Приключих тежка тренировка и сега какво?

Добавена на 03 Ноември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Хапване след тренировка, това е може би най – важното нещо, което трябва да свършите след уморителните часове в залта.

Какви храни могат да се консумират след тренировка е една от най - коментираните теми. Сред многото информация за правилното регенериране след трениране е трудно да се отсее наистина полезната и вярна информация. Някои казват, че след тренировка се приемат въглехидрати, други съветват протеини, също така вода. За да ви улесним максимално, тук сме подбрали най – нужната информация.
Прочети цялата статия >

Страховита Хелоуин рецепта за протеинови паяци!

Добавена на 27 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар

В духа на Хелоуин ще ви дадем една уникална рецепта за страховити протеинови паячета!

Това е перфектната почерпка за всеки, който има арахнофобия. Въпреки, че изглеждат ужасяващо, те са наистина невероятно вкусни, така че и най – изплашеният от малките гадники, ще ги хареса.
Прочети цялата статия >

Кокосово мляко - чудото на топлите страни!

Добавена на 19 Октомври, Категория: Хранене, Напиши коментар


Една голяма част от хората имат лактозна непоносимост! Лактозата се съдържа в животинското мляко. Ако сте решили да изключите този тип продукти от менюто си или пък просто искате да обогатите своя хранителен режим с нещо полезно – то кокосовото мляко със сигурност ще ви заинтригува.
Прочети цялата статия >

Ябълките, източник на здраве!

Добавена на 26 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Какво е пектинът и защо е жизнено важно да се приема?

Пектинът е вид фибри, които се намират в клетъчните стени и тъканите на всички растения. Важното тук е, че само ябълките съдържат пектин в голяма концентрация - в кората и месото на пресния плод - и затова носят и много здравословни ползи.
Пектинът спада към групата на разтворимите хранителни влакнини и притежава изразена способност да свързва водата и да образува високо вискозни разтвори, както и способност да свързва жлъчните киселини в червата. Пектинът напълно ферментира под въздействие на микробите в дебелото черво за разлика от неразтворимата целулоза. Тези свойства на пектина определят и ползите от неговия прием.
Прочети цялата статия >

Фил Хиийт - Колко протеин приема Mr. Olympia ?

Добавена на 19 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар


Дебатът относно колко грама протеин на ден и оптималните нужди на обикновения човек и силовите атлети от протеин и аминокиселини е много стар. Реалните нужди от белтъчини на ден, при спортистите са по-високи от тези на хора със заседнал начин на живот.
Прочети цялата статия >

Хапвай здравословно и спести време!

Добавена на 14 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

В тази статия ще обърнем внимание на един уникален за българаския пазар продукт!

Белтъци Герма !

Да научим малко повече за яйцата.

Яйцата са добър избор за всички, които се опитват да покачат мускулна маса или да отслабват. Те са евтина и широкоразпространена храна. Белтъчините съдържат всички есенциални аминокиселини(изолевцин, левцин, валин, лизин, метионин, фенилаланин, треонин, триптофан, аргинин и хистидин.
Прочети цялата статия >

Сезонни плодове, кой с какво ще ти помогне!

Добавена на 12 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар
Тук ще изброим полезните качества на няколко, по – широко разпространени и употребявани плодове.



Черешите са богати на витамин С, Е и В, калий, магнезий, желязо, фибри, бетакаротин (провитамин А). Те са един от малкото плодове източник на мелатонин, антиоксидант, който регулира сърдечната дейност и спането. Черешите са полезни за мозъка и храносмилането. Намаляват риска от възпаление на червата, симптомите на артрит и подагра, диабет, болките в ставните връзки след усилени тренировки.
Прочети цялата статия >