Най-качественият плод

Добавена на 29 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар
Не се плашете от плодовете! Изберете точното време на прием, правилните плодове и те със сигурност ще допринесат за постигането на целите Ви.

Както всичко свързано със захар или бързи въглехидрати, плодовете нямат добра репутация в света на бодибилдинга.

Плодовете, обаче, предоставят фитохимикали и значително по-качествени вещества от всякакви други сладки лакомства. Ето по кое време е най-удачно да се хапват плодове:
Прочети цялата статия >

3атлъстяването при децата

Добавена на 16 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар
Очевидно проблемът със затлъстяването при децата не е нещо, който ще се оправи от само себе си. Фактът, че традиционно-американският проблем придоби световни мащаби, го прави част от най-сериозните "болести" на нашето време.

Когато говорим за сигурността на децата ни, най-често изникват думи като алкохол, наркотици, безопасно пресичане. Трябва ли нездравословната храна да бъде част от тези притеснения? В последните 30 години, затлъстяването при децата се е удвоило, а при младежите - утроило. Не е тайна, че заседналият начин на живот и нездравословната храна са в основата на проблема.
Прочети цялата статия >

Хранителните стойности на зелените храни

Добавена на 14 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

Насочили сте се към здравословна, богата на хранителни вещества салата за обяд, но как да подберете най-подходяащите "листа" за основа й.

Дали да бъде маруля, спанак, айсберг или червена маруля?

Лошата новина за хората, които слагат по 1-2 листа зелени храни в сандвичите си е, че необходимата дневна доза за качествено извличане на поезните нутриенти е 2-3 чаени чашки.
Прочети цялата статия >

Как да направим прехода от строга диета към нормален режим

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар
Отказали сте се от вредните навици, гледали сте нетърпеливо всяко движение по кантара, брояли сте дните до постигане на желата цел и най-после сте я достигнали. Отдъхнете си, защото сте го заслужили, всичката вложена воля се е отплатила.
Какво правите оттук нататък? Първичният инстинкт Ви казва да изядете всичко мазно, сладко, от което сте се ограничавали. Разбира се, може да си позволите възнаграждение и да се отпуснете, но не прекалено много! Не само залагате всичкия труд, а и здравето си с рязки промени в режима.
Ето няколко съвета как да направите правилен преход от стриктна диета към нормално, здравословно хранене.
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Мини кюфтета

Добавена на 23 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Когато спазвате строг тренировъчен и хранителен режим, кюфтетата са само мечтана храна за вас. Повечето кюфтета са богати на въглехидрати, мазнини и сол. Предлагаме ви мини кюфтета, бедни на въглехидрати и сол
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Пиле с чесън по френски

Добавена на 03 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Представяме на вашето внимание една интересна и лесна за приготвяне нискокалорична рецепта, с която да разнообразите ежедневното си фитнес меню.

Пиле с чесън по френски


4 половинки пилешки гърди без кожа, но с костите
1 супена лъжица зехтин, най-добре студено пресован
1 супена лъжица масло
20 скилидки чесън
Прочети цялата статия >

Гигантски размери

Добавена на 31 Декември, Категория: Хранене, 10 коментара

Все още се чудите кое е най-доброто хранене за културиста? Какво ще кажете да изберем един човек, от който можем да научим нещо, някой на който можете да подражавате и да следвате, който има интуиция и ще ви разкрие някои тънкости, които ще ви помогнат да излезете от коловоза на посредствеността?

Кой знае – може би следващите пет килограма, които самите вие ще покачите, се крият в следващите редове!

Професионалистът от IFBB Гюнтер Шлиркамп знае доста неща за това как се става голям.
Прочети цялата статия >