Мишел Левин - женственост и мускули в перфектна комбинация!

Добавена на 09 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар

Милиони мъже въздишат по извивките на венецуелския фитнес модел Мишел Левин.

Красавицата не спира да показва своето идеално тяло и да радва представителите на силния пол. Знойната красавица се явява притежателка на титлата “Най-красивото тяло на планетата” и е многократна победителка в редица подобни конкурси за красота и бодибилдинг.
Прочети цялата статия >

Тренирайте без значение възрастта.

Добавена на 07 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар

Много хора използват възрастта като извинение за това, че не се напрягат достатъчно в залата, но ако погледнем възрастта на някои от най- добрите професионалисти в този спорт (Декстър Джаксън е на 38, когато печели титлата Мистър Олимпия, Дориан Йейтс взима последното си голямо звание на 35, а Рони Колман е на 41, когато грабва осмата си титла), изглежда че възрастта не е ограничаващ фактор, когато става въпрос за играждане на мускулите.
Прочети цялата статия >

Bodybuilder vs Powerlifter

Добавена на 06 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар

Основната разлика между бодибилдинга и пауърлифтинга се изразява в различните цели. Бодибилдърите се концентрират върху симетрично, прецизно изваяно тяло, пауърлифтърите целят по-високи силови постижения за сметка на външния вид.

Бодибилдърите целят да усетят добре движението при упражненията, като по този начин достигнат повече напомпване и по-добра стимулация на мускула.
Прочети цялата статия >

Кралят на хранителните добавки!

Добавена на 04 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако искате да свалите излишните килограми, да изградите мускулна маса или просто да поддържате здравословно тегло, то трябва да подберете хранителен режим, който включва протеинови шейкове. На пазара има най - различни. Ако сте вегетарианец, то за вас има растителни протеинови шейкове, например от соев протеин.

Добавянето на хранителни добавки като витамини, минерали или такива, които помагат за подобряване процеса на усвояване на хранителните вещества за по- добро клетъчно хранене, ще гарантира, че поемате всички необходими хранителни елементи заедно с вашия протеинов шейк.
Прочети цялата статия >

Сурови или варени зеленчуци?

Добавена на 03 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар
Много хора си задават въпроса дали суровата храна доставя много повече полезни микроелементи от готвената. Истината е следната. Готвенето на зеленчуците, особено прегарянето им, може да намали нивата на мастноразтворимите (A, E, K и Д) и водноразтворимите (Б и Ц) витамини.

Но въпреки потенциалната загуба на някои витамини в процеса на готвене, доста от хранителните вещества всъщност стават по - достъпни за организма, след като се сготвят.
Прочети цялата статия >

Видовете телесни мазнини!

Добавена на 28 Май, Категория: Статии, Напиши коментар
Телесните мазнини: най-лошия кошмар за всеки, който е загрижен за тялото си. Всички ние искаме да знаем как можем да предотвратим трупането им, как да се отървем от тях и как да изградим мускулна маса без да се омазним. Ако изгарянето на телесните мазнини ви е първостепенна грижа в момента, би било мъдро да инвестирате малко време в изучаването на точно този тип тъкани в тялото.

Целите на мазнините

Мазнините представляват тъкан, която е необходима на организма за широка гама от функции като регулирането на температурата, нормална репродуктивост (особено при жените), преодоляване на шок, регулиране на хранителни вещества и поддържане на здрава кожа, коса и нокти.
Прочети цялата статия >

Защо да приемаме течности по време на тренировка?

Добавена на 23 Май, Категория: Статии, Напиши коментар

Отговорът на върпоса е следният:

Храносмилателната система по време на тренировката рязко губи мощнос и не е добре да се претоварва с храна, но това не важи за течностите.

[b]Що се отнася до водата и спортните, тонизиращи изотонични напитки, то те не само са че може да се пият, но дори е необходимо за правилната работа на тялото ви по време на тренировка.
Прочети цялата статия >