Хранителната стратегия на Арнолд

Добавена на 10 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Рецептата на Арнолд Шварценегер от онези години: много твърда храна, подкрепена с протеинови шейкове. Просто и ефикасно.


Информация


Най-ранните данни за хранителните навици на Арнолд свидетелстват, че съветът му към обикновеният човек е да приема около 1 - 1,1 г протеин за килограм тегло дневно
Прочети цялата статия >

Хранителни планове за маса (II-ва част)

Добавена на 30 Октомври, Категория: Хранене, 2 коментара

Фаза втора: дни 11-21. През този период повечето билдери трябва да добавят по още 300-500 калории дневно – общо 600-1000 калории повече, отколкото са необходими за поддържане. За да определите нуждите си, използвайте същата формула както във фаза първа (всеки добавя поне по 300, хардгейнърите още по 100, а тези с базов калориен прием 3000 още по 100).
Прочети цялата статия >

Хранителни планове за маса (I-ва част)

Добавена на 24 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар

За да се качи мускулна маса без значително количество подкожна мазнина се изисква строга и сурова програма.

Тук ви предлагаме два базови плана: единият е създаден да ви помогне да качите 5 кг мускули за 3 месеца без значително увеличение на мазнините; с другия ще постигнете същите цели, но за 6 месеца. На пръв поглед изглежда безсмислено: кой няма да иска да направи това за 3, а за 6 месеца?
Прочети цялата статия >

Какво не знаем за бобовите растения?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Хранене, 14 коментара

Бобовите растения


Бобовите растения са често пренебрегвани от билдерите, но са отличен източник на хранителни влакна, с които държите в нормата или сваляте нивото на холестерола в кръвта.

Те имат и друг плюс – отличен източник са на витамин В. Влакната, които те съдържат, забавят усвояването на въглехидратите, което значи, че така се чувствате по-дълго време заситени.
Прочети цялата статия >

Вреди ли прекалено „чистото“ хранене на вашите постижения?

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранене, 5 коментара

Ако попитате повечето бодибилдъри какво означава да се хранят „чисто“, те най – вероятно ще ви кажат, че в такъв период избягват всякаква нездравословна „джънк“ храна.

Ако се разровите допълнително, ще разберете, че това се свежда най – вече до отстраняване на захарите и мазнините. Основната храна стават пилешките гърди без кожа и кости, зеленчуците и може би варените картофи без допълнителни подправки.
Прочети цялата статия >

Периодизирано хранене

Добавена на 18 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Както и при повечето фундаментални неща качването на тегло се дължи повечето калории, които приемате. Ако не качвате тегло, вероятно не приемате достатъчно калории.

Разбира се, може да ядете много,но достатъчно ли е то? Записвате ли си калориите, които приемате, за да ги сравните с калориите, които горите при упражнения?
Прочети цялата статия >

Нисковъглехидратна „магическа седмица”

Добавена на 17 Септември, Категория: Хранене, 7 коментара

Ако искате да постигнете желания релефен вид за кратко време, следващият нисковъглехидратен план от 7 стъпки е точно за вас.

Търсенето на релефа започва с три прости правила: намалете леко приема на мазнини, орежете въглехидратите и увеличете консумацията на протеин.

Да избягвате мазнините изобщо е глупост – избягвайте пържените храни, олиото и маргарина.
Прочети цялата статия >