Килограм Х Килограм

Добавена на 30 Март, Категория: Хранене, 2 коментара

Храната необходима за покачване на мускулна маса.


Ако покачвате трудно, а кой ли не покачва трудно? – храната е единственото нещо което ще ви помогне да набъбнете.

Хората си мислят, че покачването на мускулна маса е лесно за някои, а за тях е трудно. Трудно е за всеки! Ето защо храненето, което ще ви опишем по-долу е за всеки един желаещ да увеличи мускулната си маса и размери.
Прочети цялата статия >

Диетата и аеробиката - ключът към талията II

Добавена на 19 Март, Категория: Хранене, 7 коментара


Във втора част на статията представяме на вашето внимание две лесни за изпълнение ПРИМЕРНИ дневни менюта, които ще ви доставят съответно 2500 и 1700 калории.

Препоръчваме менюто съдържащо 2500 калории за мъжете, които искат да свалят размери, а на жените съответно това с 1700 калории.
Прочети цялата статия >

Диетата и аеробиката - ключът към талията (част 1)

Добавена на 14 Март, Категория: Хранене, 3 коментара


Попитайте който и да е случайно срещнат: „Коя част от тялото искате да стегнете и оформите?”. Всички започват с коремната преса. Талията, където са събрани излишни мазнини притеснява много хора. Изхождайки от това желание много фирми предлагат магически уреди за изграждане на стегната средна линия.
Прочети цялата статия >

Как да изградите маса без да употребявате месо

Добавена на 05 Март, Категория: Хранене, 3 коментара

Искате да качите мускули, а сте привърженик на вегетарианството? Тук ще намерите отговорите!



Когато гледате такива великани като професионалните културисти, вие се питате, колко ли месо поглъщат. И наистина повечето от тях ядат стотици килограми месо, птици и риба, за да натрупат и поддържат мускулна маса. Всеки знае, че животинският протеин е най-качествения източник сред всички видове протеини. Въпросът е как да натрупате маса, ако сте вегетарианец?
Прочети цялата статия >

Колко мазнини да приемаме около тренировка?

Добавена на 28 Декември, Категория: Хранене, 1 коментар

Внимавайте с мазнините!


Преди време, бодибилдърите избягваха всякакви мазнини, за да постигнат оптимален релеф. Днес, ние знаем, че мазнините са важен хранителен елемент за бодибилдърите. Те не само помагат за стимулиране нивото на тестостерона, но есенциалните Омега- 3 мастни киселини в тях могат да засилят изгарянето на мазнините. Преди десет години, типичната бодибилдинг диета включваше само 10% от мазнини от общите дневни калории.
Прочети цялата статия >

Набавяне на нужното количество протеин

Добавена на 31 Октомври, Категория: Хранене, 13 коментара


Колко трябва да изяде един бодибилдър, за да задоволи дневната си потребност от протеин?



Снабдяването на организма с нужното дневно количество протеин може да се окаже истинско предизвикателство за един бодибилдър. Всички знаем правилото за 2.2 грама протеин на килограм телесно тегло или поне би трябвало да го знаем, ако тренираме сериозно.
Прочети цялата статия >

10-те най - мощни храни (част 2)

Добавена на 30 Септември, Категория: Хранене, 17 коментара

В миналата статия ви запознахме с 5 от най- мощните храни, когато става дума за фитнес и здравословен начин на живот.

Сега предлагаме на вашето внимание още 5 подобни храни, които ще ви помогнат много, ако се превърнат в част от хранителния ви режим.
Прочети цялата статия >