Ябълките, източник на здраве!

Добавена на 26 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Какво е пектинът и защо е жизнено важно да се приема?

Пектинът е вид фибри, които се намират в клетъчните стени и тъканите на всички растения. Важното тук е, че само ябълките съдържат пектин в голяма концентрация - в кората и месото на пресния плод - и затова носят и много здравословни ползи.
Пектинът спада към групата на разтворимите хранителни влакнини и притежава изразена способност да свързва водата и да образува високо вискозни разтвори, както и способност да свързва жлъчните киселини в червата. Пектинът напълно ферментира под въздействие на микробите в дебелото черво за разлика от неразтворимата целулоза. Тези свойства на пектина определят и ползите от неговия прием.
Прочети цялата статия >

Фил Хиийт - Колко протеин приема Mr. Olympia ?

Добавена на 19 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар


Дебатът относно колко грама протеин на ден и оптималните нужди на обикновения човек и силовите атлети от протеин и аминокиселини е много стар. Реалните нужди от белтъчини на ден, при спортистите са по-високи от тези на хора със заседнал начин на живот.
Прочети цялата статия >

Хапвай здравословно и спести време!

Добавена на 14 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

В тази статия ще обърнем внимание на един уникален за българаския пазар продукт!

Белтъци Герма !

Да научим малко повече за яйцата.

Яйцата са добър избор за всички, които се опитват да покачат мускулна маса или да отслабват. Те са евтина и широкоразпространена храна. Белтъчините съдържат всички есенциални аминокиселини(изолевцин, левцин, валин, лизин, метионин, фенилаланин, треонин, триптофан, аргинин и хистидин.
Прочети цялата статия >

Сезонни плодове, кой с какво ще ти помогне!

Добавена на 12 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар
Тук ще изброим полезните качества на няколко, по – широко разпространени и употребявани плодове.



Черешите са богати на витамин С, Е и В, калий, магнезий, желязо, фибри, бетакаротин (провитамин А). Те са един от малкото плодове източник на мелатонин, антиоксидант, който регулира сърдечната дейност и спането. Черешите са полезни за мозъка и храносмилането. Намаляват риска от възпаление на червата, симптомите на артрит и подагра, диабет, болките в ставните връзки след усилени тренировки.
Прочети цялата статия >

Изкушаващо спасение от жегите...

Добавена на 02 Август, Категория: Хранене, Напиши коментар


Топло е, искате сладолед, но тези от магазина са пълни със подсладители и вредни съставки! Защо не си направите един вкусен и здравословен сладолед сами?

Ето и как!

Ще ви представим рецепта с която може да направите домашен сладолед, които освен, че няма да съдържа вредни оцветители и други, но и ще е богат на белтъчини – толкова важните за всеки спортист.
Прочети цялата статия >

Искам мускулна маса!

Добавена на 06 Юли, Категория: Хранене, 1 коментар


Тази статия е за хората, които отчаяно се борят да качат килограми. Било то по здравословни причини или по естетически. Тук ще ви дадем няколко полезни съвета как здравословно да качите килограми. Ключовата дума е здравословно. Помнете, че винаги трябва на първо място да мислите за вашето здраве.
Прочети цялата статия >

Как да предпазим постигнатите резултати от мързеливите празници

Добавена на 03 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар
Неоспоримо е, че при повечето хора празниците водят до по-малко физическа активност за сметка на увеличен калориен прием. Това неминуемо води до увеличаване на подкожните мазнини. Ако се отдадете на тренировките по време на празниците, увеличеният калориен прием би могъл да се обърне в покачване на чистата мускулна маса.
Прочети цялата статия >