Периодизирано хранене

Добавена на 18 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Както и при повечето фундаментални неща качването на тегло се дължи повечето калории, които приемате. Ако не качвате тегло, вероятно не приемате достатъчно калории.

Разбира се, може да ядете много,но достатъчно ли е то? Записвате ли си калориите, които приемате, за да ги сравните с калориите, които горите при упражнения?
Прочети цялата статия >

Нисковъглехидратна „магическа седмица”

Добавена на 17 Септември, Категория: Хранене, 7 коментара

Ако искате да постигнете желания релефен вид за кратко време, следващият нисковъглехидратен план от 7 стъпки е точно за вас.

Търсенето на релефа започва с три прости правила: намалете леко приема на мазнини, орежете въглехидратите и увеличете консумацията на протеин.

Да избягвате мазнините изобщо е глупост – избягвайте пържените храни, олиото и маргарина.
Прочети цялата статия >

Маса се прави на маса

Добавена на 05 Септември, Категория: Хранене, 4 коментара

Практически съвети за всички начинаещи, които искат да покачат мускулната си маса


Един човек с по-малко тегло обикновено има бърз обмен на веществата и организъм, който не е склонен да пропуска ядене. Както трябва да научите тялото си да се справи с вдигането на тежести, така трябва да преразгледате хранителните си навици, за да сте сигурни, че се храните достатъчно качествено, за да поддържате мускулния растеж. Това означава да не пропускате хранене.
Прочети цялата статия >

Най-вкусното пилешко

Добавена на 31 Август, Категория: Хранене, 3 коментара

Представяме на вашето внимание две хрупкави, нискомаслени рецепти с пилешките гърди – основно ястие на всички сериозни бодибилдъри.


Те са с много ниско съдържание на мазнини и са в центъра на хранителния режим на почти всички културисти и фитнес любители, а това поражда еднообразие в храненето. Известно е, че сме свикнали да правим тази ценна храна по дотегналите на всички начини – печено, варено или на грил.
Прочети цялата статия >

Хитринки във фитнес менюто

Добавена на 29 Август, Категория: Хранене, 11 коментара

Яжте банани


Какво според вас могат да правят бананите в диетата на бодибилдърите? Последните изследвания показват, че хомоцистинът – аминокиселина, която се явява вторичен продукт в резултат на метаболизма на протеина, е особено опасна за сърдечносъдовата система.
Прочети цялата статия >

Повредите в диетата (II-ра част)

Добавена на 12 Август, Категория: Хранене, 2 коментара

Грешка 4


Прекалено бързо качване на маса

Реалистичният и нормален план за качване на мускулна маса би трябвало да има за цел наддаването на по около половин килограм на седмица. Ако обаче качвате повече от това, то със сигурност няма да е ефективно, а натрупването ще е главно в мазнини.
Прочети цялата статия >

Калориите и математиката

Добавена на 27 Юли, Категория: Хранене, 1 коментар

Или научна приказка за това защо мускулите не растат


Както общо имат калориите с математиката, ще попитат тези от вас, които недолюбваха математиката още от училище. Е, новината за тях е лоша. Математиката и калориите имат нещо общо и то е това, за което всички влизаме в залата – големите мускули.
Прочети цялата статия >