Вълна след вълна…

Добавена на 07 Декември, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Искате още? Добре… ето ви тогава вълна № 3 – просто увеличавате тежестта с още 1% в серия и продължавате със същия брой повторения – т.е. 102% от максималната ви единица. След достатъчно дълга почивка, завършвате тренировката с 3-4 обикновени серии от спомагателно упражнение (за предпочитане с дъмбели) за същата мускулна група.
Прочети цялата статия >

Голямата вълна

Добавена на 05 Декември, Категория: Тренировки, 5 коментара

Сърфът е жесток спорт, нали? Какво е общото му с бодибилдинга обаче, ще попитате. Отговорът е прост, но неочакван за вас – вълната!

И по-точно вълновата тренировка, с която само за 6-8 седмици може гарантирано да покачите силата си с 10%, а и да добавите и мускулна маса!
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (III-ва част)

Добавена на 26 Ноември, Категория: Тренировки, 2 коментара

Бодибилдингът е точна наука! Значи трябва да дадете на тялото точния стимул за растеж – ако е твърде малко, няма да има ефект, ако е прекалено ще „предозирате”, т.е. претренирате.

А претренирането не е просто грешка – това е най-лошата грешка! Колкото е по-голямо, толкова по-големи са последствията и може да са необходими месеци, за да се преодолеят.
Прочети цялата статия >

Стратегия в една серия

Добавена на 23 Ноември, Категория: Тренировки, 8 коментара

Представяме на вашето внимание стратегията на Дориан Йейтс „Една серия до отказ” с която той не само се издигна на върха, но и ще остане завинаги в историята на бодибилдинга.

Започнах да изпълнявам по една основна серия от упражнение чак след като спечелих първата си титла „Мистър Олимпия” през 1992г.
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (II-ва част)

Добавена на 20 Ноември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Тук е много важно да се изясни точното значение на думата „интензивност” – това е процентът на възможните вложени в движението моментни мускулни усилия. Ще ви дам пример: да кажем, че може да направите бицепсово сгъване с 50кг с 10 повторения.
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (I-ва част)

Добавена на 19 Ноември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Тренировъчната методика на Майк Ментцер за високоинтензивната тренировка наречена “Heavy Duty”, има колкото привърженици, толкова и критици. За първите това е методиката, извела Дориан Йейтс до върха, за другите пък тя е безполезна, ако не вземате стероиди.
Прочети цялата статия >

13-седмична силова програма (II-ва част)

Добавена на 17 Октомври, Категория: Тренировки, 8 коментара

3. Принципи на силовата тренировка


В понеделник и петък тренирате със силови движения – основата на големите размери. Голямата тройка са кляканията, мъртвата тяга и изтласкванията от лег, които работят и върху спомагателните мускулни групи и дават възможност да се справяте с повече тежест, стимулирайки така растежа на силата и размера.
Прочети цялата статия >