Девет съвета да свалим тегло до 3-4 седмици

Добавена на 19 Януари, Категория: Статии, 2 коментара

1. Едно от най-важните неща, които трябва да правите, за да свалите килограми, е редовната кардио тренировка.


Това наистина върши работа и особено, ако правите най-ефективните упражнения. Трябва да сте постоянни, ако искате да видите резултати. Упражненията, които горят най-много калории са: бягане, колоездене, плуване, аеробика, скално катерене, джогинг.

2. Пийте много вода.


Тя помага за подобряване на метаболизма и по-лесното горене на мазнините, изхвърляне на излишните токсини и натрупани вредни вещества в организма. Пийте вода във фитнеса и извън фитнеса.
Прочети цялата статия >

Как суроватката може да подобри имунната ви система

Добавена на 18 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Повечето бодибилдъри консумират суроватъчен протеин, за да стимулират мускулния растеж след фитнес. Някои са наясно с възможностите му да засища и включват базирани на суроватъчен протеин закуски, шейкове и цялостни заместители на хранене в дневния си хранителен режим.

Но, знаете ли, че суроватъчният протеин може да засили имунната ви система?

Какво представлява суроватъчният протеин?


Суроватката е вторичен продукт от производството на сирене. След като сиренето е произведено, тя се отцежда и преработва в хранителни придукти и напитки.
Прочети цялата статия >

Важността на храненето преди и след тренировка

Добавена на 17 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Много важно за пълноценния хранителен режим е времето преди и след тренировка във фитнеса.

Консумирането на лесно смилаеми въглехидрати и протеини преди тренировка ще повиши ефективността и ще подобри катаболизма по време на фитнес.

Въглехидратите и протеините могат едновременно да се използват като гориво и да предотвратят умората в мускулите.

Въглехидратите и протеините преди тренировка ще попречат на катаболизма (разграждането на тъканите) чрез подтискане на ензима oxoacid dehydrogenase, който използва мускулната тъкан като гориво.
Прочети цялата статия >

Възможно ли да качите повече, с по - бързо хранене

Добавена на 16 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Когато става въпрос за хранене, мислете за това като за маратон, не като за спринт!

Спомняте ли си как вашата майка винаги ви напомняше да дъвчете храната по n-брой пъти. Тя определено е знаела какво говори!

Добре сдъвканата храна не само ще помогне за нейното по – добро и по – бързо усвояваане, а и ще спомогне за това храносмилателната система да “работи” нормално.
Прочети цялата статия >

Как да заздравим имунната си система

Добавена на 13 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Като се има предвид количеството стрес, на което повечето от нас са подложени всеки ден, дали в работата, или във фитнеса, не е изненада, че имунната ни система може да е отслабена, което ни прави податливи дори на най-леките бактерии и вируси, които се появяват през зимните месеци.

Нека разгледаме няколко стратегии, които ще ви помогнат да заздравите имунната си система и да я направите толкова силна, че да не може да се заразите от човек с настинка, който се мотае около вас във фитнеса или на работното място.

Предоставяме ви много лесно четиво с насоки какво да направите...
Прочети цялата статия >

Как да си върнете старата форма във фитнеса

Добавена на 12 Януари, Категория: Статии, 4 коментара
Преди да се завърнете във фитнеса след дълго отсъствие поради контузия или друга причина, трябва да бъдете сигурни, че сте напълно готови за сериозно физическо натоварване.

В зависимост от това от колко време не сте правили нормални физически упражнения, е препоръчително да започнете бавно и леко като постепенно надграждате тренировките си на по-трудни и натоварващи нива.

Обикновено се препоръчва да започнете само с пътеката и велоергометъра в първата седмица във фитнеса. Това се прави, за да посъбудите мускулите и бавно да се подготвите за следващите по-сериозни тренировки.
Прочети цялата статия >

Сънят, горенето на мазнини и още нещо..

Добавена на 08 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Според скорошно изследване сънят на американците намалява прогресивно като най-зле в това отношение са мъжете между 30 и 44 години.

Цената, която плащаме за липсата на сън, е много висока. Негативното въздействие върху здравето ви е повече, отколкото предполагате.

Е, как е възможно липсата на сън да засяга и да пречи на усилията ни да свали някой излишен килограм във фитнес? Нека да разгледаме няколко важни фактора...
Прочети цялата статия >