Помощ! Имам малък прасец...

Добавена на 04 Ноември, Категория: Тренировки, Напиши коментар

Прасецът е един от най – пренебрегваните мускули, той е съставен от група мускули, които са свити в една голяма група в горния сектор на долната част на крака, под коляното. Двете групи са : Gastrocnemius и Soleus.

Gastrocnemius е мускулът, който е видим от външната страна на тялото. Захванат е за ахилесовото сухожилие и произхожда точно зад коляното на бедрената кост, където се пресича на коленната става.
Прочети цялата статия >

Правилата на огромния бицепс - част 1-ва.

Добавена на 13 Октомври, Категория: Тренировки, Напиши коментар


Всеки един от нас, дори и да отрича си е мечтал да има огромен бицепс още когато е ходел под масата. Бицепсите са основна мускулна група. Дори и да не знаеш нищо за фитнеса, когато стъпиш в залата ще хванеш щангата и ще започнеш сгъвания за бицепс. За някои хора, родени с късмет, генетиката ги предразполага да имат ясно очертан и лесно изграден бицепс. За тези билдъри, денонощното ровене и търсене в нета на тема как да направя голям бицепс не съществува, защото просто с няколко базови упражнения се постигат чудеса. Дори може да се каже, че почти всяко силово упражнение за бицепс, което правят, води до увеличаване на мускулния им размер.
Прочети цялата статия >

Тренировката на Арнолд излезе наяве!

Добавена на 16 Август, Категория: Тренировки, Напиши коментар


Минаха повече от три десетилетия от както Арнолд Шварценегер грабна за седми и последен път титлата Мистър Олимпия през 1980 г. Тренировките, които му помогнаха да изгради формата на най-добрият културист на всички времена са актуални и днес.

Арни тренира два пъти дневно в Голдс Джим във Венис, заедно с приятелите си Франко Коломбо, Франк Зейн и Дейв Дрейпър. Тренировките му продължават с часове, с много повторения и серии. Този тип тренировки са заклеймени от съвременните експерти, тъй като време за възстановяване на мускула просто няма. Въпреки всичко, това си остават едни от най – разглежданите и обсъждани тренировки на всички времена!
Прочети цялата статия >

Искаш плочки?

Добавена на 01 Юли, Категория: Тренировки, 1 коментар


Първо да започнем с разбиването на един мит!

Много хора си мислят, че за да имате релефен корем е необходимо да правите колкото се може повече коремни преси. Това не е така, защото те биха увеличили издръжливостта и може би обема на самия мускул, но главния проблем при пресата е подкожната мазнина, която закрива мускула. Може да имате най- здравите и добре подредени коремни мускули, но ако индексът на мазнините ви е голям, те ще бъдат скрити!
Прочети цялата статия >

Най-важните предпоставки за добра тренировка

Добавена на 19 Май, Категория: Тренировки, Напиши коментар
Подготовката за добра тренировка трябва да започне много преди да изпиете предтренировъчните добавки и да стъпите в залата. Лошата подготовка води до лошо изпълнение, което със сигурност ще попречи на постигането на целите, които сте си поставили. Ето няколко съвета, които ще гарантират могъща тренировка.
Прочети цялата статия >

Разбити митове за фитнес тренировките при жените

Добавена на 28 Октомври, Категория: Тренировки, 1 коментар
Започването на фитнес тренировки често е плашещо за жените. В България залите са се превърнали в традиционно "мъжка зона" и обикновено дамите не получават правилната информация за това как да тренират и как да се хранят. Ето някои често срещани заблуди около тренирането с тежести при жените.

Жените не трябва да тренират като мъжете


Истината е, че жените трябва да тренират както си искат. Границата между това кое е мъжко и кое женски при фитнес тренировките често се свежда до броя повторения, интензитета, тежестите.
Прочети цялата статия >

Разделяй и владей!

Добавена на 04 Януари, Категория: Тренировки, 17 коментара

За да се сдобиете с наистина красива и перфектно оформена коремна преса трябва първоначално да се разгледа базовата анатомия на самия мускул. Най-добрият вариант е пресата да се разделя и тренира на три отделни части
Прочети цялата статия >