Кофички на пейка

Добавена на 08 Август, Категория: Упражнения, 3 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Трицепс
Други мускули, участващи в движението : Гръдни мускули, рамо
Екипировка и оборудване : Една или две пейки
Ниво : Начинаещи
Движение : Бутане
Прочети цялата статия >

Кросоувър на портален скрипец

Добавена на 05 Август, Категория: Упражнения, 2 коментара

Упражнението е познато още като : Затваряне на гърди на скрипец
Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Гръдни мускули
Други мускули, участващи в движението : Раменни мускули
Екипировка и оборудване : Портален скрипец
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Бицепсово сгъване с щанга

Добавена на 04 Август, Категория: Упражнения, 1 коментар

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Бицепс
Други мускули, участващи в движението : Предмишница
Екипировка и оборудване : Щанга
Ниво : Начинаещи
Движение : Дърпане
Прочети цялата статия >

Седемте най-ефективни физически упражнения

Добавена на 08 Юли, Категория: Упражнения, 6 коментара

Експертите твърдят, че няма нищо магическо в упражненията. От тях вие получавате това, което давате като усилия. Това не означава, че трябва да се насилвате часове наред всеки ден. Просто трябва да работите умно.

Специалистите смятат, че не всички упражнения носят равна полза. Някои наистина са по-ефективни от други поради различни причини- натоварват няколко мускулни групи, подходящи са за по-голям брой хора или топят калориите по-качествено.
Прочети цялата статия >

5 чудесни упражнения, които може да правите вкъщи

Добавена на 05 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Повечето от нас имат толкова натоварено ежедневие, че физическите упражнения са последното нещо, за което се сещаме. Това от своя страна води до увеличаване нивото на стрес, постоянно затлъстяване и влошено здраве.

Физическите упражнения са нещото, което може да ви стимулира и да ви помогне да се справите с натовареното всекидневие с лекота. Те помагат за намаляване на стреса, за по-добър сън, за по-добро здраве, а и повишават самочувствието.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част II

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, 3 коментара

Преса и изправяне с щанга от седеж


➡ Възможности за увеличаване на силата – обща сила на тялото.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – цялата коремна област и рамена.

В света на фитнеса има много противоречиви мнения за коремните преси. Коремните преси с тежест над главата ограничават гръбначната флексия, но натоварват значително торса като цяло и усукващите таза флексори.
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса + Видео! - част I

Добавена на 30 Май, Категория: Упражнения, 8 коментара

Преден клек на Андерсън (на стойка)



➡ Възможности за увеличаване на силата – типични за клека, увеличаване на началната сила за мъртва тяга.

➡ Потенциал за изграждане на мускулна маса – бедра и цялостно развитие на краката.

Клекът на стойка беше популяризиран от един от най-силните мъже, съществували някога на Земята – Пол Андерсън. Той работи при различни позиции, за да подобри силовите си постижения (дори копае дупки в градината си, за да може да поставя щангата на различни височини!).
Прочети цялата статия >