Разделяй и владей!

Добавена на 04 Януари, Категория: Тренировки, 17 коментара

За да се сдобиете с наистина красива и перфектно оформена коремна преса трябва първоначално да се разгледа базовата анатомия на самия мускул. Най-добрият вариант е пресата да се разделя и тренира на три отделни части
Прочети цялата статия >

Добави един инч към обиколката на ръцете си за 30 дни (II-ра част)

Добавена на 29 Декември, Категория: Тренировки, 6 коментара

Втора седмица (понеделник – сряда – петък)

Втората седмица изпълняваме суперсерии, в които упражнения за бицепса свързваме в суперсерия с упражнения за трицепса. За да шокирате мускула разбъркайте упражненията.
Прочети цялата статия >

Тренирайте след ставане сутрин, за да подобрите съня си

Добавена на 26 Декември, Категория: Тренировки, 36 коментара

Сутрин или вечер тренирате? Има изследване, което показва кой вариант е по – добър за качествен сън.


Нивата на сила са по – високи, когато тренирате по – късно през деня, но качеството на съня може да бъде засегнато, ако тренирате тогава.
Прочети цялата статия >

Трицепс разбиване с Шон Рей (II-ра част)

Добавена на 21 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Разгъване на скрипец над глава


Класическо упражнение, което демонстрира комбинацията от продължителното напрежение в пиковата флексия. Започвам, като ръцете ми са малко зад главата, натоварването пада към средната част на трицепса и към външните глави.
Прочети цялата статия >

Добави един инч към обиколката на ръцете си за 30 дни (I-ва част)

Добавена на 20 Декември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Ей, човече, знам какво си мислиш, още една реклама!


Покачването на 2.5 см върху обиколката на ръката толкова бързо, изглежда като фантазия за много хора, особено за тези, които са се опитвали да покачат сантиметър през последната година и не са успели.
Прочети цялата статия >

Мистър Олимпия Бицепс

Добавена на 19 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Как Рони Колман изгради своите „меко казано” големи бицепси



➡ Аз винаги изпълнявам скотовото сгъване първо в тренировката ми за бицепс. Чувствам го във върха на бицепса – най-забележимия и изпъкващ мускул на мишницата
Прочети цялата статия >

Сезон на растежа (II-ра част)

Добавена на 18 Декември, Категория: Тренировки, 4 коментара

Тренирайте веднъж дневно


Вие можете да тренирате интензивно, когато правите една тренировка дневно, без значение от броя на мускулните групи, които натоварвате в нея. Ако тренирате една мускулна група, след това направите почивка от няколко часа и после натоварите следващата – интензивността ви спада.
Прочети цялата статия >