Гладуването е враг на отслабващия

Добавена на 15 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Гладът е лош съветник. Той ви кара да се чувствате гладни и индуцира във вас непреодолимото желание да се храните. Ето защо по-добрият избор е умереното хранене и повишената физическа активност.

Упражненията ще стегнат коремната стена, но за пълното изчистване на мазнините и намаляване обиколката на талията, както и за очертаването на коремната мускулатура е необходимо да изчистите подкожните мазнини, не само в областта на талията, но и от цялото тяло.
Прочети цялата статия >

Митове, легенди и бързи диети!

Добавена на 13 Септември, Категория: Хранене, Напиши коментар

Краткосрочните тежки диети са индивидуални хранителни навици, които предизвикват загуба на тегло в близък план. Те наистина не работят в дългосрочен период, т.е. не водят до дългосрочно и стабилно намаляване на мазнините. При краткосрочните строги диети липсва енергия, подходящ протеин, достатъчно витамини и минерали, които са от съществено значение за мускулния растеж.
Прочети цялата статия >

Бананите са радиоактивни ! ? ! ?

Добавена на 24 Август, Категория: Хранене, Напиши коментар

Бананите са радиоактивни!

При това са съвсем натурално радиоактивни. Това е така благодарение на сравнително високото съдържание на калий в тях и най-вече на нестабилния калиев изотоп, известен още като калий-40.
Прочети цялата статия >

Алкохол и тренировки?

Добавена на 10 Август, Категория: Хранене, Напиши коментар

Алкохолът понижава нивото на тестостерон

Едно от най-важните неща при изграждането на мускулна маса е поддържането на добри естествени нива на тестостерон.

Една пиянска нощ ще доведе до толкова голямо увеличаване на кортизола (хормон на стреса) в организма, че ще намали тестостерона чувствително поне за една седмица. В резултат от алкохола се произвежда и ацеталдехид, който е токсичен за свободния тестостерон в кръвта. Трябва да споменем и че ацеталдехидът увеличава нивото на естроген.
Прочети цялата статия >

Доматът - един чудесен източник на свежест!

Добавена на 19 Юли, Категория: Хранене, Напиши коментар

Най-хубавата му страна е неговата многостранност – може да се използва с почти всичко като започнем от добавка към бургери, сосовете, кетчупа и салцата, та чак и да се консумира отделно с хляб и сирене.

Доматът лесно се вписва в диетата на всеки, но най-полезното в него са хранителните му съставки. Освен всичко учените откриха, че този богат източник на витамин А и С и калций има и много ликопен – мощен антиоксидант с удивителни свойства.
Прочети цялата статия >

Сладко или мазно?

Добавена на 30 Юни, Категория: Хранене, Напиши коментар

„Апетитът към сладкото не е голям проблем, но този към мазното е”, обяснява Джо Пискатела. Авторът на три книги за хранене казва: „В продължение на много години сдържахме апетита си към сладкото, което ни кара да предпочетем мазното. Повечето сладки неща като шоколада и сладоледа съдържат много по-малко захар от мазнините.
Прочети цялата статия >

Кои са топ 4 храните, които обичаме, но тялото ни ненавижда?

Добавена на 16 Юни, Категория: Хранене, Напиши коментар

Тук ще предоставим 5 храни, които трябва да изключите от менюто си, защото чисто и просто затормозяват тялото ви!

#1 Понички и всякакви сладкиши от този сорт . Това са калорични храни с празни калории и никаква хранителна стойност. Те са пържени, пълни със захар, приготвят от рафинирано бяло брашно и съдържат около 40 на 100 трансмазнини. Трансмазнините са вредни за здравето, не само защото увеличават лошия холестерол (LDL) и намаляват добрия холестерол (HDL) в кръвта, но и увеличават риска от сърдечни проблеми и инфаркт, също и риска за развитие на диабет тип 2. Калориите на една такава вредна вкусотиика са над 300.
Прочети цялата статия >