Заключената става

Добавена на 25 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Вдигайте внимателно и ще получите максимална полза и минимална вреда от тежестите. При върхова контракция мускулите стабилизират ставата пазейки я от увреждане.



Въпрос: Препоръчва ли се или е опасно заключването на лактите или коленете в края на движението? Под заключване разбираме разгъването на ръката до край в лакътната става.

Отговор: За съжаление ,не съществува точен отговор на такъв привидно лесен въпрос. Първото нещо е, разбира се, да дадем определение на този, до голяма степен, двусмислен термин. Думата често се употребява свободно и с различен смисъл от различните експерти в областта.
Прочети цялата статия >

Как да изградим внушителен гръб ? (II-ра част)

Добавена на 09 Май, Категория: Фитнес, 4 коментара

Отговори на най-често задаваните въпроси свързани с изграждането на масивен и широк гръб



Въпрос: Чувал съм, че когато правя придърпване на скрипец независимо дали е за загряване или в стандартни серии не бива да дърпам лоста зад врат. Това така ли е ?

Отговор: Повечето хора изпъват главата си напред твърде много докато дърпат лоста на скрипеца надолу и по този начин прекалено стресират шийните прешлени.
Прочети цялата статия >

Мислете нестандартно

Добавена на 07 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Подобрете силата си на клека с един лесен трик



Хипотеза


Клековете с опора, които включват клякане върху кутия или пейка, поставена зад вас, са ефективен метод за увеличаване силата на нормалните клекове.
Прочети цялата статия >

Как да изградим внушителен гръб ? (I-ва част)

Добавена на 03 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Отговори на най-често задаваните въпроси свързани с изграждането на масивен и широк гръб



Каква е тренировката ви за гръб? Ако вдигате тежести от известно време вие сигурно сте открили, че някои мускулни групи са доста упорити. Изненадващо, гърбът винаги попада в тази категория за доста хора, но рядко получава цялото внимание, което му се полага.
Прочети цялата статия >

Формулата на успеха

Добавена на 25 Април, Категория: Фитнес, 5 коментара

Използвайте интензивността и времето за по-големи мускулни обеми


ВЪПРОС: Обикновено често се споменава за тренировки с увеличена интензивност и обем. Може ли да формулирате тези понятия и да обясните как те взаимодействат, за да извлечем мечтаните тренировъчни резултати?
Прочети цялата статия >

Нападите – един достоен конкурент на клековете

Добавена на 23 Април, Категория: Фитнес, 3 коментара

Ползата на нападите за задните бедрени мускули


Клекът е царят на всички упражнения за крака, това го знае всеки, но нападите също са изключително ефективни и имат поне едно предимство пред клековете – голямата крачка напред и стъпването на предния крак добавя повече ексцентрична сила от клека.

Ексцентричната сила е важно за увеличаване на мускулния размер и мощ. Но има много различни мнения за това дали нападите натоварват повече квадрицепса или задните бедрени мускули.
Прочети цялата статия >

Сезона на релефа - Част II

Добавена на 09 Април, Категория: Фитнес, Напиши коментар

На вашето внимание представяме 2ра част на статията "Сезона на релефа". Тук ще докараме нещата докрай, като Ви покажем по какъв начин да завършите диетата си.

От четвърта до дванадесета седмица

#10 Намалете въглехидратите драстично


Намалявайте приема на въглехидрати с 50 до 200 грама дневно, докато достигнете до 1 грам на килограм телесно тегло.
Прочети цялата статия >