Какво става с тялото само след 30 мин. тренирвока?

Добавена на 18 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Въобще не е толкова трудно да спортуваме, колкото вероятно си мислите. Научните изследвания по темата показват, че само 30 минути тренировки на ден са достатъчни, за да поддържаме тялото си здраво и във форма, пише BrightSide.

Ето защо в следващите редове ще ви покажем какво бихте могли да очаквате от тялото си, когато започнете да го развивате с малко спорт.
Прочети цялата статия >

Как да вдигаме по - тежко?

Добавена на 17 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Почивката е от съществено значение, когато става дума за добиване на повече мускулна сила. Трябва да почивате не само между отделните тренировъчни дни, но и между самите серии.

Ще забележите, че нашата програма препоръчва по-малко повторения, защото за разлика от тренировките за мускулен растеж, тук ще трябва да използвате максимални тежести.
Прочети цялата статия >

Умопомрачителна маса за 9 седмици

Добавена на 04 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Девет седмична програма за изграждане на чиста мускулна маса


Изграждането на мускулната маса може да стане по два коренно различни начина. Вие може да изберете стария добре отъпкан път предпочитан от големите мъже на миналото – вдигаш колкото можеш и ядеш колкото можеш.
Прочети цялата статия >

Перфектно изразени коремни мускули?

Добавена на 02 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

За да се сдобиете с наистина красива и перфектно оформена коремна преса трябва първоначално да се разгледа базовата анатомия на самия мускул. Най-добрият вариант е пресата да се разделя и тренира на три отделни части– горна част, коси коремни мускули и долна част, като трите заедно са едно цяло.
Прочети цялата статия >

Защо е важен хватът?

Добавена на 15 Ноември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Помните ли началото, когато започвахте да тренирате – тогава каквото и да правехте, мускулите ви растяха почти без усилия.

Без значение дали сте знаели или не, по-голямата част на този растеж се е дължал на това, че мускулите и нервните окончания са се учели как да работят заедно, за да изпълнят задачата (упражнението) ефикасно.
Прочети цялата статия >

Тичане или ходене?

Добавена на 27 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Бягането е най-разпространеният вид спорт, който с течение на годините става все по-популярен. Безспорно човек, който редовно се занимава с бягане получава от него много ползи.

По време на бягането кръвта интензивно се снабдява с кислород, мускулите се тренират, оказва се полезно натоварване на сърцето и се изгарят калории, което помага за поддържането на организма във форма.
Прочети цялата статия >

Красиви и оформени бедра, мечтата на всяка жена!

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Всяка жена иска да има страхотни крака и седалищни мускули, но как да се оформят те, без да станат прекалено масивни и грубовати?

Ако квадрицепсите ви са склонни към растеж, избягвайте големите тежести. За общо развитие на мускулите в долната част на тялото използвайте главно напади и лег преси. Чрез промяна на положението на стъпалата при тези движения ще свалите натоварването от квадрицепсите и ще го прехвърляте към други части на краката.
Прочети цялата статия >