Тренировката на Арнолд (II-ра част)

Добавена на 12 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Типичната му тренировка траеше от един до някъде над три часа само с кратки (30 до 60 секунди) почивки между сериите. Той тренираше тежко, бързо и прецизно.

Изпълнението му там, където усещаше, че ще има полза от това, бе небрежно като например при сгъванията с щанга за бицепсите и стриктно и правилно във всички други случаи.

Що се отнася до кардиото, при Арнолд то бе минимално. С изключение на леките кросчета по плажа (който бе на две крачки от вратата на Gold’s Gym във Венис, Калифорния), основната част от упражненията му бе в залата.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (I-ва част)

Добавена на 10 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Информация


Откакто стъпи на професионалната бодибилдинг сцена, за тренировъчните методи на Арнолд Шварценегер е писано много. Без значение дали става въпрос за интензивността му, за твърдоглавата му настойчивост или за постоянството, с което се придържаше към специфични тренировъчни техники, тренировката му бе обект на повишено внимание от всички билдери или пишещи за бодибилдинга.
Прочети цялата статия >

Вълна след вълна…

Добавена на 07 Декември, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Искате още? Добре… ето ви тогава вълна № 3 – просто увеличавате тежестта с още 1% в серия и продължавате със същия брой повторения – т.е. 102% от максималната ви единица. След достатъчно дълга почивка, завършвате тренировката с 3-4 обикновени серии от спомагателно упражнение (за предпочитане с дъмбели) за същата мускулна група.
Прочети цялата статия >

Голямата вълна

Добавена на 05 Декември, Категория: Тренировки, 5 коментара

Сърфът е жесток спорт, нали? Какво е общото му с бодибилдинга обаче, ще попитате. Отговорът е прост, но неочакван за вас – вълната!

И по-точно вълновата тренировка, с която само за 6-8 седмици може гарантирано да покачите силата си с 10%, а и да добавите и мускулна маса!
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (III-ва част)

Добавена на 26 Ноември, Категория: Тренировки, 2 коментара

Бодибилдингът е точна наука! Значи трябва да дадете на тялото точния стимул за растеж – ако е твърде малко, няма да има ефект, ако е прекалено ще „предозирате”, т.е. претренирате.

А претренирането не е просто грешка – това е най-лошата грешка! Колкото е по-голямо, толкова по-големи са последствията и може да са необходими месеци, за да се преодолеят.
Прочети цялата статия >

Стратегия в една серия

Добавена на 23 Ноември, Категория: Тренировки, 8 коментара

Представяме на вашето внимание стратегията на Дориан Йейтс „Една серия до отказ” с която той не само се издигна на върха, но и ще остане завинаги в историята на бодибилдинга.

Започнах да изпълнявам по една основна серия от упражнение чак след като спечелих първата си титла „Мистър Олимпия” през 1992г.
Прочети цялата статия >

Принципите на Heavy Duty (II-ва част)

Добавена на 20 Ноември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Тук е много важно да се изясни точното значение на думата „интензивност” – това е процентът на възможните вложени в движението моментни мускулни усилия. Ще ви дам пример: да кажем, че може да направите бицепсово сгъване с 50кг с 10 повторения.
Прочети цялата статия >