Как да тренирате прасците си за оптимален растеж

Добавена на 16 Март, Категория: Фитнес, 8 коментара
Прасците наистина са мускул, труден за развиване, изискват доста специфично натоварване и много трениращи се оплакват именно, че прасците им изостават.

Ако сте от злощастните хора с генетично малки прасци, тази статия може да Ви накара да направите определени промени в тренировъчния си план.
Прочети цялата статия >

По – бърза тренировка, по – добри резултати!

Добавена на 02 Януари, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Една от най – големите грешки на всички занимаващи се със фитнес и друг вид тренировки е прекарването на прекалено много време в самите фитнес зали.

Тази статия ще помогне главно на тези, които не тренират, защото си мислят, че една тренировка отнема прекалено много време ( около 2-3 часа ) и това им служи като оправдание да не отидат.

Нека погледнем 5 начина, които ще ни помогнат да не си губим времето напразно и да тренираме по 2 часа, като започнем от подготовката на екипировката за следващата тренировка до чуденето коя точно мускулна група да тренираме този път във фитнеса.
Прочети цялата статия >

Специализации за изоставащи мускулни групи

Добавена на 11 Ноември, Категория: Фитнес, 3 коментара
В случай че забелязвате изоставаща мускулна група, на която искате да обърнете специално внимание, и имате достатъчно стаж за гърба си, определено си заслужава да прочетете тази статия. От нея ще разберете как да подходите при избора на упражнения, както и как да построите цялостния си тренировъчен сплит, за да наблегнете на желаната от вас мускулна група.

Какво е специализация за дадена мускулна група?



Независимо от протокола, който се следва при тренировките, с течение на времето една или няколко групи изостават повече от другите. Единият вариант е да се сложат повече упражнения за тях и в течение на дълъг период от време изоставащите групи догонват останалите.
Прочети цялата статия >

Знаем ли всичко за кардио тренировката?

Добавена на 09 Ноември, Категория: Фитнес, 1 коментар
След периода на трупане на мускулна маса идва фазата за релеф. Дори да имате добре развити мускули, ако процентът на подкожни мазнини е висок, мускулатурата не изглежда добре оформена. Кардио тренировката е важна част от тренировъчния план и не трябва да се пренебрегва. Независимо дали искате да постигнете дълбок релеф или просто да поддържате тялото си в кондиция - трябва да отделяте достатъчно внимание на велоергометъра и бягащата пътека.

Ефекти от кардио тренировката :

➡ Намалява процента на подкожни мазнини
➡ Подобрява функциите на сърцето
➡ Подобрява кръвообращението, което води до по-добра работа на мускулите
➡ Намалява стреса
➡ Повишава тонуса и подобрява кондицията на тялото.
Прочети цялата статия >

Фитнес тренировка при лошо време

Добавена на 04 Ноември, Категория: Фитнес, 1 коментар
Навлизаме в сезона на циклоните, а и снегът ни посети. Някои представители на животинското царство спят зимен сън поради невъзможността да са намерят храна.

Други пък, като нас, хората, използват ниските температури и намалената физическа активност, комбинирана с домашно приготвени храни, за да натрупат някое кило и да добавят още малко към силата.

Едва ли има по-удачно място в това отношение от фитнеса. Климатикът духа топло, не вали, а уредите са удобни и можете да се възползвате от тях.
Прочети цялата статия >

Метод на форсираните повторения

Добавена на 04 Ноември, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Лягате, щангата е над вас и си мислите: "Сега ще я извадя с помощ и после - каквото сабя покаже!"

Отдясно Иван закъснява с половин секунда, Драган бута щангата към куката, а Стоян - той зяпа и се смее отгоре, докато ви пази от другарите ви в ляво и дясно.

Серията заминава, а с нея и времето ви. Сега си мислите: "Аман от некъдърници!"

Вината обаче е във вас, понеже не сте подбрали хората и не сте ги инструктирали, или пък изобщо не сте наясно как да стане всичко, нищо, че сте го виждали много пъти отстрани.
Прочети цялата статия >