Тренирайте след ставане сутрин, за да подобрите съня си

Добавена на 26 Декември, Категория: Тренировки, 36 коментара

Сутрин или вечер тренирате? Има изследване, което показва кой вариант е по – добър за качествен сън.


Нивата на сила са по – високи, когато тренирате по – късно през деня, но качеството на съня може да бъде засегнато, ако тренирате тогава.
Прочети цялата статия >

Трицепс разбиване с Шон Рей (II-ра част)

Добавена на 21 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Разгъване на скрипец над глава


Класическо упражнение, което демонстрира комбинацията от продължителното напрежение в пиковата флексия. Започвам, като ръцете ми са малко зад главата, натоварването пада към средната част на трицепса и към външните глави.
Прочети цялата статия >

Добави един инч към обиколката на ръцете си за 30 дни (I-ва част)

Добавена на 20 Декември, Категория: Тренировки, 3 коментара

Ей, човече, знам какво си мислиш, още една реклама!


Покачването на 2.5 см върху обиколката на ръката толкова бързо, изглежда като фантазия за много хора, особено за тези, които са се опитвали да покачат сантиметър през последната година и не са успели.
Прочети цялата статия >

Мистър Олимпия Бицепс

Добавена на 19 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Как Рони Колман изгради своите „меко казано” големи бицепси



➡ Аз винаги изпълнявам скотовото сгъване първо в тренировката ми за бицепс. Чувствам го във върха на бицепса – най-забележимия и изпъкващ мускул на мишницата
Прочети цялата статия >

Сезон на растежа (II-ра част)

Добавена на 18 Декември, Категория: Тренировки, 4 коментара

Тренирайте веднъж дневно


Вие можете да тренирате интензивно, когато правите една тренировка дневно, без значение от броя на мускулните групи, които натоварвате в нея. Ако тренирате една мускулна група, след това направите почивка от няколко часа и после натоварите следващата – интензивността ви спада.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (II-ра част)

Добавена на 12 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Типичната му тренировка траеше от един до някъде над три часа само с кратки (30 до 60 секунди) почивки между сериите. Той тренираше тежко, бързо и прецизно.

Изпълнението му там, където усещаше, че ще има полза от това, бе небрежно като например при сгъванията с щанга за бицепсите и стриктно и правилно във всички други случаи.

Що се отнася до кардиото, при Арнолд то бе минимално. С изключение на леките кросчета по плажа (който бе на две крачки от вратата на Gold’s Gym във Венис, Калифорния), основната част от упражненията му бе в залата.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд (I-ва част)

Добавена на 10 Декември, Категория: Тренировки, 1 коментар

Информация


Откакто стъпи на професионалната бодибилдинг сцена, за тренировъчните методи на Арнолд Шварценегер е писано много. Без значение дали става въпрос за интензивността му, за твърдоглавата му настойчивост или за постоянството, с което се придържаше към специфични тренировъчни техники, тренировката му бе обект на повишено внимание от всички билдери или пишещи за бодибилдинга.
Прочети цялата статия >