Възходящи пирамиди VS низходящи пирамиди

Добавена на 11 Януари, Категория: Фитнес, 3 коментара

Встъпителни аргументи


Възходящите пирамиди (с покачване на тежестта) са не само ефективни за изграждане на мускулната маса и сила, но и помагат за намаляване риска от контузии.

Низходящите пирамиди ви позволяват да вдигате най- тежко, когато сте най- силни, поради което може да постигнете още по- добри резултати като мускулен растеж и сила.
Прочети цялата статия >

Сутрешните срещу вечерните тренировки

Добавена на 26 Ноември, Категория: Фитнес, 6 коментара

По - добре ли е да тренираме сутрин или пък трябва да изберем вечерта?



Проучванията върху темата кога трябва да се тренира са свързани главно с ефектите на времето на тренировката върху силата. Като цяло, по - голямата част от проучванията потвърждават, че спортистите са значително по - силни вечер, отколкото сутринта.

Въпреки че е важно да сме силни по време на тренировка, за бодибилдърите е по - важен мусклният растеж.
Прочети цялата статия >

Задължително ли е напомпването за мускулния растеж?

Добавена на 22 Октомври, Категория: Фитнес, 2 коментара

Доброто напомпване е добър индикатор за ефективната тренировка от гледна точка на бодибилдинга


Напомпването е краткотрайното усещане, което изпитвате по време на тренировка, когато мускулите ви се изпълват с кръв, която ги кара да изглеждат по- пълни и по - големи. Това е чувство на стегнатост, набъбналост, което се дължи на повишено кръвоснабдяване. Тренировките за напомпване обикновено включват в среден (8-12) или висок (13-20) брой повторения, суперсерии/ трисерии/ гигантски серии и/ или съвсем малка почивка между сериите. Но наистина ли напомпването е задължително за мускулния ви растеж?

За спортистите, които се занимават сериозно с бодибилдинг, вярваме, че напомпването е от съществено значение и трябва да се преследва. За силовите атлети то е по - малко значимо. Много от тях могат да го получат само чрез даден продукт.
Прочети цялата статия >

11 начина да увеличим нивото на тестостерон по естествен път

Добавена на 05 Октомври, Категория: Фитнес, 7 коментара

Нормалното ниво на тестостерона при мъжете е в рамките на изключително широки граници: 250-850 нанограма на декалитър кръв. В идеалния случай, нивото на тестостерон трябва да се доближава до максимума (около 850 нг/ дл), за да имате максимална енергия и производителност. Някои от симптомите на ниски нива на тестостерон включват летаргия, промяна на настроението, понижено сексуално влечение, загуба на памет и повишена телесна мазнина.

Нивата на тестостерона могат да бъдат повишени до нормалните храници чрез специални лекарски предписания и рецепти, но повечето лекари все още нямат такава практика. Другите опции са свързани с естествено увеличаване на производството на тестостерона в организма. Стратегиите в този случай включват максимално дроба тренировъчна структура, храна и начин на живот.
Прочети цялата статия >

Защо много хора не разбират смисъла на аеробните тренировки?

Добавена на 26 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар


Как допринасят аеробните тренировки, ако целта ви е по-добро тяло?


Много хора се чудят защо не получават незабавни положителни резултати чрез обичайната си кардио тренировка, която съпровожда тренировъчната програма за развиване на мускули.

Обикновено този тип хора в крайна сметка се разочароват изключително много, след като са тренирали 2-3 месеца, а не виждат добри резултати. Поради това, много от тях се отказват от аеробните упражнения. Много малко хора знаят истинската причина, която стои зад липсата на ефективност при аеробните тренировки, които изпълняват.
Прочети цялата статия >

Имате ли манталитет на бодибилдър?

Добавена на 18 Септември, Категория: Фитнес, 6 коментара

Докажете го с хранителния си режим!


Целта на всеки билдър е едновременно сваляне на мазнини и трупане на мускулна маса. Е, някои наистина го постигат!

Всички ние искаме да намалим теглото си, но едновременно с това да качим мускулна маса. Това е изключително трудно, но не и невъзможно, стига да имаш правилния манталитет, който е свързан със спазването на перфектен режим.
Прочети цялата статия >

Разклатете го добре!

Добавена на 14 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

Консумирането на течни хранителни вещества не е единственият път към успеха, но може да доведе до супер резултати преди и след тренировка


Гейнър шейковете са отлична възможност за добавяне на въглехидрати към вашето хванене около тренировката. Може да поръчате декстроза и малтодекстрин в насипно състояние от най-различни компании. Прибавете тези захари към суроватъчен протеин ( в съотношение 2:1 на захари към протеин), който не съдържа въглехидрати. Много компании предлагат продукти, които са с предимно прости въглехидрати, но също така съдържат съставки за възстановяване и растеж, като креатин и глутамин.
Прочети цялата статия >