Три проблема и добавки за тяхното решение

Добавена на 22 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар

1. Ранна умора в залата


Имали ли сте някога един от онези дни, когато сте в залата, правите едно или две упражнения и след това се чувствате като разбити?

Голямата умора в самото начало на тренировката може да бъде много обезкуражаваща, защото въпреки добрите намерения за разбиване в залата тялото ви има други планове.

Първото нещо, което трябва да погледнете е дали програмата ви е планирана правилно. Ако се опитвате да правите твърде чести тренировки, то това може да поражда проблема. Ако в случая не е така, то трябва да помислите за хранителни добавки.
Прочети цялата статия >

Суплементация по време на тренировка – има ли смисъл?

Добавена на 18 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Приемането на хранителни добавки често е свързано с определянето на точен момент от деня или състояние на организма – сутрин или вечер, на гладно или след хранене, преди или след тренировка. Разбира се, за някои продукти моментът на приемане влияе до голяма степен върху ефективността на действието им, при други това не е от особено значение. Във всички случаи търсим максимума от хранителните добавки, нали?

Целта на всеки бодибилдър (включително съботно-неделните спортисти) е да изгради плътна и стройна мускулна структура. Няма съмнение, че ако някога сте докосвали уредите във фитнеса, Вие сте чували за приемане на хранителни добавки преди и след тренировка. А чували ли сте за приемане на добавки по време на самата тренировка (т.нар. интра-тренировъчна суплементация)?
Прочети цялата статия >

Вие сте тинейджър и сте нови във фитнеса?

Добавена на 16 Декември, Категория: Статии, 3 коментара
Всички млади и начинаещи бодибилдъри четат списания като Мускули и Фитнес, Flex и т.н., виждат всички тези големи мъже, които рекламират хранителни добавки за сваляне на килограми, за сила, за натрупване на големи мускули.

Това е добро нещо и ви дава голяма мотивация, но тийнейджърите мислят, че добавките ще ги направят наистина големи. Малко от тях разбират, че тези професионални културисти в списанията са се трудили много години в залата, а повечето от тях са употребявали вещества, които ги няма в рекламите.
Прочети цялата статия >

Кофеинът - полезен или вреден

Добавена на 15 Декември, Категория: Статии, 11 коментара
Всички приемат наркотични вещества под някаква форма. Това може да ви се струва шокиращо, но е самата истина. Ако някога сте пили чаша кафе, безалкохолно, чаша чай или парче шоколад, то вие сте се сблъскали с един от най-разпространените наркотици в света- кофеина.

Наркотично вещество ли е кофеинът?


Някой може да възрази и да каже, че кофеинът не е наркотик. Медицинските специалисти са съгласни, че терминът „наркотик” се отнася за всяко химическо вещество, което може да промени настроението, усещането или мисълта, а кофеинът определено може да го направи.
Прочети цялата статия >

Три нови начина да увеличите мускулната си маса

Добавена на 14 Декември, Категория: Статии, 7 коментара

Мускулна цел номер 1- Вдигане на тежести с висок интензитет


Вдигайте, докато мускулите ви буквално откажат и трябва партньорът ви във фитнеса да ви помага за последното повторение. Натоварването на 100% във всяка серия е най-важният фактор в изграждането на мускулната маса и сила.

Тренирането до това състояние, в което е невъзможно да направите повторение без чужда помощ, въпреки че давате всичко от себе си, ви помага да преминете „точката на пробив”, а тя е тази граница, чието преминаване ви стимулира да растете.
Прочети цялата статия >

Шест фактора при избиране на протеинов бар

Добавена на 14 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Когато нямате излишно време или бързате за някъде, протеиновият бар е добра опция за набавяне на качествено хранене. Или в някои случаи, може просто да ви хареса вкуса на някой протеинов бар и да поискате да го включите във всекидневното си меню.

Каквато и да е причината да се спрете на протеинов бар, важно е да подберете най-добрия за вас. Не всички те са направени по един и същ начин. Докато някои ще ви помогнат да натрупате мускулна маса или да изгорите мазнините, то други ще ви подействат по абсолютно противоположния начин.
Шестте фактора, които ще опишем, ще ви помогнат да направите най-добрия избор на протеинов бар.
Прочети цялата статия >

Всичко, което тинейджърa трябва да знае за креатина

Добавена на 13 Декември, Категория: Статии, 14 коментара

Какво представлява креатинът?


Креатинът е много популярна добавка, която служи като енергиен резерв на мускулните клетки. След като креатинът достигне мускулите, той се превръща в креатин фосфат. Използва се за възстановяването мускулите като последен източник на енергия, аденозин трифосфат.

Чрез консумирането на креатин нивата на креатин фосфат в мускула се максимизират и той става по-продуктивен, тъй като ползва повече енергийни запаси. Това ви дава възможност да повдигате по-голяма тежест с по-малко мускулни усилия. Някои учени смятат, че един от най-стимулиращите фактори от използването на стероиди е задържането на вода.
Прочети цялата статия >