7 надценени храни, които може да избягвате, докато сте на диета

Добавена на 08 Юли, Категория: Хранене, 2 коментара

Има най – различни митове, свързани с бодибилдинга, които са добре известни, но най – честите грешки, които хората правят, са свързани именно с бъркането на мит и абсолютна истина.

Определени митове са толкова дълбоко вкоренени в съзнанието ни, че дори не се запитваме кое е реално и кое не.
Прочети цялата статия >

Въглехидратните проблеми

Добавена на 05 Юли, Категория: Хранене, 1 коментар

Какво да бъде количеството на въглехидратите през период за натрупване на мускулна маса и има ли значение от какви източници са те?


В периода за натрупване на мускулна маса е необходимо да приемате достатъчно, дори и малко повече калории и въглехидрати.
Прочети цялата статия >

Фактите за мазнините (II-ва част)

Добавена на 30 Юни, Категория: Хранене, 6 коментара



Полезни мазнини


Мононенаситени мазнини

Мазнини, които имат един двойно свързан (ненаситен) въглерод в молекулата. Обикновено са течни при стайна температура, но започват да се втвърдяват, когато са охладени.
Прочети цялата статия >

Всичко за хранителните съставки (II-ра част)

Добавена на 29 Юни, Категория: Хранене, 1 коментар


Стероли


Сега може би вече ви става ясно откъде идва и името холестерол. Известно ви е, че холестеролът е причинител на много опасни смущения в сърдечносъдовата система, но стеролите също така имат и жизненоважни функции – без тях е немислим синтезът на половите хормони, както и кортизолът. Витамин Д например се счита за стерол.
Прочети цялата статия >

Фактите за мазнините (I-ва част)

Добавена на 28 Юни, Категория: Хранене, Напиши коментар

Научете кои мазнини са ваши приятели и кои не са


Правилните мазнини правят бодибилдъра наистина добър. Независимо дали целта ви е да сте огромни или просто „нацепени“, мазнините могат да са ваш съюзник. Просто трябва да знаете с кои да се храните, кои да отбягвате, какво количество да консумирате и кой е най – добрият тайминг за прием.
Прочети цялата статия >

Индекс на пренасищане

Добавена на 01 Юни, Категория: Хранене, 2 коментара

Въпрос: Аз съм бодибилдър, който в същото време живее един нормален живот. Как най-лесно да определя какви храни да ям и в какви количества, за да намаля телесните мазнини?

Отговор: Билдърите обикновено грешат, когато стане дума за загуба на телесните мазнини. Те се фокусират върху качеството на храната, а не на количеството, т.е. на това, което ядат, а не на това колко изяждат, за да се изчистят. Те прилагат този метод, защото някои храни спомагат за намаляването на телесните мазнини, а други увеличават количеството мазнини.
Прочети цялата статия >

За любовта към лука

Добавена на 29 Май, Категория: Хранене, 1 коментар

Въпрос: Обичам лукът и го слагам практически на всичко, което ям, но приятелите ми бодибилдъри твърдят, че прекалено голямото количество лук е лошо за храносмилането. Мога ли да продължавам да ям лук или той е ненужното зло?

Отговор: Не се отказвайте от лука! Лукът е страхотна „свободна” храна на бодибилдърите, защото половин чаша съдържа само 30 калории (нарязан пресен лук) и не съдържа мазнини, холестерол и сол.
Прочети цялата статия >