„Стани огромен” – програмата на Рони Колман

Добавена на 07 Юли, Категория: Тренировки, 53 коментара

С 8-те си поредни титли на Мистър Олимпия, Големият Рон ще остане в историята като един от най-великите културисти на всички времена. Мислите, че той е просто чудо на природата, а вие не може да постигнете подобни успехи? Е, помислете пак!

Рони е бил полицай без бъдеще в бодибилдинга, докато собственикът на световно известна фитнес зала не му е дал безплатен доживотен абонамент за тренировки. Очевидно собственикът на фитнеса е видял нещо в Рони, което го е накарало да постъпи по този начин.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Джесика Бийл

Добавена на 01 Юли, Категория: Тренировки, 1 коментар
Една от най-търсените актриси в световната мрежа е Джесика Бийл. Нейната невероятна фигура е магнит за мъжете и блян за жените.

Персоналният треньор на актрисата Джейсън Уолш разкрива нейната тренировъчна програма. Готови ли сте за нея? Тя е доста интензивна, така че ако започвате сега, може да се окаже трудна за много от вас.
Прочети цялата статия >

Три убийствени тренировки за ръце

Добавена на 16 Юни, Категория: Тренировки, 18 коментара
Лятото наближава, а едни от от най-секси части на тялото са оформените ръце. Бицепсът и трицепсът привличат много погледи на плажа, няма никакво съмнение в това, за това бягайте във фитнеса за тренировка!

Тази статия ви предоставя 3 убийствени тренировка за ръце, които ще ви помогнат да изградите масата и оформянето, които винаги сте желали, а кой знае - може би ще ви помогнат да се отличите във всеки спорт, в който участвате!

Запомнете, че когато стане дума за брой повторения и серии, има 2 главни категории, към които трябва да се стремите във вашите тренировки:
Прочети цялата статия >

10 непознати упражнения за повече сила и мускулна маса - част III

Добавена на 07 Юни, Категория: Тренировки, 4 коментара

Нека сглобим упражненията в цялостни тренировки


Можете да замените тренировките си за долната част на тялото с изброените упражнения за период от 6 седмици.

Тренировка А


➡ Преден клек на Андерсън – 3 серии по 1 повторение *
➡ Заключваща мъртва тяга – 4 серии по 6-8 повторения
➡ Търкаляне на щанга със задържане – 3 серии по 8 повторения **
➡ Фермерско издърпване със статично задържане – 3 серии по 5 повторения ***
➡ Паешко подхвърляне на щанга – 3 серии по 12 повторения
Прочети цялата статия >

Тренировката на морските пехотинци

Добавена на 18 Май, Категория: Тренировки, 12 коментара
Едни от най-здравите (във всеки смисъл на тази дума) хора на земята са морските пехотинци, тъй като качеството на подготовката им е буквално на възможно най-екстремното ниво.

Мислите, че е невъзможно да се справите с подобни натоварвания? Време е да промените мнението си и да се напрегнете на максимум.

Тренировъчната програма на флота ще е огромно предизвикателство за вас и ще промени тялото ви в положителен аспект за седмици
Прочети цялата статия >

Тренировката на Ким Кардашиян

Добавена на 12 Май, Категория: Тренировки, 5 коментара
Вероятно познавате Ким Кардашиян - пищната американска секс-бомба с много успешна кариера в реалити телевизията (а и в някои доста еротични клипове). Предлагаме програма за дамите, която ще тонизира мускулите и ще помогне за изграждане на онези секси извивки на тялото, с които Ким впечатлява мъжете по света.

Първата стъпка винаги е изграждане на подходящ хранителен режим. Ако не сте я направили, то е време да потърсите информация и да се захванете за работа.
Прочети цялата статия >

Тренировката за прасец на Бранч Уорън

Добавена на 06 Май, Категория: Тренировки, Напиши коментар
През 2006 г., Бранч Уорън направи своя дебют в Арнолд Класик, а резултатът беше невероятен- второ място след Декстър Джаксън.

Той падна на 7-ма позиция на следващата година, един от редките случаи, в които формата му не беше на максималното ниво, но след това постигна едно четвърто и две трети места, за да стане и шампион през настоящата 2011-та година!

Нека му честитим за страхотния успех и да се насочим към това как той работи за долната част на краката.
Прочети цялата статия >