Какво не знаем за бобовите растения?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Хранене, 14 коментара

Бобовите растения


Бобовите растения са често пренебрегвани от билдерите, но са отличен източник на хранителни влакна, с които държите в нормата или сваляте нивото на холестерола в кръвта.

Те имат и друг плюс – отличен източник са на витамин В. Влакната, които те съдържат, забавят усвояването на въглехидратите, което значи, че така се чувствате по-дълго време заситени.
Прочети цялата статия >

Вреди ли прекалено „чистото“ хранене на вашите постижения?

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранене, 5 коментара

Ако попитате повечето бодибилдъри какво означава да се хранят „чисто“, те най – вероятно ще ви кажат, че в такъв период избягват всякаква нездравословна „джънк“ храна.

Ако се разровите допълнително, ще разберете, че това се свежда най – вече до отстраняване на захарите и мазнините. Основната храна стават пилешките гърди без кожа и кости, зеленчуците и може би варените картофи без допълнителни подправки.
Прочети цялата статия >

Нисковъглехидратна „магическа седмица”

Добавена на 17 Септември, Категория: Хранене, 7 коментара

Ако искате да постигнете желания релефен вид за кратко време, следващият нисковъглехидратен план от 7 стъпки е точно за вас.

Търсенето на релефа започва с три прости правила: намалете леко приема на мазнини, орежете въглехидратите и увеличете консумацията на протеин.

Да избягвате мазнините изобщо е глупост – избягвайте пържените храни, олиото и маргарина.
Прочети цялата статия >

Маса се прави на маса

Добавена на 05 Септември, Категория: Хранене, 4 коментара

Практически съвети за всички начинаещи, които искат да покачат мускулната си маса


Един човек с по-малко тегло обикновено има бърз обмен на веществата и организъм, който не е склонен да пропуска ядене. Както трябва да научите тялото си да се справи с вдигането на тежести, така трябва да преразгледате хранителните си навици, за да сте сигурни, че се храните достатъчно качествено, за да поддържате мускулния растеж. Това означава да не пропускате хранене.
Прочети цялата статия >

Най-вкусното пилешко

Добавена на 31 Август, Категория: Хранене, 3 коментара

Представяме на вашето внимание две хрупкави, нискомаслени рецепти с пилешките гърди – основно ястие на всички сериозни бодибилдъри.


Те са с много ниско съдържание на мазнини и са в центъра на хранителния режим на почти всички културисти и фитнес любители, а това поражда еднообразие в храненето. Известно е, че сме свикнали да правим тази ценна храна по дотегналите на всички начини – печено, варено или на грил.
Прочети цялата статия >

Хитринки във фитнес менюто

Добавена на 29 Август, Категория: Хранене, 11 коментара

Яжте банани


Какво според вас могат да правят бананите в диетата на бодибилдърите? Последните изследвания показват, че хомоцистинът – аминокиселина, която се явява вторичен продукт в резултат на метаболизма на протеина, е особено опасна за сърдечносъдовата система.
Прочети цялата статия >

Повредите в диетата (II-ра част)

Добавена на 12 Август, Категория: Хранене, 2 коментара

Грешка 4


Прекалено бързо качване на маса

Реалистичният и нормален план за качване на мускулна маса би трябвало да има за цел наддаването на по около половин килограм на седмица. Ако обаче качвате повече от това, то със сигурност няма да е ефективно, а натрупването ще е главно в мазнини.
Прочети цялата статия >