Стартова програма (II-ра част)

Добавена на 30 Август, Категория: Фитнес, 1 коментар

Първа категория:


Стартови тренировки

Вярвате или не, начинаещите имат едно предимство пред останалите културисти – дори и пред Мистър Олимпия: тяло без опит в тренировките с тежести, което изведнъж ще бъде шокирано от внезапния растеж. Когато минете нивото за начинаещите, тялото Ви ще свикне с напрежението от тренировките и ще стане все по-трудно този шок да се повтори.
Прочети цялата статия >

Стартова програма (I-ва част)

Добавена на 28 Август, Категория: Фитнес, 3 коментара

На вашето внимание представяме един практически начин на тренировка и план за диета за покачване на мускулна маса, за начинаещи и за онези, които не са доволни от липсата на какъвто и да било напредък.


В тези модерни времена бодибилдингът често се оприличава на наука. За мнозина обаче тази наука не е много ясна: една шампионска тренировъчна философия може да противоречи на друга, предизвиквайки объркване.
Прочети цялата статия >

Трицепс разбиване с Шон Рей (1-ва част)

Добавена на 23 Август, Категория: Фитнес, 10 коментара

Винаги съм предпочитал работата със свободни тежести, когато става въпрос за изграждане на сила и мускулна маса. На тренировки давам всичко от себе си, но моментът на истината настъпва, когато се изправиш на сцената, когато срещу теб застанат огромните професионалисти, хвърлили зверски труд през годината и готови да те разкъсат.

Нареждам се не до кой да е, а до гиганти като Рони Колман, Флекс Уилър, Кевин Леврони и в тяхната компания, има изобилие от мускулна маса и сила.
Прочети цялата статия >

Десетте божи правила за бицепси (1-ва част)

Добавена на 01 Август, Категория: Фитнес, 9 коментара

1. Обем


Почти никой не тренира с необходимия брой серии. Никога няма да се натоварите достатъчно, ако вярвате в претренирането. Няма такова нещо. Претренирането е измислено от хора, които искат да прикрият неспособността си да тренират. Според тях не трябва да се правят повече 9 серии, защото бицепсите са малка мускулна група. Това не е сериозна тренировка.
Прочети цялата статия >

Тренирай тежко (2-ра част)

Добавена на 18 Юли, Категория: Фитнес, 8 коментара

Упражнение 1


Лег на Смит машина
Има няколко начина, по които може да промените изпълнението. Чрез промяна на наклона, на ширината на хвата и равнината на повдигане ще натоварвате различни части от гръдните мускули. Машината дава отлична възможност за контрол. Отпускам малко под нивото на брадата (повдигането е от наклон).
Прочети цялата статия >

Тренирай тежко (1-ва част)

Добавена на 17 Юли, Категория: Фитнес, 7 коментара

Тренировъчните принципи на Мелвин Антъни – „Забравете чистото изпълнение, важни са единствено килограмите”


Всички, които тренират с мен, знаят,че не обичам да се бъзикам. Не обичам лигавите тренировки, не обичам оправданията и разните простотии за повече повторения. Tова са глупости и извинения за женчовци.
Прочети цялата статия >

Пътят към успеха

Добавена на 16 Юли, Категория: Фитнес, 6 коментара

Застой в развитието – какво да правим ?


Колко често ще чуете трениращи в залата да се оплакват, че тренират здраво и дават всичко от себе си, но резултатите са незадоволителни, а мускулите им почти не растат. Едва ли има някой, който да не е изпаднал в подобна ситуация. Но това не е причина да се откажете, защото подобни застои са нещо напълно нормално.
Прочети цялата статия >