Едно упражнение за изграждане на ОГРОМНА предмишница

Добавена на 18 Февруари, Категория: Упражнения, 7 коментара

Едно упражнение за изграждане на огромна предмишница - сгъване на китката с дъмбел


Факт е, че когато става въпрос за тренировка за ръце, всеки се фокусира върху бицепса и трицепса. Това е разбираемо, но се замислете... Когато сте навън, много по-вероятно е да носите някаква тениска, а не потник.

Това означава, че най-видимата част от горната част на тялото ви са предмишниците. Така че има голям смисъл в това да се концентрирате върху тяхното развитие, за да ги направите мощни и силни.
Прочети цялата статия >

Едно упражнение за ЗВЕРСКИ трицепс

Добавена на 12 Февруари, Категория: Упражнения, 17 коментара
Едно от най - често срещаните действия при начинаещите бодибилдъри от поколения наред е следното - те решават, че първо трябва да имат големи ръце, веднага грабват щангата или дъмбелите във фитнеса, и започват да правят бицепсови сгъвания в залата, докато не могат да помръднат повече.

Ако сте начинаещи във фитнеса, четенето на тази статия ще ви спести доста главоболия и нерви. Има по-полезни упражнения от това да направите 1000 бицепсови сгъвания например. Може би дори не знаете, че най-големият мускул на ръката дори не е бицепсът.
Прочети цялата статия >

Четири съвета за изграждане на оформени гърди

Добавена на 02 Февруари, Категория: Упражнения, 11 коментара
Колко вдигаш? Това е постоянният въпрос, който всички използват, за да премерят своята телесна сила и мъжество във фитнеса.

Въпреки това, в тази статия, се надяваме да насочим вниманието ви към някои от другите фактори за изграждане на чудесно изваяни и впечатляващи гърди с помощта на няколко фитнес съвети и методики.
Прочети цялата статия >

Тренировъчни методи за изграждане на огромен трицепс

Добавена на 31 Януари, Категория: Упражнения, 2 коментара
Ако искате да увеличите размера на ръцете си, то едно от най-важните неща е да се фокусирате върху работата над трицепса във фитнеса.

Когато изградите голям и оформен трицепс, ръцете ви ще станат по - забележими и респектиращи, защото този мускул съставя голяма част от общата маса на ръката.

Много хора не взимат под внимание развиването на този мускул, а се съсредоточават върху бицепса. Тренировката във фитнес за бицепс също е важна, за да се балансира натоварването в горната част на тялото и да се направят големи ръце.
Прочети цялата статия >

Четири упражнения за МАСИВЕН бицепс

Добавена на 05 Януари, Категория: Упражнения, 26 коментара
Виждали ли сте някога във фитнес залата културист с малък бицепс? Мисля, че не... Тренировката за бицепс е любима почти за всеки. Напомпването, което получавате при трениране на бицепса, е уникално и незаменимо.

Всеки път, когато някой спомене „напомпване”, се сещаме най-вече за бицепса. Но кои са най-ефективните начини да получим това „напомпване”? И още нещо- дали действително доброто напомпване означава, че ги тренираме правилно?

Сигурни сме, че ще възникнат и още въпроси свързани с тренировките за бицепс. В тази статия ще отговорим на някои от тях.
Прочети цялата статия >