Наръчник за изграждане на мускулна маса

Добавена на 23 Ноември, Категория: Фитнес, 21 коментара
Най-голямата грешка, която може да направите, е да се доверите сляпо на фитнес списанията. Повечето от момчетата там не тренират натурално и са генетично надарени, а режимите, за които пишат, дори те самите не ги практикуват. Спазването на техните напътствия няма да ви помогне да изградите бързо мускулна маса.

Обикновеният човек има нужда от различен подход. Такъв, какъвто помага да направите бързо мускули и да предпази от физическо, а и психическо претоварване. В следващите редове ще ви дадем правилната рецепта за изграждане на мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Специализации за изоставащи мускулни групи

Добавена на 11 Ноември, Категория: Фитнес, 3 коментара
В случай че забелязвате изоставаща мускулна група, на която искате да обърнете специално внимание, и имате достатъчно стаж за гърба си, определено си заслужава да прочетете тази статия. От нея ще разберете как да подходите при избора на упражнения, както и как да построите цялостния си тренировъчен сплит, за да наблегнете на желаната от вас мускулна група.

Какво е специализация за дадена мускулна група?



Независимо от протокола, който се следва при тренировките, с течение на времето една или няколко групи изостават повече от другите. Единият вариант е да се сложат повече упражнения за тях и в течение на дълъг период от време изоставащите групи догонват останалите.
Прочети цялата статия >

Знаем ли всичко за кардио тренировката?

Добавена на 09 Ноември, Категория: Фитнес, 1 коментар
След периода на трупане на мускулна маса идва фазата за релеф. Дори да имате добре развити мускули, ако процентът на подкожни мазнини е висок, мускулатурата не изглежда добре оформена. Кардио тренировката е важна част от тренировъчния план и не трябва да се пренебрегва. Независимо дали искате да постигнете дълбок релеф или просто да поддържате тялото си в кондиция - трябва да отделяте достатъчно внимание на велоергометъра и бягащата пътека.

Ефекти от кардио тренировката :

➡ Намалява процента на подкожни мазнини
➡ Подобрява функциите на сърцето
➡ Подобрява кръвообращението, което води до по-добра работа на мускулите
➡ Намалява стреса
➡ Повишава тонуса и подобрява кондицията на тялото.
Прочети цялата статия >

Фитнес тренировка при лошо време

Добавена на 04 Ноември, Категория: Фитнес, 1 коментар
Навлизаме в сезона на циклоните, а и снегът ни посети. Някои представители на животинското царство спят зимен сън поради невъзможността да са намерят храна.

Други пък, като нас, хората, използват ниските температури и намалената физическа активност, комбинирана с домашно приготвени храни, за да натрупат някое кило и да добавят още малко към силата.

Едва ли има по-удачно място в това отношение от фитнеса. Климатикът духа топло, не вали, а уредите са удобни и можете да се възползвате от тях.
Прочети цялата статия >

Метод на форсираните повторения

Добавена на 04 Ноември, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Лягате, щангата е над вас и си мислите: "Сега ще я извадя с помощ и после - каквото сабя покаже!"

Отдясно Иван закъснява с половин секунда, Драган бута щангата към куката, а Стоян - той зяпа и се смее отгоре, докато ви пази от другарите ви в ляво и дясно.

Серията заминава, а с нея и времето ви. Сега си мислите: "Аман от некъдърници!"

Вината обаче е във вас, понеже не сте подбрали хората и не сте ги инструктирали, или пък изобщо не сте наясно как да стане всичко, нищо, че сте го виждали много пъти отстрани.
Прочети цялата статия >