Огромен гръден кош - съветите на Арнолд

Добавена на 27 Февруари, Категория: Тренировки, 6 коментара

Как Арнолд изгради своя 145 сантиметров гръден кош? За да добиете представа, колко е това, просто си нахлузете метъра и отмерете 145 сантиметра!



„На върха на моята кариера като културист, гръдният ми кош имаше обиколка 145 см и едно от основните упражнения, което направи възможни тези размери, беше пуловър с дъмбел.
Прочети цялата статия >

Какво трябва да знаете за спринта?

Добавена на 17 Януари, Категория: Тренировки, 6 коментара

Научете всичко за една от най - експлозивните и невероятни тренировки, която развива краката и коремните мускули, и изгаря мазнините


Виждали сте телата на спринтьорите, когато застанат на стартовата линия, нали така? Определено предизвикват възхищение и благородна завист. Е, такива невероятни фигури не се постигат лесно. Основата на успеха се крие в невероятната тренировка, която е задължителна за всеки напреднал спринтьор.

Спринтът е една от най - експлозивните и невероятни тренировки, които може да изпълнявате. В интерес на истината, той доби сериозна популярност сред знаменитостите, които тренират здраво, за да бъдат в перфектна форма.
Прочети цялата статия >

Масивна коремна преса : СЕГА е моментът!

Добавена на 04 Ноември, Категория: Тренировки, 14 коментара

Всички искаме да изглеждаме добре, да сме здрави, релефни и респектиращи. Много важна част от перфектния външен вид е коремната преса. Без нея всичко излежда някак непълно, незавършено.

Има два вида коремна преса - такава, каквато имат голяма част от слабите ектоморфи, които винаги изглеждат недохранени, и масивна коремна преса, каквато имат най - сериозните бодибилдъри, които притежават едновременно нужната мускулна маса, с която респектират околните, и същевременно са изключително релефни. Разбирате кой вариант е по- добър, нали така? Тук ще говорим за масивната коремна преса, която изпъква дори при няколко процента телесни мазнини над перфектната норма.
Прочети цялата статия >

Трениране до „откат”

Добавена на 13 Октомври, Категория: Тренировки, 11 коментара

Мислите си, че сте се изложили веднъж или два пъти във фитнеса? Помислете отново...



Нека си го кажем: никой не е перфектен, особено когато става дума за тренировката. Всички сме преживели поне по един неловък момент в залата- изпускали сме тежест, изхващали са ни в момент, когато правим смешни пози пред огледалото и т.н.

Но малко моменти могат да се сравнят с тези, които ще ви предложим в тази статия.
Прочети цялата статия >

Как да изградим мускулна маса на краката по най-бързия начин : 2 привидно лесни упражнения за постигане на незабавни резултати

Добавена на 31 Юли, Категория: Тренировки, 7 коментара

Отчаяно желаете да разберете начин за бързо увеличаване на мускулната маса на краката? Спрете с търсенето. В тази статия ще намерите информация, която ще ви помогне да постигнете целта си за рекордно кратко време.

Има само няколко упражнения, които трябва да изпълнявате, за да започнете промяната.
Прочети цялата статия >

„Стани огромен” – програмата на Рони Колман

Добавена на 07 Юли, Категория: Тренировки, 53 коментара

С 8-те си поредни титли на Мистър Олимпия, Големият Рон ще остане в историята като един от най-великите културисти на всички времена. Мислите, че той е просто чудо на природата, а вие не може да постигнете подобни успехи? Е, помислете пак!

Рони е бил полицай без бъдеще в бодибилдинга, докато собственикът на световно известна фитнес зала не му е дал безплатен доживотен абонамент за тренировки. Очевидно собственикът на фитнеса е видял нещо в Рони, което го е накарало да постъпи по този начин.
Прочети цялата статия >

Три убийствени тренировки за ръце

Добавена на 16 Юни, Категория: Тренировки, 18 коментара
Лятото наближава, а едни от от най-секси части на тялото са оформените ръце. Бицепсът и трицепсът привличат много погледи на плажа, няма никакво съмнение в това, за това бягайте във фитнеса за тренировка!

Тази статия ви предоставя 3 убийствени тренировка за ръце, които ще ви помогнат да изградите масата и оформянето, които винаги сте желали, а кой знае - може би ще ви помогнат да се отличите във всеки спорт, в който участвате!

Запомнете, че когато стане дума за брой повторения и серии, има 2 главни категории, към които трябва да се стремите във вашите тренировки:
Прочети цялата статия >