Как да заздравим имунната си система

Добавена на 13 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Като се има предвид количеството стрес, на което повечето от нас са подложени всеки ден, дали в работата, или във фитнеса, не е изненада, че имунната ни система може да е отслабена, което ни прави податливи дори на най-леките бактерии и вируси, които се появяват през зимните месеци.

Нека разгледаме няколко стратегии, които ще ви помогнат да заздравите имунната си система и да я направите толкова силна, че да не може да се заразите от човек с настинка, който се мотае около вас във фитнеса или на работното място.

Предоставяме ви много лесно четиво с насоки какво да направите...
Прочети цялата статия >

Как да си върнете старата форма във фитнеса

Добавена на 12 Януари, Категория: Статии, 4 коментара
Преди да се завърнете във фитнеса след дълго отсъствие поради контузия или друга причина, трябва да бъдете сигурни, че сте напълно готови за сериозно физическо натоварване.

В зависимост от това от колко време не сте правили нормални физически упражнения, е препоръчително да започнете бавно и леко като постепенно надграждате тренировките си на по-трудни и натоварващи нива.

Обикновено се препоръчва да започнете само с пътеката и велоергометъра в първата седмица във фитнеса. Това се прави, за да посъбудите мускулите и бавно да се подготвите за следващите по-сериозни тренировки.
Прочети цялата статия >

Сънят, горенето на мазнини и още нещо..

Добавена на 08 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Според скорошно изследване сънят на американците намалява прогресивно като най-зле в това отношение са мъжете между 30 и 44 години.

Цената, която плащаме за липсата на сън, е много висока. Негативното въздействие върху здравето ви е повече, отколкото предполагате.

Е, как е възможно липсата на сън да засяга и да пречи на усилията ни да свали някой излишен килограм във фитнес? Нека да разгледаме няколко важни фактора...
Прочети цялата статия >

Три съвета за изгаряне на корема

Добавена на 05 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако вашата цел е да се отървете от коремните мазнини, то ние ще ви дадем три съвета, които ще ви помогнат да го направите по-бързо и лесно и без да ходите във фитнеса.

Тази статия се концентрира главно върху храненето, а не върху фитнес тренировката, тъй като това е първото нещо, над което трябва да се съсредоточите, за да изгорите мазнините на корема.

Разбира се, фитнеса също е много важен за здравословен начин на живот и не бива да се пренебрегват. Гарантирането на добра дието обаче е отправната точка за желаната загуба на мазнини.

Надяваме се, че нашите съвети ще ви помогнат да започнете да постигате целите си по най-добрия начин.
Прочети цялата статия >

Три неща, които трябва да хапнете след тренировка

Добавена на 02 Януари, Категория: Статии, 7 коментара
Ако ходите на фитнес като луди, пробвате всичко, но не виждате желаните резултати, тази статия е за вас. Ще ви предложим 3 вида храна, която трябва да консумирате след фитнес тренировка, за да извлечете максимума от нея.

Ще ви дадем насоки как да снабдите мускулите си с нужните хранителни вещества и енергия, за да се възстановяват и растат по-добре. Тези от вас, които не се хранят в часа след фитнес, не знаят каква голяма грешка допускат.

В повечето случаи проблемът е, че бързате да отиде някъде след тренировка или просто имате нужда от душ и т.н. В такъв случай ви препоръчваме лесни и бързи за приготвяне храни.
Прочети цялата статия >

Пет добавки за по - добра мозъчна функция и фокус

Добавена на 31 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако сте от тези хора, които могат да се занимават с много най - различни странични дейности и същевременно да си вършат добре работата, то трябва да се запознаем, защото не сте много.

Фокусирането върху едно нещо, освен фитнеса, е достатъчно трудно тези дни дори без нарастващия брой на отвличащите вниманието занимания в ежедневието ни.

Ето защо ви предлагаме пет хранителни добавки, които ще подобрят мозъчната ви функция и фокуса, за да може да вършите работата си, и фитнес тренировките, ефективно и без проблем дори когато странични дейности отвличат вниманието ви.
Прочети цялата статия >

Oт какви витамини и минерали се нуждаем

Добавена на 30 Декември, Категория: Статии, 3 коментара
Възстановяване на организма след тренировка във фитнеса изисква множество витамини и минерали, които участват в синтеза на нови клетки и тъкани. Например, някои витамини и минерали необходими за улесняване създаването на ендогенни противовъзпалителни съединения, ето ги и тях:

Витамин B6
Витамин E
Витамин C
Ниацин
Цинк
Селен
Магнезий


Много от витамините и минералите служат като антиоксиданти и помагат при защитата срещу окислителното увреждане, породено от възпаление по време на фитнес занимания и други.
Прочети цялата статия >