Експлозия от лег ( II-ва част )

Добавена на 28 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

За да имате системен силов прогрес при този 3-програмен подход, трябва да се стремите да добавяте по 2,5кг над тежестта от предишната единица (тренировка А) или над силово изграждащите серии с много повторения (тренировки Б и В) при всяка тренировка.

В края на 6-седмичния цикъл силата ви ще се качи приблизително с 8%. Тук проверете новата си максимална единица (1МП) и след седмица активна почивка започнете нов 6-седмичен цикъл.
Прочети цялата статия >

Експлозия от лег ( I-ва част )

Добавена на 27 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

Изтласкването от хоризонтален лег, направено със супиниран хват, се смята от билдерите и силовите трибойци за крал на всички упражнения за горната част на тялото – нещо като клякането за бедрата.

Но изграждането на релефни мускули на гърдите е толкова важно, колкото и тежестите, които се вдигат и проблемът е точно там
Прочети цялата статия >

Клек с щанга – дядото на всички упражнения

Добавена на 26 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

Безспорно клякането с щанга е едно от най-добрите упражнения за развиване както на краката, така и на цялото тяло.

Тук обаче е от изключително значение правилната форма и стриктното изпълнение. Лесно е да се нараните, ако не спазвате следните предпазни мерки
Прочети цялата статия >

Невероятни рамене за 8 седмици

Добавена на 21 Септември, Категория: Фитнес, Напиши коментар

„Нали сте чували приказката: „Не е толкова важно какво правиш, важното е как го правиш!”. Това е точно приложимо за бодибилдинга. Можете да имате хиляди тренировки зад гърба си и заради това, че са проведени неправилно, почти да нямате успех или дори да се контузите. Това е особено вярно при тренировката за раменете.

Има две неща, които винаги са били в основата й – едното са изтласкванията. Да станете по-силни и мощни при тях е най-сигурният начин да натрупате сериозна маса в раменете.
Прочети цялата статия >

Форсирани повторения при бицепсите

Добавена на 19 Септември, Категория: Фитнес, 6 коментара

Защо толкова много билдери тренират с партньор? Дали заради компанията или заради безопасността? Ако ги питате, ще чуете най-различни отговори, но главното е, че така може да се работи с форсирани повторения – една от най-широко разпространените тренировъчни техники.

Те са отличен начин да надхвърлите нормалните си силови граници. Ако например при сгъването с щанга можете да направите 8 повторения, преди да стигнете до отказ, със сигурност ще имате сили за още няколко, ако свалите малко от тежестта.
Прочети цялата статия >

Зъбчати коремни мускули

Добавена на 08 Септември, Категория: Фитнес, 2 коментара

Въпреки че са между гърдите и корема и най-добре се виждат отпред, функционално те взаимодействат с гърба – при движения като пулдаун и набиране на лост, особено когато са изпълнени отпред, и най-силно се включват при пуловъра. Както знаете, последваният обикновено се изпълнява в деня за гърба, въпреки че някои трениращи го смятат за общо упражнение за гърдите.
Прочети цялата статия >

Стартова програма (III-та част)

Добавена на 03 Септември, Категория: Фитнес, 1 коментар

№3 Честотата на тренировките


Както вече казахме в № 1, тази програма се отнася до три тренировки седмично и следва правилата на Принципът на Уидър за Сплит тренировката, където по време на една тренировка работите за половината от тялото си. В първата тренировка работите за прасци, бедра, задна група на бедрото, гърди и трицепс. По време на следващата тренировка работите за коремна преса, гръб рамене и бицепс.
Прочети цялата статия >