Седемте най-ефективни физически упражнения

Добавена на 08 Юли, Категория: Упражнения, 6 коментара

Експертите твърдят, че няма нищо магическо в упражненията. От тях вие получавате това, което давате като усилия. Това не означава, че трябва да се насилвате часове наред всеки ден. Просто трябва да работите умно.

Специалистите смятат, че не всички упражнения носят равна полза. Някои наистина са по-ефективни от други поради различни причини- натоварват няколко мускулни групи, подходящи са за по-голям брой хора или топят калориите по-качествено.
Прочети цялата статия >

5 чудесни упражнения, които може да правите вкъщи

Добавена на 05 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Повечето от нас имат толкова натоварено ежедневие, че физическите упражнения са последното нещо, за което се сещаме. Това от своя страна води до увеличаване нивото на стрес, постоянно затлъстяване и влошено здраве.

Физическите упражнения са нещото, което може да ви стимулира и да ви помогне да се справите с натовареното всекидневие с лекота. Те помагат за намаляване на стреса, за по-добър сън, за по-добро здраве, а и повишават самочувствието.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част II

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, 3 коментара

Преса и изправяне с щанга от седеж


➡ Възможности за увеличаване на силата – обща сила на тялото.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – цялата коремна област и рамена.

В света на фитнеса има много противоречиви мнения за коремните преси. Коремните преси с тежест над главата ограничават гръбначната флексия, но натоварват значително торса като цяло и усукващите таза флексори.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част I

Добавена на 30 Май, Категория: Упражнения, 8 коментара

Преден клек на Андерсън (на стойка)



➡ Възможности за увеличаване на силата – типични за клека, увеличаване на началната сила за мъртва тяга.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – бедра и цялостно развитие на краката.

Клекът на стойка беше популяризиран от един от най-силните мъже, съществували някога на Земята – Пол Андерсън. Той работи при различни позиции, за да подобри силовите си постижения (дори копае дупки в градината си, за да може да поставя щангата на различни височини!).
Прочети цялата статия >

Кои са най-добрите упражнения за перфектно оформяне на гърдите?

Добавена на 26 Май, Категория: Упражнения, 13 коментара
Упражненията за гърди си приличат доста, но има такива, които ще ви помогнат да постигнете добри резултати доста по-бързо, особено ако става въпрос за оформяне. Точно за тях ще говорим в тази статия.

Може би имате увиснали и мазни гърди, които искате да стегнете и да приведете в привлекателен вид. Е, тези упражнения са точно за вас.
Прочети цялата статия >

Бицепсово сгъване с въже („чукчета с въже”)

Добавена на 13 Май, Категория: Упражнения, 7 коментара
Има едно убийствено упражнение във фитнеса, което аз лично много обичам, защото увеличава силата, обема и плътността на бицепса, а освен това предизвиква невероятно напомпване! Това упражнение е бицепсовото сгъване с въже („чукчета” с въже) на скрипец.

Хубавото на това упражнение, че ви поставя в позиция, при която трябва да се фокусирате върху поддържане на пълен контрол над тежестта през цялото време на изпълнение, а това гарантира постоянен здрав хват и качествено стягане.
Прочети цялата статия >

Как да оформим долната част от коремните мускули

Добавена на 14 Април, Категория: Упражнения, 13 коментара
Намирането на най-добрата тренировка за оформяне на долната част от корема невинаги е лесно. В тази статия ще ви помогнем да изградите наистина добра тренировка.

Преди да стигнем до трите упражнения, важно е да научите някои основни неща при тренирането за долната част на коремните мускули.

Първото нещо, което трябва да разберете, е това, че натоварването на тази зона от тялото няма да ви помогне да изгорите мазнините около нея. За да ги изчистите, трябва да изгорите мазнините по цялото тяло
Прочети цялата статия >