Разклатете го добре!

Добавена на 14 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

Консумирането на течни хранителни вещества не е единственият път към успеха, но може да доведе до супер резултати преди и след тренировка


Гейнър шейковете са отлична възможност за добавяне на въглехидрати към вашето хванене около тренировката. Може да поръчате декстроза и малтодекстрин в насипно състояние от най-различни компании. Прибавете тези захари към суроватъчен протеин ( в съотношение 2:1 на захари към протеин), който не съдържа въглехидрати. Много компании предлагат продукти, които са с предимно прости въглехидрати, но също така съдържат съставки за възстановяване и растеж, като креатин и глутамин.
Прочети цялата статия >

Как да изградим здрава предмишница: 2 основни правила, които ще ви помогнат за целта

Добавена на 13 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Искате ли да знаете как да изградите мускулите на предмишницата?


Дошли сте на правилното място. Важно е да тренирате тази област от тялото, за да извлечете максимална сила от ръката си. В тази статия ще откриете няколко трика, които ще ви помогат в кратък период от време.
Прочети цялата статия >

Как да развиете гръдните мускули по най-простия начин?

Добавена на 03 Септември, Категория: Фитнес, 10 коментара

Ако се чудите как да развиете гръдните си мускули и да оформите горната част на тялото, не сте сами. В един свят, където първите впечатления за даден човек са изключително важни, ние искаме да имаме поддържано и здраво тяло, особено когато срещаме определени хора за пръв път.

Здравословният начин на живот, пълноценният хранителен режим и физическите упражнения ще ви накарат да се почувствате добреT, а освен това спомагат за подобряване на външния вид. Когато съчетаете добър тренировъчен и качествен хранителен режим за мускулна маса, няма как да не постигнете по-добро тяло. А един от най-важните елементи, които придават красив вид, са гърдите.
Прочети цялата статия >

Истината за коремните преси

Добавена на 19 Май, Категория: Фитнес, 12 коментара
Деветдесет процента от хората погрешно смятат, че коремните преси са най-доброто и най-безопасното упражнение за премахване на упоритите коремни мазнини, а с това и за оформяне на перфектни „плочки”.

Ето защо може да видите същата грешка да се повтавя отново и отново във всяка фитнес зала - хората правят огромно количество коремни преси и смятат, че това ще им помогне да постигнат целта си... В тази статия ще ви разясним ясно и отчетливо, че това упражнение е абсолютна и тотална загуба на време.
Прочети цялата статия >

Кардио машини: Коя е най-добрата?

Добавена на 17 Май, Категория: Фитнес, 2 коментара
Когато стане въпрос за кардио машини, вие най-вероятно имате своя фаворит, който използвате постоянно, но ние все пак ще разгледаме различните варианти, за да разберем кой е най-добър за горенето на мазнините.

Очевидно е, че всяка фитнес зала има своите кардио машини и без значение коя от тях използвате, то трябва да го правите по начин, който ще ви помогне да постигнете целта си.
Трябва да използвате принципа на вариативността. Ако не знаете какво представлява той, то ние ще ви обясним. Принципът се състои в това, че телата ни са невероятни и са способни да се адаптират към всички упражнения, които повтаряме отново и отново.
Прочети цялата статия >

Клековете - фундаментален елемент от вашата тренировка

Добавена на 14 Май, Категория: Фитнес, 6 коментара
Вероятно сте чували поговорката: „Една сграда е толкова здрава, колкото здрави са нейните основи”. Е, същата тази мисъл се отнася и за тялото ви. Много хора не са наясно, че краката трябва да са най-силният мускул.

Страхотно е да имате големи ръце и масивни гърди, но краката трябва да са най-силният мускул, който притежавате. Ако това не е така, то ние ще ви дадем насоки как да изградите основите на тялото си.
Прочети цялата статия >

Как да оформим косите коремни мускули (V- образни адамови мускули)

Добавена на 04 Май, Категория: Фитнес, 11 коментара
Внимание, мъже! Искали ли сте някога да отидете на плаж и да не се притеснявате, когато се разхождате без горнище?

Дами? Сигурно мечтаете да събирате всички погледи, когато сте с оскъдни бански?

Силно ли желаете да имате красиви коси коремни мускули като топ моделите по телевизията? Готови ли сте да правите коремни преси по 3 часа всеки ден? Това ви звучи нереално? Не се притеснявайте! Коремните „плочки” не са чак толкова непостижими.
Прочети цялата статия >