Диетата и аеробиката - ключът към талията (част 1)

Добавена на 14 Март, Категория: Хранене, 3 коментара


Попитайте който и да е случайно срещнат: „Коя част от тялото искате да стегнете и оформите?”. Всички започват с коремната преса. Талията, където са събрани излишни мазнини притеснява много хора. Изхождайки от това желание много фирми предлагат магически уреди за изграждане на стегната средна линия.
Прочети цялата статия >

Как да изградите маса без да употребявате месо

Добавена на 05 Март, Категория: Хранене, 3 коментара

Искате да качите мускули, а сте привърженик на вегетарианството? Тук ще намерите отговорите!



Когато гледате такива великани като професионалните културисти, вие се питате, колко ли месо поглъщат. И наистина повечето от тях ядат стотици килограми месо, птици и риба, за да натрупат и поддържат мускулна маса. Всеки знае, че животинският протеин е най-качествения източник сред всички видове протеини. Въпросът е как да натрупате маса, ако сте вегетарианец?
Прочети цялата статия >

Колко мазнини да приемаме около тренировка?

Добавена на 28 Декември, Категория: Хранене, 1 коментар

Внимавайте с мазнините!


Преди време, бодибилдърите избягваха всякакви мазнини, за да постигнат оптимален релеф. Днес, ние знаем, че мазнините са важен хранителен елемент за бодибилдърите. Те не само помагат за стимулиране нивото на тестостерона, но есенциалните Омега- 3 мастни киселини в тях могат да засилят изгарянето на мазнините. Преди десет години, типичната бодибилдинг диета включваше само 10% от мазнини от общите дневни калории.
Прочети цялата статия >

Наистина ли трябва да избягваме яйчните жълтъци?

Добавена на 11 Ноември, Категория: Хранене, 2 коментара

Това е въпрос, който доста хора си задават от известно време. Вреден ли е жълтъкът или не? Много хора го избягват като чума. Но не трябва да е така. Всичко зависи от това какво количество консумирате.

Яйчните белтъци съдържат минимално количество полезни мазнини и 4 грама протеин, докато в цяло яйце има 5 грама мазнини и 6 грама протеин. Виждаме, че и белтъците, и жълтъците съдържат достатъчно количество от важните аминокиселини (особено БЦАА), но основното съдържание на мазнини се намира в жълтъка.
Прочети цялата статия >

Набавяне на нужното количество протеин

Добавена на 31 Октомври, Категория: Хранене, 13 коментара


Колко трябва да изяде един бодибилдър, за да задоволи дневната си потребност от протеин?



Снабдяването на организма с нужното дневно количество протеин може да се окаже истинско предизвикателство за един бодибилдър. Всички знаем правилото за 2.2 грама протеин на килограм телесно тегло или поне би трябвало да го знаем, ако тренираме сериозно.
Прочети цялата статия >

10-те най - мощни храни (част 2)

Добавена на 30 Септември, Категория: Хранене, 17 коментара

В миналата статия ви запознахме с 5 от най- мощните храни, когато става дума за фитнес и здравословен начин на живот.

Сега предлагаме на вашето внимание още 5 подобни храни, които ще ви помогнат много, ако се превърнат в част от хранителния ви режим.
Прочети цялата статия >

10-те най - мощни храни ( част 1 )

Добавена на 29 Септември, Категория: Хранене, 16 коментара

Когато става дума за безбройните храни, които може да консумирате, то част от тях са добри, а други лоши. Ясно е, че трябва да избягвате лошите храни, когато е възможно, но когато става въпрос за избора на най- добрите храни за целите на вашата физика, то решението е още по - трудно.

Ние сме тук, за да ви улесним и да ви насочим към най- доброто от най- доброто. Наричаме тези храни „мощни”.
Прочети цялата статия >