Прави ли ви храненето нощем дебели ?

Добавена на 16 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Старите хранителни догми убеждаваха, че приемът на храна твърде късно през деня носи или качване на мазнини, или задържане на ефективното им топене. Обяснението за този ефект бе, че метаболизмът е по-нисък вечер заради намаленото ниво на активност.
Прочети цялата статия >

2-седмичен план за маса

Добавена на 11 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Да се освиня или да не се освиня – това е въпросът. Билдерите и особено тези с големи разлики между строгите диети преди състезание и напълно свободните в период за маса, често си го задават. За хора, които искат да растат и после да се чистят, това дълго време бе най-добрият начин за растеж. Но ако искате да увеличите чистата си маса, няма нужда да ставате 130кг.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия на Арнолд

Добавена на 10 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Рецептата на Арнолд Шварценегер от онези години: много твърда храна, подкрепена с протеинови шейкове. Просто и ефикасно.


Информация


Най-ранните данни за хранителните навици на Арнолд свидетелстват, че съветът му към обикновеният човек е да приема около 1 - 1,1 г протеин за килограм тегло дневно
Прочети цялата статия >

Хранителни планове за маса (II-ва част)

Добавена на 30 Октомври, Категория: Хранене, 2 коментара

Фаза втора: дни 11-21. През този период повечето билдери трябва да добавят по още 300-500 калории дневно – общо 600-1000 калории повече, отколкото са необходими за поддържане. За да определите нуждите си, използвайте същата формула както във фаза първа (всеки добавя поне по 300, хардгейнърите още по 100, а тези с базов калориен прием 3000 още по 100).
Прочети цялата статия >

Хранителни планове за маса (I-ва част)

Добавена на 24 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар

За да се качи мускулна маса без значително количество подкожна мазнина се изисква строга и сурова програма.

Тук ви предлагаме два базови плана: единият е създаден да ви помогне да качите 5 кг мускули за 3 месеца без значително увеличение на мазнините; с другия ще постигнете същите цели, но за 6 месеца. На пръв поглед изглежда безсмислено: кой няма да иска да направи това за 3, а за 6 месеца?
Прочети цялата статия >

Какво не знаем за бобовите растения?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Хранене, 14 коментара

Бобовите растения


Бобовите растения са често пренебрегвани от билдерите, но са отличен източник на хранителни влакна, с които държите в нормата или сваляте нивото на холестерола в кръвта.

Те имат и друг плюс – отличен източник са на витамин В. Влакната, които те съдържат, забавят усвояването на въглехидратите, което значи, че така се чувствате по-дълго време заситени.
Прочети цялата статия >

Вреди ли прекалено „чистото“ хранене на вашите постижения?

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранене, 5 коментара

Ако попитате повечето бодибилдъри какво означава да се хранят „чисто“, те най – вероятно ще ви кажат, че в такъв период избягват всякаква нездравословна „джънк“ храна.

Ако се разровите допълнително, ще разберете, че това се свежда най – вече до отстраняване на захарите и мазнините. Основната храна стават пилешките гърди без кожа и кости, зеленчуците и може би варените картофи без допълнителни подправки.
Прочети цялата статия >