Не се ограничавайте от мазнините!

Добавена на 07 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Можете да се успокоите! Това вече е научно доказано от подробно изследване, публикувано в научното списание The Lancet. Екип от специалисти изследват 135, 000 души в 18 различни държави като идеята е да установят как точно влияят нискомаслената и нисковъглехидратната диета и има ли смисъл от тях.
Прочети цялата статия >

Как да преборим глада по време на диета?

Добавена на 06 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Ето кои продукти е добре да включите в диетата си, за да не ви мъчи нечуван глад и това да не се отрази на килограмите ви:

1. Яйца

Високо протеиновите и полиненаситените мазнини правят този продукт универсална храна за активни хора. Яйцата са включени в списъка на продуктите, които спортните специалисти препоръчват да се включат в диетата, ако човек планира да намали мастната маса и не иска да губи мускули.
Прочети цялата статия >

Да нагласим закуската!

Добавена на 05 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Чаша кафе на сутринта, закуска на обяд и вечеря вечер - това е диетата на повечето от нас. Ето защо имаме проблеми с стомашно-чревния тракт, наднорменото тегло, стрес, разсеяност и хроничен спад на енергия.

Но за добро здраве е достатъчно да се коригира диетата ни, като се обърне специално внимание на закуската.
Прочети цялата статия >

Вкусно и полезно, протеинов шейк с фъстъчено масло!

Добавена на 01 Декември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Нямате време, но ви се иска да се храните правилно, нали? Това, което ще ви предложим, ще ви отнеме по-малко от минута и е изненадващо удобно.

В края на краищата не е необходимо да си губите времето, да миете купища чинии и да вършите тонове работа.
Прочети цялата статия >

Храненето и сексът, какво е общото между тях?

Добавена на 30 Ноември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Сексуалното желание винаги може да бъде подобрено. За да направите това, достатъчно е да се придържате към определена диета. Някои продукти са в състояние да засилят нуждата ви от интимни ласки, те са по-известни като афодициаци.

Учени от Healthspan са направили проучване сред 2000 души, като са установили, че има редица признаци, които показват липса на някои витамини и минерали. Например, хората, които имат намалено либидо, може да изпитват недостиг на витамин D.
Прочети цялата статия >

Как да се храним периодично?

Добавена на 29 Ноември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Както и при повечето фундаментални неща качването на тегло се дължи повечето калории, които приемате. Ако не качвате тегло, вероятно не приемате достатъчно калории.

Разбира се, може да ядете много,но достатъчно ли е то? Записвате ли си калориите, които приемате, за да ги сравните с калориите, които горите при упражнения?

Фактите сочат, че само за да поддържа теглото си, билдерът трябва да приема приблизително 3008 калории дневно.
Прочети цялата статия >

Жълтъци, вредни ли са те?

Добавена на 21 Ноември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Почти всеки билдер знае за ползата от белтъците като протеинен източник. Всеки белтък съдържа 3,6г протеин, само 17 калории и никакви мазнини. А жълтъкът на яйцата, в който има много холестерол, често се изхвърля – заедно с всичките му ценни хранителни вещества. Грешка…
Прочети цялата статия >