Качествена маса за трицепсите

Добавена на 12 Юни, Категория: Фитнес, 6 коментара

Да тренираш умно, а не усилено, това е ключът за успеха при оформянето на трицепса



Въпрос: Аз съм 28-годишен бодибилдър със синдрома на малък трицепс и голям бицепс. Каквото и да правя, трицепсът ми винаги изостава от бицепса по отношение на размер и качество. Какво ще ми препоръчате?

Отговор: Този дисбаланс е често срещан, защото много атлети обръщат повече внимание на бицепса отколкото на трицепса, особено в началото на своите тренировки.
Прочети цялата статия >

Кога и как да използваме форсираните повторения

Добавена на 03 Юни, Категория: Фитнес, Напиши коментар


Ей, пич, ще ме пазиш ли?” – това е една от най-често срещаните фрази във фитнес залата, използвана от всеки, решил да прескочи с повторение или две точката на отказ.

Това е метод, широко използван и безспорно много ефективен, но също така сложен и често прилаган не на място.
Прочети цялата статия >

Заключената става

Добавена на 25 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Вдигайте внимателно и ще получите максимална полза и минимална вреда от тежестите. При върхова контракция мускулите стабилизират ставата пазейки я от увреждане.



Въпрос: Препоръчва ли се или е опасно заключването на лактите или коленете в края на движението? Под заключване разбираме разгъването на ръката до край в лакътната става.

Отговор: За съжаление ,не съществува точен отговор на такъв привидно лесен въпрос. Първото нещо е, разбира се, да дадем определение на този, до голяма степен, двусмислен термин. Думата често се употребява свободно и с различен смисъл от различните експерти в областта.
Прочети цялата статия >

Как да изградим внушителен гръб ? (II-ра част)

Добавена на 09 Май, Категория: Фитнес, 4 коментара

Отговори на най-често задаваните въпроси свързани с изграждането на масивен и широк гръб



Въпрос: Чувал съм, че когато правя придърпване на скрипец независимо дали е за загряване или в стандартни серии не бива да дърпам лоста зад врат. Това така ли е ?

Отговор: Повечето хора изпъват главата си напред твърде много докато дърпат лоста на скрипеца надолу и по този начин прекалено стресират шийните прешлени.
Прочети цялата статия >

Мислете нестандартно

Добавена на 07 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Подобрете силата си на клека с един лесен трик



Хипотеза


Клековете с опора, които включват клякане върху кутия или пейка, поставена зад вас, са ефективен метод за увеличаване силата на нормалните клекове.
Прочети цялата статия >

Как да изградим внушителен гръб ? (I-ва част)

Добавена на 03 Май, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Отговори на най-често задаваните въпроси свързани с изграждането на масивен и широк гръб



Каква е тренировката ви за гръб? Ако вдигате тежести от известно време вие сигурно сте открили, че някои мускулни групи са доста упорити. Изненадващо, гърбът винаги попада в тази категория за доста хора, но рядко получава цялото внимание, което му се полага.
Прочети цялата статия >

Формулата на успеха

Добавена на 25 Април, Категория: Фитнес, 5 коментара

Използвайте интензивността и времето за по-големи мускулни обеми


ВЪПРОС: Обикновено често се споменава за тренировки с увеличена интензивност и обем. Може ли да формулирате тези понятия и да обясните как те взаимодействат, за да извлечем мечтаните тренировъчни резултати?
Прочети цялата статия >