Хранителни планове за маса (II-ва част)

Добавена на 30 Октомври, Категория: Хранене, 2 коментара

Фаза втора: дни 11-21. През този период повечето билдери трябва да добавят по още 300-500 калории дневно – общо 600-1000 калории повече, отколкото са необходими за поддържане. За да определите нуждите си, използвайте същата формула както във фаза първа (всеки добавя поне по 300, хардгейнърите още по 100, а тези с базов калориен прием 3000 още по 100).
Прочети цялата статия >

Маса се прави на маса

Добавена на 05 Септември, Категория: Хранене, 4 коментара

Практически съвети за всички начинаещи, които искат да покачат мускулната си маса


Един човек с по-малко тегло обикновено има бърз обмен на веществата и организъм, който не е склонен да пропуска ядене. Както трябва да научите тялото си да се справи с вдигането на тежести, така трябва да преразгледате хранителните си навици, за да сте сигурни, че се храните достатъчно качествено, за да поддържате мускулния растеж. Това означава да не пропускате хранене.
Прочети цялата статия >

Най-вкусното пилешко

Добавена на 31 Август, Категория: Хранене, 3 коментара

Представяме на вашето внимание две хрупкави, нискомаслени рецепти с пилешките гърди – основно ястие на всички сериозни бодибилдъри.


Те са с много ниско съдържание на мазнини и са в центъра на хранителния режим на почти всички културисти и фитнес любители, а това поражда еднообразие в храненето. Известно е, че сме свикнали да правим тази ценна храна по дотегналите на всички начини – печено, варено или на грил.
Прочети цялата статия >

Хитринки във фитнес менюто

Добавена на 29 Август, Категория: Хранене, 11 коментара

Яжте банани


Какво според вас могат да правят бананите в диетата на бодибилдърите? Последните изследвания показват, че хомоцистинът – аминокиселина, която се явява вторичен продукт в резултат на метаболизма на протеина, е особено опасна за сърдечносъдовата система.
Прочети цялата статия >

Повредите в диетата (II-ра част)

Добавена на 12 Август, Категория: Хранене, 2 коментара

Грешка 4


Прекалено бързо качване на маса

Реалистичният и нормален план за качване на мускулна маса би трябвало да има за цел наддаването на по около половин килограм на седмица. Ако обаче качвате повече от това, то със сигурност няма да е ефективно, а натрупването ще е главно в мазнини.
Прочети цялата статия >

Калориите и математиката

Добавена на 27 Юли, Категория: Хранене, 1 коментар

Или научна приказка за това защо мускулите не растат


Както общо имат калориите с математиката, ще попитат тези от вас, които недолюбваха математиката още от училище. Е, новината за тях е лоша. Математиката и калориите имат нещо общо и то е това, за което всички влизаме в залата – големите мускули.
Прочети цялата статия >

Всичко за хранителните съставки (II-ра част)

Добавена на 29 Юни, Категория: Хранене, 1 коментар


Стероли


Сега може би вече ви става ясно откъде идва и името холестерол. Известно ви е, че холестеролът е причинител на много опасни смущения в сърдечносъдовата система, но стеролите също така имат и жизненоважни функции – без тях е немислим синтезът на половите хормони, както и кортизолът. Витамин Д например се счита за стерол.
Прочети цялата статия >