: Хранене, 7 коментара


Във втора част на статията представяме на вашето внимание две лесни за изпълнение ПРИМЕРНИ дневни менюта, които ще ви доставят съответно 2500 и 1700 калории.

Препоръчваме менюто съдържащо 2500 калории за мъжете, които искат да свалят размери, а на жените съответно това с 1700 калории.
Прочети цялата статия >