Наистина ли горчицата е толкова вредна?

Добавена на 16 Декември, Категория: Хранене, 4 коментара

Химическа съставка в горчицата може да стимулира протеиновия синтез


Когато кажем „горчица“, обикновено се сещаме за хот – дог. Това е нормално, този начин на мислене ни е кодиран в самосъзнанието от самото раждане
Прочети цялата статия >

Среднощна маса (II-ра част)

Добавена на 03 Декември, Категория: Хранене, 7 коментара

През нощта


Посред нощ. Един от най-добрите начини да не изпаднете в катаболизъм и да не разградите мускулна тъкан през нощта е да си набавите достатъчно протеин. Е, това си има и минуси – нарушеният сън, който зачерква плюсовете от допълнителния протеин. Но ако така или иначе ще ставате посред нощ, предвидете 20-40г казеин.
Прочети цялата статия >

Мощ в една чаша

Добавена на 30 Ноември, Категория: Хранене, 14 коментара

Нямате време, но ви се иска да се храните правилно, нали? Това, което ще ви предложим, ще ви отнеме по-малко от минута и е изненадващо удобно.

В края на краищата не е необходимо да си губите времето, да миете купища чинии и да вършите тонове работа.
Прочети цялата статия >

Среднощна маса

Добавена на 29 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

За да растат, билдерите се нуждаят от сън. Оптималното му количество за повечето здраво трениращи в период за маса е 8 ч.

През това време не горите толкова калории, както през останалото време на деня, но някакви все пак се горят. И ако през нощта не ставате, за да ядете, за енергията, необходима по време на сън, тялото се обръща към мускулната маса и почва да я топи.
Прочети цялата статия >

Прави ли ви храненето нощем дебели ?

Добавена на 16 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Старите хранителни догми убеждаваха, че приемът на храна твърде късно през деня носи или качване на мазнини, или задържане на ефективното им топене. Обяснението за този ефект бе, че метаболизмът е по-нисък вечер заради намаленото ниво на активност.
Прочети цялата статия >

2-седмичен план за маса

Добавена на 11 Ноември, Категория: Хранене, 3 коментара

Да се освиня или да не се освиня – това е въпросът. Билдерите и особено тези с големи разлики между строгите диети преди състезание и напълно свободните в период за маса, често си го задават. За хора, които искат да растат и после да се чистят, това дълго време бе най-добрият начин за растеж. Но ако искате да увеличите чистата си маса, няма нужда да ставате 130кг.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия на Арнолд

Добавена на 10 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Рецептата на Арнолд Шварценегер от онези години: много твърда храна, подкрепена с протеинови шейкове. Просто и ефикасно.


Информация


Най-ранните данни за хранителните навици на Арнолд свидетелстват, че съветът му към обикновеният човек е да приема около 1 - 1,1 г протеин за килограм тегло дневно
Прочети цялата статия >