Тренировъчен принцип на редуващите се серии

Добавена на 25 Март, Категория: Фитнес, 6 коментара

Днес е поредната тренировка в която трябва да тренираш гърди и коремна преса. Неизменно достигаш до момента, в който трябва да стартираш с упражненията за корем, но вече се чувстваш достатъчно изморен и отегчен от всичките тежки серии за гърди.
Прочети цялата статия >

Изпълни ръкавите

Добавена на 22 Март, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Представяме на вашето внимание 14 правила за изграждане на чудовищни ръце



1. КОНЦЕНТРАЦИЯ


Насочи вниманието си единствено към мускулната група която ще тренираш днес – това са ръцете. Не се притеснявай за утрешната тренировка. Когато вдигаш тежестта, усещането е все едно цялото ти тяло е изградено само от ръце. Мисли за тях, като за единственото нещо, което се движи, сгъва, разгъва и стяга.
Прочети цялата статия >

Разкрити тайни за трудно покачващите маса II

Добавена на 02 Март, Категория: Фитнес, 1 коментар

Влезте в света на сериозните мускули



Представяме Ви дългоочакваната II-ра част от статията, която ще Ви помогне да изградите зверски мускули.
Прочети цялата статия >

Разкрити тайни за трудно покачващите маса I

Добавена на 28 Февруари, Категория: Фитнес, 9 коментара

Влезте в света на сериозните мускули



В поредица от две части ще публикуваме 20 съвета за хората, които трудно покачват мускулна маса. Използвайте ги, за да увеличите до максимум потенциала си.
Прочети цялата статия >

Възходящи пирамиди VS низходящи пирамиди

Добавена на 11 Януари, Категория: Фитнес, 3 коментара

Встъпителни аргументи


Възходящите пирамиди (с покачване на тежестта) са не само ефективни за изграждане на мускулната маса и сила, но и помагат за намаляване риска от контузии.

Низходящите пирамиди ви позволяват да вдигате най- тежко, когато сте най- силни, поради което може да постигнете още по- добри резултати като мускулен растеж и сила.
Прочети цялата статия >

Сутрешните срещу вечерните тренировки

Добавена на 26 Ноември, Категория: Фитнес, 6 коментара

По - добре ли е да тренираме сутрин или пък трябва да изберем вечерта?



Проучванията върху темата кога трябва да се тренира са свързани главно с ефектите на времето на тренировката върху силата. Като цяло, по - голямата част от проучванията потвърждават, че спортистите са значително по - силни вечер, отколкото сутринта.

Въпреки че е важно да сме силни по време на тренировка, за бодибилдърите е по - важен мусклният растеж.
Прочети цялата статия >

Има ли един най - добър начин за отслабване?

Добавена на 10 Ноември, Категория: Фитнес, 1 коментар

Точно както не всички хора са еднакви, така и не всички програми за отслабване са предназначени да бъдат използвани от всеки. Някои хора искат да свалят тегло бързо за кратък период от време, докато други предпочитат да следват план, който им помага постепенно и естествено да намалят килограмите. Някои хора са готови да се упражняват здраво, за да постигнат целта си, докато за други физическите натоварвания са нещо излишно. Намирането на най - добрия начин да отслабнете често се свежда до въпрос на личен избор и ангажимент.

В зависимост от това какво тегло иска да свали човек и начина, по който желае да го направи, съществуват множество програми на пазара, предназначени да отговорят на потребностите на различните индивиди. Някои работят по - добре от други в зависимост от индивидуалните характеристики и размера на усилията, които човек е готов да вложи.
Прочети цялата статия >