Кое изгаря повече калории: бягането навън или пътеката в залата?

Добавена на 26 Април, Категория: Тренировки, 5 коментара

Кое е по-полезно за здравето?


Има някои научни доказателства за това, че бягането навън изгаря повече калории от това на закрито. Все пак има противоречия по въпроса. Може да изгорите същото количество калории при бягане на пътеката, но просто ще ви трябва повече време. На закрито може по-лесно да следите и да коригирате скоростта, както и съпротивлението. Тези функции ще ви позволят да горите калории така, както би било при бягане навън.
Прочети цялата статия >

Интервалните кардио тренировки

Добавена на 04 Април, Категория: Тренировки, 15 коментара

Най-добрият начин за забързване на метаболизма и горене на мазнините


Наблюдавали сме стотици хора в залата, които стриктно правят 30-60 минути кардио, 3 пъти в седмицата, за поне година, а нямат осезаем прогрес откъм физика. Ако вашата тренировъчна програма е подобна, то сега ще разберете защо не постигате желаните резултати.

Познаваме много фитнес инструктори, които препоръчват по 6-7 часа кардио на седмица в продължение на няколко месеца.
Прочети цялата статия >

Тренировката за рамо и трицепс на Dorian Yates!

Добавена на 23 Март, Категория: Тренировки, 3 коментара
Пригответе се за сериозна работа. Представяме ви любимите упражнения за трицепс и рамо на самия майстор - Дориан Йейтс, 6-кратен мистър Олимпия.

Ето как протича тренировката му:
Прочети цялата статия >

5 тренировки за изграждане мускулната маса на краката

Добавена на 15 Март, Категория: Тренировки, 8 коментара
Кой е истинският показател за страхотна физика? Големият бицепс? Нацепените плочки на корема? Може би широкият гръб?

Няма верен отговор измежду тези предположения. Истината е в симетрията! Симетрична физика е тази, при която всички части от тялото се вливат балансирано една в друга. Никоя от тях не е по-голяма от другата.
Прочети цялата статия >

Основни правила при сплит тренировките

Добавена на 03 Март, Категория: Тренировки, 3 коментара
Доверете се на професионалистите, сплит тренировките са правилният начин за работа във фитнеса. Тренировката за цялото тяло, може да донесе чудесни резултати, ако е много интензивна и режимът е добър, но сплитът, т.е. тренирането на отделните мускулни групи в различни дни, ще ви осигури още по-добри и по-бързи постижения.

Ако тренирате наведнъж всички части от тялото, най-вероятно ще ви трябват поне 2 часа. Има доста предимства в това да намалите времетраенето на тренировката: по-висока интензивност, по-добър фокус, повече енергия и сила, по-малък риск от претрениране.
Прочети цялата статия >

Тренировъчен план за начинаещи от Джей Кътлър

Добавена на 01 Март, Категория: Тренировки, 27 коментара
Точно започвате фитнеса? Начинаещите, повече от всички други, се нуждаят от добри напътствия по отношение на тренировките и храненето. Повечето от тях считат, че винаги може да се измъчим още малко с идеята „повече е по-добре”.

Иронията тук обаче е, че повече може да означава по-малко (по-зле), а претренирането в крайна сметка е вредно и не води до повишаване на мускулната маса.
Прочети цялата статия >

Тренировката за гръб на Dorian Yates! + Видео!

Добавена на 14 Февруари, Категория: Тренировки, 5 коментара
Ако единствената ви тренировка за гръб е ставането от дивана, то е крайно време да преобразите ежедневието си.

Дориан Йейтс, майсторът на интензивните тренировки, ви предлага 5 упражнения за гръб, с които да промените коренно външния си вид.

Трансформирайте гърба си от сламена къща до непроницаемо сдание като Форт Нокс (сградата на държавния резерв на САЩ)!
Прочети цялата статия >