Хранителните стойности на зелените храни

Добавена на 14 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

Насочили сте се към здравословна, богата на хранителни вещества салата за обяд, но как да подберете най-подходяащите "листа" за основа й.

Дали да бъде маруля, спанак, айсберг или червена маруля?

Лошата новина за хората, които слагат по 1-2 листа зелени храни в сандвичите си е, че необходимата дневна доза за качествено извличане на поезните нутриенти е 2-3 чаени чашки.
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Мини кюфтета

Добавена на 23 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Когато спазвате строг тренировъчен и хранителен режим, кюфтетата са само мечтана храна за вас. Повечето кюфтета са богати на въглехидрати, мазнини и сол. Предлагаме ви мини кюфтета, бедни на въглехидрати и сол
Прочети цялата статия >

Гигантски размери

Добавена на 31 Декември, Категория: Хранене, 10 коментара

Все още се чудите кое е най-доброто хранене за културиста? Какво ще кажете да изберем един човек, от който можем да научим нещо, някой на който можете да подражавате и да следвате, който има интуиция и ще ви разкрие някои тънкости, които ще ви помогнат да излезете от коловоза на посредствеността?

Кой знае – може би следващите пет килограма, които самите вие ще покачите, се крият в следващите редове!

Професионалистът от IFBB Гюнтер Шлиркамп знае доста неща за това как се става голям.
Прочети цялата статия >

Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >

Среднощна маса (II-ра част)

Добавена на 03 Декември, Категория: Хранене, 7 коментара

През нощта


Посред нощ. Един от най-добрите начини да не изпаднете в катаболизъм и да не разградите мускулна тъкан през нощта е да си набавите достатъчно протеин. Е, това си има и минуси – нарушеният сън, който зачерква плюсовете от допълнителния протеин. Но ако така или иначе ще ставате посред нощ, предвидете 20-40г казеин.
Прочети цялата статия >

2-седмичен план за маса

Добавена на 11 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Да се освиня или да не се освиня – това е въпросът. Билдерите и особено тези с големи разлики между строгите диети преди състезание и напълно свободните в период за маса, често си го задават. За хора, които искат да растат и после да се чистят, това дълго време бе най-добрият начин за растеж. Но ако искате да увеличите чистата си маса, няма нужда да ставате 130кг.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия на Арнолд

Добавена на 10 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Рецептата на Арнолд Шварценегер от онези години: много твърда храна, подкрепена с протеинови шейкове. Просто и ефикасно.


Информация


Най-ранните данни за хранителните навици на Арнолд свидетелстват, че съветът му към обикновеният човек е да приема около 1 - 1,1 г протеин за килограм тегло дневно
Прочети цялата статия >