Как да се тонизирате с минимални усилия?

Добавена на 08 Август, Категория: Упражнения, Напиши коментар

В днешното забързано ежедневие рядко ни остава време за спорт. Обикновено физическата активност се свежда до отиването и връщането от работа.

Няма две мнения, че този заседнал начин на живот вреди на здравето ни. Повечето хора се опитват да откраднат време за тренировки у дома, но заради липсата на уреди и място, упражненията не са най-ефективни. Натоварват се само определена група мускули и не постигаме търсения ефект.
Прочети цялата статия >

Как се съкращава мускулът?

Добавена на 07 Август, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Вдигате тежести, какво по – просто от това, всеки го може. Сложният процес се случва в самия мсукул. В него протичат множество биокимични реакции. Точно някой от тях ще разгледаме в тази статия.

Всичко започва с получаване на двигателен нервен импулс в нервно-мускулнця синапс, където се освобождава ацетилхолин. Ацетилхолинът предизвиква деполяризация на сарколемата (представлява трислойна мембрана с голяма еластичност), която чрез напречна каналчеста система се разпространява във вътретността на мускулната клетка.
Прочети цялата статия >

Набирането, как и защо?

Добавена на 31 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Въпреки че са често пренебрегвано упражнение за гърба, набиранията на лост ще натоварят напълно латералните мускули, като едновременно стимулират развитието на бицепсите и раменете.

Всичките им разновидности са вариант на едно базово упражнение : хващате се за лоста в надхват и от вис набирате тялото нагоре срещу гравитацията.

Колкото и да е просто обаче, механизмът на упражнението трябва да се схване напълно, за да извлечете и максимума от него.
Прочети цялата статия >

Тренировка тип 'ЗАБИВАНЕ'

Добавена на 17 Юли, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Вие сте бодибилдър. Правите всичко както трябва. Имате прилична тренировъчна програма, която спазвате религиозно, хапвате си добре чисто месце и богати блюда. Опитвате различни тренировъчни техники и упражнения, но въпреки всичко не растете достатъчно бързо, нещо някъде не върви.
Прочети цялата статия >

Какво става с тялото само след 30 мин. тренирвока?

Добавена на 18 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Въобще не е толкова трудно да спортуваме, колкото вероятно си мислите. Научните изследвания по темата показват, че само 30 минути тренировки на ден са достатъчни, за да поддържаме тялото си здраво и във форма, пише BrightSide.

Ето защо в следващите редове ще ви покажем какво бихте могли да очаквате от тялото си, когато започнете да го развивате с малко спорт.
Прочети цялата статия >

Как да вдигаме по - тежко?

Добавена на 17 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Почивката е от съществено значение, когато става дума за добиване на повече мускулна сила. Трябва да почивате не само между отделните тренировъчни дни, но и между самите серии.

Ще забележите, че нашата програма препоръчва по-малко повторения, защото за разлика от тренировките за мускулен растеж, тук ще трябва да използвате максимални тежести.
Прочети цялата статия >

Умопомрачителна маса за 9 седмици

Добавена на 04 Май, Категория: Упражнения, Напиши коментар

Девет седмична програма за изграждане на чиста мускулна маса


Изграждането на мускулната маса може да стане по два коренно различни начина. Вие може да изберете стария добре отъпкан път предпочитан от големите мъже на миналото – вдигаш колкото можеш и ядеш колкото можеш.
Прочети цялата статия >