10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса - част III

Добавена на 07 Юни, Категория: Тренировки, 4 коментара

Нека сглобим упражненията в цялостни тренировки


Можете да замените тренировките си за долната част на тялото с изброените упражнения за период от 6 седмици.

Тренировка А


➡ Преден клек на Андерсън – 3 серии по 1 повторение *
➡ Заключваща мъртва тяга – 4 серии по 6-8 повторения
➡ Търкаляне на щанга със задържане – 3 серии по 8 повторения **
➡ Фермерско издърпване със статично задържане – 3 серии по 5 повторения ***
➡ Паешко подхвърляне на щанга – 3 серии по 12 повторения
Прочети цялата статия >

Тренировката на морските пехотинци

Добавена на 18 Май, Категория: Тренировки, 12 коментара
Едни от най-здравите (във всеки смисъл на тази дума) хора на земята са морските пехотинци, тъй като качеството на подготовката им е буквално на възможно най-екстремното ниво.

Мислите, че е невъзможно да се справите с подобни натоварвания? Време е да промените мнението си и да се напрегнете на максимум.

Тренировъчната програма на флота ще е огромно предизвикателство за вас и ще промени тялото ви в положителен аспект за седмици
Прочети цялата статия >

Тренировката на Ким Кардашиян

Добавена на 12 Май, Категория: Тренировки, 5 коментара
Вероятно познавате Ким Кардашиян - пищната американска секс-бомба с много успешна кариера в реалити телевизията (а и в някои доста еротични клипове). Предлагаме програма за дамите, която ще тонизира мускулите и ще помогне за изграждане на онези секси извивки на тялото, с които Ким впечатлява мъжете по света.

Първата стъпка винаги е изграждане на подходящ хранителен режим. Ако не сте я направили, то е време да потърсите информация и да се захванете за работа.
Прочети цялата статия >

Тренировката за прасец на Бранч Уорън

Добавена на 06 Май, Категория: Тренировки, Напиши коментар
През 2006 г., Бранч Уорън направи своя дебют в Арнолд Класик, а резултатът беше невероятен- второ място след Декстър Джаксън.

Той падна на 7-ма позиция на следващата година, един от редките случаи, в които формата му не беше на максималното ниво, но след това постигна едно четвърто и две трети места, за да стане и шампион през настоящата 2011-та година!

Нека му честитим за страхотния успех и да се насочим към това как той работи за долната част на краката.
Прочети цялата статия >

Кардио срещу силова тренировка

Добавена на 02 Май, Категория: Тренировки, 2 коментара
Има различни видове упражнения. Но два от тях са основните, върху които ние ще се съсредоточим. Кардиото и силовите тренировки.

Кардио упражненията буквално ще изгорят калориите и мазнините, а също така ще забързат метаболизма ви. Силовите тренировки ще развият вашите мускули. Това ще направи тялото ви по-силно, по-оформено и по-респектиращо. Трябва да комбинирате и двата вида тренировка, за да изградите красиво тяло и да постигнете тялото си.
Прочети цялата статия >

Кое изгаря повече калории: бягането навън или пътеката в залата?

Добавена на 26 Април, Категория: Тренировки, 5 коментара

Кое е по-полезно за здравето?


Има някои научни доказателства за това, че бягането навън изгаря повече калории от това на закрито. Все пак има противоречия по въпроса. Може да изгорите същото количество калории при бягане на пътеката, но просто ще ви трябва повече време. На закрито може по-лесно да следите и да коригирате скоростта, както и съпротивлението. Тези функции ще ви позволят да горите калории така, както би било при бягане навън.
Прочети цялата статия >

Интервалните кардио тренировки

Добавена на 04 Април, Категория: Тренировки, 15 коментара

Най-добрият начин за забързване на метаболизма и горене на мазнините


Наблюдавали сме стотици хора в залата, които стриктно правят 30-60 минути кардио, 3 пъти в седмицата, за поне година, а нямат осезаем прогрес откъм физика. Ако вашата тренировъчна програма е подобна, то сега ще разберете защо не постигате желаните резултати.

Познаваме много фитнес инструктори, които препоръчват по 6-7 часа кардио на седмица в продължение на няколко месеца.
Прочети цялата статия >