Истината за коремните преси

Добавена на 19 Май, Категория: Фитнес, 12 коментара
Деветдесет процента от хората погрешно смятат, че коремните преси са най-доброто и най-безопасното упражнение за премахване на упоритите коремни мазнини, а с това и за оформяне на перфектни „плочки”.

Ето защо може да видите същата грешка да се повтавя отново и отново във всяка фитнес зала - хората правят огромно количество коремни преси и смятат, че това ще им помогне да постигнат целта си... В тази статия ще ви разясним ясно и отчетливо, че това упражнение е абсолютна и тотална загуба на време.
Прочети цялата статия >

Кардио машини: Коя е най-добрата?

Добавена на 17 Май, Категория: Фитнес, 2 коментара
Когато стане въпрос за кардио машини, вие най-вероятно имате своя фаворит, който използвате постоянно, но ние все пак ще разгледаме различните варианти, за да разберем кой е най-добър за горенето на мазнините.

Очевидно е, че всяка фитнес зала има своите кардио машини и без значение коя от тях използвате, то трябва да го правите по начин, който ще ви помогне да постигнете целта си.
Трябва да използвате принципа на вариативността. Ако не знаете какво представлява той, то ние ще ви обясним. Принципът се състои в това, че телата ни са невероятни и са способни да се адаптират към всички упражнения, които повтаряме отново и отново.
Прочети цялата статия >

Клековете - фундаментален елемент от вашата тренировка

Добавена на 14 Май, Категория: Фитнес, 6 коментара
Вероятно сте чували поговорката: „Една сграда е толкова здрава, колкото здрави са нейните основи”. Е, същата тази мисъл се отнася и за тялото ви. Много хора не са наясно, че краката трябва да са най-силният мускул.

Страхотно е да имате големи ръце и масивни гърди, но краката трябва да са най-силният мускул, който притежавате. Ако това не е така, то ние ще ви дадем насоки как да изградите основите на тялото си.
Прочети цялата статия >

Как да оформим косите коремни мускули (V- образни адамови мускули)

Добавена на 04 Май, Категория: Фитнес, 11 коментара
Внимание, мъже! Искали ли сте някога да отидете на плаж и да не се притеснявате, когато се разхождате без горнище?

Дами? Сигурно мечтаете да събирате всички погледи, когато сте с оскъдни бански?

Силно ли желаете да имате красиви коси коремни мускули като топ моделите по телевизията? Готови ли сте да правите коремни преси по 3 часа всеки ден? Това ви звучи нереално? Не се притеснявайте! Коремните „плочки” не са чак толкова непостижими.
Прочети цялата статия >

Как да тренирате прасците си за оптимален растеж

Добавена на 16 Март, Категория: Фитнес, 8 коментара
Прасците наистина са мускул, труден за развиване, изискват доста специфично натоварване и много трениращи се оплакват именно, че прасците им изостават.

Ако сте от злощастните хора с генетично малки прасци, тази статия може да Ви накара да направите определени промени в тренировъчния си план.
Прочети цялата статия >

Пет съвета за подобряване на вашата кардио тренировка

Добавена на 07 Януари, Категория: Фитнес, 1 коментар
Познаването на тялото във времето и пространството е в основата на обучението по кенезиология, което ще ви помогне да оптимизирате тренировъчните си принципи във фитнеса.

Когато разберете кои части от тялото извършват движенията и как са свързани едни с други, не само ще подобрите енергийните си нива във фитнеса, но също така ще имате по - добри резултати и ще предотвратите неприятните контузии, които могат да ви сполетят.

Ето на нашата гледна точка по въпроса, която ще ви бъде много полезна при кардио тренировките, а също така, когато тренирате с тежести или спортувате.
Прочети цялата статия >

По – бърза тренировка, по – добри резултати!

Добавена на 02 Януари, Категория: Фитнес, Напиши коментар
Една от най – големите грешки на всички занимаващи се със фитнес и друг вид тренировки е прекарването на прекалено много време в самите фитнес зали.

Тази статия ще помогне главно на тези, които не тренират, защото си мислят, че една тренировка отнема прекалено много време ( около 2-3 часа ) и това им служи като оправдание да не отидат.

Нека погледнем 5 начина, които ще ни помогнат да не си губим времето напразно и да тренираме по 2 часа, като започнем от подготовката на екипировката за следващата тренировка до чуденето коя точно мускулна група да тренираме този път във фитнеса.
Прочети цялата статия >