4 съвета за намаляване на телесните мазнини без загуба на мускул

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, 9 коментара

Настъпи времето да намалим телесните мазнини!


Щом четете статията, най-вероятно сте от многото хора, които имат малко повечко телесни мазнини, отколкото биха искали.

Много от нас тренират здраво през цялата година, за да натрупат мускулна маса, но същевременно покачват и количеството на нежеланите мазнини. Ако искате приятна физика, то трябва да намалите процента на телесните мазнини в тялото.
Прочети цялата статия >

Колко често трябва да тренирате коремните си мускули

Добавена на 11 Април, Категория: Статии, 22 коментара

Колко важно е това да тренирате корема често, ако целта ви са коремни „плочки”?


Има най-различни мнения по тази тема. Хората могат да успеят (и да се провалят) с всички видове програми за изграждане на коремните мускули.

Освен това, много хора, които тренират корема си здраво всеки ден, имат страхотни „плочки”, но пък други притежават дори по-красива преса, а изобщо не работят за коремните мускули!
Прочети цялата статия >

Силовите тренировки и всичко за тях!

Добавена на 30 Март, Категория: Статии, 1 коментар
Плаши ли Ви идеята за силово трениране? При повечето хора изниква образ на мъже с огромни кореми, които пъшкайки и викайки бутат невероятни тежести.

Истината обаче е, че силовото трениране е един от най-ефективните начини за един обикновен човек да промени физиката си като превърне тялото си в машина за изгаряне на мазнини. Статистиката показва, че хората, които започнат ефективни силови тренировки могат да се похвалят с видими резултати след само 3 месеца!
Прочети цялата статия >

Шам-фъстък – познат или непознат?

Добавена на 29 Март, Категория: Статии, 5 коментара
Почти всеки е хапвал тези ядки с интересен цвят и характерен вкус. Разчупването на пукнатата при печенето костилка придава допълнителен чар на шам-фъстъка, превръщайки го в приятно занимание докато гледаме телевизия, четем книга или просто приказваме с приятели.

Познаваме ли добре това растение всъщност? Нека разкажем малко повече за него.
Прочети цялата статия >

Тренировки рано сутрин и късно вечер

Добавена на 25 Март, Категория: Статии, 1 коментар
В днешното натоварено ежедневие всеки от нас полага усилия, за да нареди ангажиментите си така, че да остане време и за спорт. Понякога това значи да тренираме рано сутрин или късно вечер, тъй като основната част от денонощието ни е заета със служебни задачи или учебен процес.

Как да се храним оптимално в такава ситуация? Как да организираме тренировъчния процес? Към какви добавки да се насочим и кога да ги приемаме? В този материал ще се опитаме да Ви дадем идеи за такива ситуации. Разбира се, ще коментираме нещата в най-общ план, тъй като съществуват специфични особености на различните режими (за увеличаване на мускулната маса, за намаляване на телесните мазнини и т.н.), които остават в сила.
Прочети цялата статия >

Включвате ли бокс в тренировъчната си програма?

Добавена на 21 Март, Категория: Статии, Напиши коментар
Добавянето на бокс към тренировката не само изгражда мускули, сила и издръжливост, но и помога за подобряването на баланса, гъвкавостта и координацията.

Други предимства от него са подобрена скорост и устойчивост. Ако не сте включили бокс в тренировката си, то трябва да го направите, просто е.
Прочети цялата статия >

Шварценегер - принципи и завет

Добавена на 20 Март, Категория: Статии, 27 коментара
Ако има човек, който наистина остави голяма следа в света на бодибилдинга, то това е Арнолд Шварценегер. Дори да не сте чували за никой друг от средите на културизма, то за Арнолд сте чували.

Той е известен не само със страхотната си мускулна физика, но и с това, че е голямо вдъхновение за много хора. Неговите легендарни тренировъчни съвети от миналото важат и днес. Ако приемете неговия подход към фитнеса, то ще имате сериозен напредък.
Прочети цялата статия >