Как да засилим имунната система чрез хранителния режим

Добавена на 12 Ноември, Категория: Хранене, 1 коментар
Позната заблуда е, че може да засилим имунната система чрез ударни дози Витамин A и C, когато сме болни или пък да преборим настинка с големи количества Цинк и Селен.

Да, набавянето на здравословни за организма количества е есенциално за здравата имунна система, но предозирането им, би могло да довете до същите негативни ефекти като липсата им. Ето няколко съвета как да изградите здрава имунна система чрез хранителния режим, като същевременно не изневерявате на фитнес целите си.
Прочети цялата статия >

Най-качественият плод

Добавена на 29 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар
Не се плашете от плодовете! Изберете точното време на прием, правилните плодове и те със сигурност ще допринесат за постигането на целите Ви.

Както всичко свързано със захар или бързи въглехидрати, плодовете нямат добра репутация в света на бодибилдинга.

Плодовете, обаче, предоставят фитохимикали и значително по-качествени вещества от всякакви други сладки лакомства. Ето по кое време е най-удачно да се хапват плодове:
Прочети цялата статия >

3атлъстяването при децата

Добавена на 16 Октомври, Категория: Хранене, 1 коментар
Очевидно проблемът със затлъстяването при децата не е нещо, който ще се оправи от само себе си. Фактът, че традиционно-американският проблем придоби световни мащаби, го прави част от най-сериозните "болести" на нашето време.

Когато говорим за сигурността на децата ни, най-често изникват думи като алкохол, наркотици, безопасно пресичане. Трябва ли нездравословната храна да бъде част от тези притеснения? В последните 30 години, затлъстяването при децата се е удвоило, а при младежите - утроило. Не е тайна, че заседналият начин на живот и нездравословната храна са в основата на проблема.
Прочети цялата статия >

Хранителните стойности на зелените храни

Добавена на 14 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

Насочили сте се към здравословна, богата на хранителни вещества салата за обяд, но как да подберете най-подходяащите "листа" за основа й.

Дали да бъде маруля, спанак, айсберг или червена маруля?

Лошата новина за хората, които слагат по 1-2 листа зелени храни в сандвичите си е, че необходимата дневна доза за качествено извличане на поезните нутриенти е 2-3 чаени чашки.
Прочети цялата статия >

Как да направим прехода от строга диета към нормален режим

Добавена на 07 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар
Отказали сте се от вредните навици, гледали сте нетърпеливо всяко движение по кантара, брояли сте дните до постигане на желата цел и най-после сте я достигнали. Отдъхнете си, защото сте го заслужили, всичката вложена воля се е отплатила.
Какво правите оттук нататък? Първичният инстинкт Ви казва да изядете всичко мазно, сладко, от което сте се ограничавали. Разбира се, може да си позволите възнаграждение и да се отпуснете, но не прекалено много! Не само залагате всичкия труд, а и здравето си с рязки промени в режима.
Ето няколко съвета как да направите правилен преход от стриктна диета към нормално, здравословно хранене.
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Мини кюфтета

Добавена на 23 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Когато спазвате строг тренировъчен и хранителен режим, кюфтетата са само мечтана храна за вас. Повечето кюфтета са богати на въглехидрати, мазнини и сол. Предлагаме ви мини кюфтета, бедни на въглехидрати и сол
Прочети цялата статия >

Фитнес рецепти: Пиле с чесън по френски

Добавена на 03 Февруари, Категория: Хранене, 2 коментара

Представяме на вашето внимание една интересна и лесна за приготвяне нискокалорична рецепта, с която да разнообразите ежедневното си фитнес меню.

Пиле с чесън по френски


4 половинки пилешки гърди без кожа, но с костите
1 супена лъжица зехтин, най-добре студено пресован
1 супена лъжица масло
20 скилидки чесън
Прочети цялата статия >