Нападите – един достоен конкурент на клековете

Добавена на 23 Април, Категория: Фитнес, 3 коментара

Ползата на нападите за задните бедрени мускули


Клекът е царят на всички упражнения за крака, това го знае всеки, но нападите също са изключително ефективни и имат поне едно предимство пред клековете – голямата крачка напред и стъпването на предния крак добавя повече ексцентрична сила от клека.

Ексцентричната сила е важно за увеличаване на мускулния размер и мощ. Но има много различни мнения за това дали нападите натоварват повече квадрицепса или задните бедрени мускули.
Прочети цялата статия >

Сезона на релефа - Част II

Добавена на 09 Април, Категория: Фитнес, Напиши коментар

На вашето внимание представяме 2ра част на статията "Сезона на релефа". Тук ще докараме нещата докрай, като Ви покажем по какъв начин да завършите диетата си.

От четвърта до дванадесета седмица

#10 Намалете въглехидратите драстично


Намалявайте приема на въглехидрати с 50 до 200 грама дневно, докато достигнете до 1 грам на килограм телесно тегло.
Прочети цялата статия >

GO BIG OR GO HOME !

Добавена на 08 Април, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Вие сте отчаяни, нищо не става така както искате. Никой не желае да чува подхвърляния като: „Хей малкия” или „Виж онзи слабак с какво кляка в ъгъла”. Вие напускате обезсърчен залата обвинявайки родителите си за лошата генетика, която са ви дали.

Ако желаете да станете баскетболист, може би сте щастлив, но не е така. Целта ви е да бъдете огромен и искате да натрупате мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Сезона на релефа - Част I

Добавена на 07 Април, Категория: Фитнес, 3 коментара

Изработването на ефективна диета не е лесна работа, но все пак ние ще се справим с тази задача. Веднъж щом усетите как организмът ви реагира на диетата и тренировката, вие винаги ще можете да постигнете релефна мускулатура. За билдърите, които желаят да видят плочките на коремната си преса – билетът е тук.
Прочети цялата статия >

Динозавърска маса

Добавена на 28 Март, Категория: Фитнес, 5 коментара

Девет седмична програма за изграждане на чиста мускулна маса


Изграждането на мускулната маса може да стане по два коренно различни начина. Вие може да изберете стария добре отъпкан път предпочитан от големите мъже на миналото – вдигаш колкото можеш и ядеш колкото можеш.
Прочети цялата статия >

Тройно натоварване

Добавена на 26 Март, Категория: Фитнес, 5 коментара

Как да използваме принципите на Джо Уидър: върхова концентрация, продължително натоварване и изо-теншън за достигане максимума на мускулния растеж



Принципите на Уидър за продължителното натоварване, върховата контракция и изо-теншън са три от най-ефективните оръжия в арсенала на билдърите.
Прочети цялата статия >

Тренировъчен принцип на редуващите се серии

Добавена на 25 Март, Категория: Фитнес, 6 коментара

Днес е поредната тренировка в която трябва да тренираш гърди и коремна преса. Неизменно достигаш до момента, в който трябва да стартираш с упражненията за корем, но вече се чувстваш достатъчно изморен и отегчен от всичките тежки серии за гърди.
Прочети цялата статия >