Фитнес рецепти: Мини кюфтета

Добавена на 23 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Когато спазвате строг тренировъчен и хранителен режим, кюфтетата са само мечтана храна за вас. Повечето кюфтета са богати на въглехидрати, мазнини и сол. Предлагаме ви мини кюфтета, бедни на въглехидрати и сол
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Пиле с чесън по френски

Добавена на 03 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Представяме на вашето внимание една интересна и лесна за приготвяне нискокалорична рецепта, с която да разнообразите ежедневното си фитнес меню.

Пиле с чесън по френски


4 половинки пилешки гърди без кожа, но с костите
1 супена лъжица зехтин, най-добре студено пресован
1 супена лъжица масло
20 скилидки чесън
Прочети цялата статия >

Гигантски размери

Добавена на 31 Декември, Категория: Хранене, 10 коментара

Все още се чудите кое е най-доброто хранене за културиста? Какво ще кажете да изберем един човек, от който можем да научим нещо, някой на който можете да подражавате и да следвате, който има интуиция и ще ви разкрие някои тънкости, които ще ви помогнат да излезете от коловоза на посредствеността?

Кой знае – може би следващите пет килограма, които самите вие ще покачите, се крият в следващите редове!

Професионалистът от IFBB Гюнтер Шлиркамп знае доста неща за това как се става голям.
Прочети цялата статия >

Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >

Среднощна маса (II-ра част)

Добавена на 03 Декември, Категория: Хранене, 7 коментара

През нощта


Посред нощ. Един от най-добрите начини да не изпаднете в катаболизъм и да не разградите мускулна тъкан през нощта е да си набавите достатъчно протеин. Е, това си има и минуси – нарушеният сън, който зачерква плюсовете от допълнителния протеин. Но ако така или иначе ще ставате посред нощ, предвидете 20-40г казеин.
Прочети цялата статия >

Мощ в една чаша

Добавена на 30 Ноември, Категория: Хранене, 14 коментара

Нямате време, но ви се иска да се храните правилно, нали? Това, което ще ви предложим, ще ви отнеме по-малко от минута и е изненадващо удобно.

В края на краищата не е необходимо да си губите времето, да миете купища чинии и да вършите тонове работа.
Прочети цялата статия >

Среднощна маса

Добавена на 29 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

За да растат, билдерите се нуждаят от сън. Оптималното му количество за повечето здраво трениращи в период за маса е 8 ч.

През това време не горите толкова калории, както през останалото време на деня, но някакви все пак се горят. И ако през нощта не ставате, за да ядете, за енергията, необходима по време на сън, тялото се обръща към мускулната маса и почва да я топи.
Прочети цялата статия >