Пътят към успеха

Добавена на 16 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Застой в развитието – какво да правим ?


Колко често ще чуете трениращи в залата да се оплакват, че тренират здраво и дават всичко от себе си, но резултатите са незадоволителни, а мускулите им почти не растат. Едва ли има някой, който да не е изпаднал в подобна ситуация. Но това не е причина да се откажете, защото подобни застои са нещо напълно нормално.
Прочети цялата статия >

Тренировката на ХХI век (2-ра част)

Добавена на 12 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Как да се превърнем в канара от мускули ? Няколко съвета за натрупване на маса.


Продължаваме със съветите за натрупване на мускулна маса. Това тук не са празни приказки, а изпробвани от професионални атлети методики и похвати, които ще ви помогнат да пораснете. Ако искате да се превърнете в канара от мускули, не се блъскайте излишно да откривате топлата вода.
Прочети цялата статия >

Размърдайте прасеца

Добавена на 09 Юли, Категория: Фитнес, 16 коментара

Техники, които ще обърнат вашата тренировка


Не всички тренировки са еднакво приятни, не всички са еднакво тежки. Работата за прасец е една от най-изтощителните и трудни. В началото на своята кариера Арнолд имаше уникално развити ръце, гръден кош, гръб, дори и бедра.

Но прасците му бяха доста слаби и изоставащи. Но той е искал победата на всяка цена, и е нямал друг избор освен да започне да работи по-усилено.
Прочети цялата статия >

Тренировката на ХХI век (1-ва част)

Добавена на 06 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Как да се превърнем в канара от мускули ? Няколко съвета за натрупване на маса.


Редовният въпрос на всички начинаещи е как да станат по-големи, как да им пораснат мускулите. Искат да знаят какво да променят в тренировката и в хранителния си режим, за да постигнат успех. Отговорът е толкова очевиден.
Прочети цялата статия >

Усукването на китката

Добавена на 03 Юли, Категория: Фитнес, 8 коментара

Как позицията на ръката влияе на мускулното натоварване


Много често в залата ще забележите как трениращите усукват китката при изпълнение на някои упражнения. Дали това е просто начин на изпълнение, с който те са свикнали, или пък наистина се отразява по някакъв начин на тренирания мускул.

Докато за някои културисти този начин на изпълнение действително е въпрос на предпочитание, то на практика оказва се, че наистина това завъртане на китката променя ъгъла на натоварване, а и степента на действие върху мускула.
Прочети цялата статия >

Истинската сила на набиранията

Добавена на 02 Юли, Категория: Фитнес, 4 коментара


Всички тренировъчни програми са доста противоречиви, защото бодибилдингът е индивидуален спорт.

Никой добър състезател, който разбира от културизъм, не би ви препоръчал директно да приложите неговата програма, защото гаранция за успех няма.
Прочети цялата статия >

Качествена маса за трицепсите

Добавена на 12 Юни, Категория: Фитнес, 6 коментара

Да тренираш умно, а не усилено, това е ключът за успеха при оформянето на трицепса



Въпрос: Аз съм 28-годишен бодибилдър със синдрома на малък трицепс и голям бицепс. Каквото и да правя, трицепсът ми винаги изостава от бицепса по отношение на размер и качество. Какво ще ми препоръчате?

Отговор: Този дисбаланс е често срещан, защото много атлети обръщат повече внимание на бицепса отколкото на трицепса, особено в началото на своите тренировки.
Прочети цялата статия >