Защо е важен хватът?

Добавена на 15 Ноември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Помните ли началото, когато започвахте да тренирате – тогава каквото и да правехте, мускулите ви растяха почти без усилия.

Без значение дали сте знаели или не, по-голямата част на този растеж се е дължал на това, че мускулите и нервните окончания са се учели как да работят заедно, за да изпълнят задачата (упражнението) ефикасно.
Прочети цялата статия >

Тичане или ходене?

Добавена на 27 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Бягането е най-разпространеният вид спорт, който с течение на годините става все по-популярен. Безспорно човек, който редовно се занимава с бягане получава от него много ползи.

По време на бягането кръвта интензивно се снабдява с кислород, мускулите се тренират, оказва се полезно натоварване на сърцето и се изгарят калории, което помага за поддържането на организма във форма.
Прочети цялата статия >

Красиви и оформени бедра, мечтата на всяка жена!

Добавена на 02 Юни, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Всяка жена иска да има страхотни крака и седалищни мускули, но как да се оформят те, без да станат прекалено масивни и грубовати?

Ако квадрицепсите ви са склонни към растеж, избягвайте големите тежести. За общо развитие на мускулите в долната част на тялото използвайте главно напади и лег преси. Чрез промяна на положението на стъпалата при тези движения ще свалите натоварването от квадрицепсите и ще го прехвърляте към други части на краката.
Прочети цялата статия >

Увеличете силата!

Добавена на 16 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Почивката е от съществено значение, когато става дума за добиване на повече мускулна сила. Трябва да почивате не само между отделните тренировъчни дни, но и между самите серии.

Ще забележите, че нашата програма препоръчва по-малко повторения, защото за разлика от тренировките за мускулен растеж, тук ще трябва да използвате максимални тежести.
Прочети цялата статия >

ГИГАНТСКИ серии само за напреднали!

Добавена на 17 Януари, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Аксиомата, по която тренират повечето съвременни културисти, е формулирана доста отдавна от Джо Уидър: Не е важно колко вдигаш, а как вдигаш.

С други думи, ако търсите добри резултати, не е важно количеството, а качеството на вашата тренировка. Принципът на гигантските серии е точно така.
Прочети цялата статия >

Упражнение за красиво дупе, хайде, дами, вие сте!

Добавена на 30 Ноември, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Глутеус Мост (Повдигане на таза и седалището от тилен лег)

Глутеус мостът е упражнение за оформяне на седалището и задната част на бедрата, което може да с изпълнява със сосбствено тегло или с допълнителна тежест под формата на поставени върху пубиса дискове. Има няколко варианта на изпълнение според разположението на стъпалата, както и с един или с два крака. Като цяло упражнението е подходящо за дами, които желаят да тонизират и подсилят седалищната мускулатура, но избягват рискови упражнения като Хиперекстензии, Гръбни преси и Мъртва тяга с прави крака.
За да изпълните упражнението се нуждаете от мека фитнес постелка на земя и обувки, които да не се хлъзгат. Ако желаете да увеличите интензивността, ще Ви трябва диск, гира или дъмбел.
Прочети цялата статия >

Правилата на огромния бицепс - част 3-та !

Добавена на 25 Октомври, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Съветите относно тренировките за ръце са неизчерпаеми, всеки има някоя малка тайна в ръкава си, която смята, че работи като магия!

Ето и още няколко трика, които извадихме от ръкава.

Ограничете обема на тренировката си
Прочети цялата статия >