Алкохол и тренировки?

Добавена на 10 Август, Категория: Хранене, Напиши коментар

Алкохолът понижава нивото на тестостерон

Едно от най-важните неща при изграждането на мускулна маса е поддържането на добри естествени нива на тестостерон.

Една пиянска нощ ще доведе до толкова голямо увеличаване на кортизола (хормон на стреса) в организма, че ще намали тестостерона чувствително поне за една седмица. В резултат от алкохола се произвежда и ацеталдехид, който е токсичен за свободния тестостерон в кръвта. Трябва да споменем и че ацеталдехидът увеличава нивото на естроген.
Прочети цялата статия >

Доматът - един чудесен източник на свежест!

Добавена на 19 Юли, Категория: Хранене, Напиши коментар

Най-хубавата му страна е неговата многостранност – може да се използва с почти всичко като започнем от добавка към бургери, сосовете, кетчупа и салцата, та чак и да се консумира отделно с хляб и сирене.

Доматът лесно се вписва в диетата на всеки, но най-полезното в него са хранителните му съставки. Освен всичко учените откриха, че този богат източник на витамин А и С и калций има и много ликопен – мощен антиоксидант с удивителни свойства.
Прочети цялата статия >

Сладко или мазно?

Добавена на 30 Юни, Категория: Хранене, Напиши коментар

„Апетитът към сладкото не е голям проблем, но този към мазното е”, обяснява Джо Пискатела. Авторът на три книги за хранене казва: „В продължение на много години сдържахме апетита си към сладкото, което ни кара да предпочетем мазното. Повечето сладки неща като шоколада и сладоледа съдържат много по-малко захар от мазнините.
Прочети цялата статия >

Кои са топ 4 храните, които обичаме, но тялото ни ненавижда?

Добавена на 16 Юни, Категория: Хранене, Напиши коментар

Тук ще предоставим 5 храни, които трябва да изключите от менюто си, защото чисто и просто затормозяват тялото ви!

#1 Понички и всякакви сладкиши от този сорт . Това са калорични храни с празни калории и никаква хранителна стойност. Те са пържени, пълни със захар, приготвят от рафинирано бяло брашно и съдържат около 40 на 100 трансмазнини. Трансмазнините са вредни за здравето, не само защото увеличават лошия холестерол (LDL) и намаляват добрия холестерол (HDL) в кръвта, но и увеличават риска от сърдечни проблеми и инфаркт, също и риска за развитие на диабет тип 2. Калориите на една такава вредна вкусотиика са над 300.
Прочети цялата статия >

Грешки в диетите

Добавена на 25 Април, Категория: Хранене, Напиши коментар

Едва ли е необходимо да обсъждаме важността на коректната и пълна билдърска диета като част от общия успех. Но покрай многото съвети, които може да прочетете, има куп неща, които ви убягват, много малки пропуски, които направо разсипват всяко усилие в залата.
Прочети цялата статия >

Какво да хапваме преди тренировка?

Добавена на 21 Април, Категория: Хранене, Напиши коментар

Ако изберете правилните предтренировъчни храни, непременно ще усетите разликата – ще имате повече сила и енергия, а качеството на тренировките ви ще се подобри непременно.
В тази статия ще ви запознаем с предимствата, които предлагат някои храни, ако се приемат един час преди тренировка.
Прочети цялата статия >

Супер храна - Фъстъчено масло!

Добавена на 15 Март, Категория: Хранене, Напиши коментар

Фъстъчено масло е бърз и лесен начин за намаляване на риска от сърдечно-съдови заболявания. Освен, че е полезен, това е и адски вкусен начин да поддържате отлично здраве!

Един сандвич с фъстъчено масло, който отнема минутка за приготвяне, е далеч по-здравословен, отколкото каквато и да е друга купена храна от заведения за бързо хранене!
Прочети цялата статия >