Наръчник за аминокиселините

Добавена на 24 Декември, Категория: Статии, 1 коментар
Аминокиселините са чудесно нещо. Вършат чудесна работа за организма, от която ще останете удивени.

Те допълват основните фактори за доброто състояние на организма като витамините и минералите, а и същевременно ги оптимизират. Осигуряват „гориво” за растеж, добро здраве, пълноценно функциониране на тялото и генетична транскрипция. Ако трябва да се пише за ползите от аминокиселините, може да се издаде цяла фитнес книга.

В интерес на истината, ако трябваше да описваме употребата на всяка аминокиселина, то бихме написали хубава новела. Ето защо трябва ще говорим само за тези, от които има нужда всеки атлет или фитнес маниак. Това ще ни отнеме няколко страници.
Прочети цялата статия >

Три проблема и добавки за тяхното решение

Добавена на 22 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар

1. Ранна умора в залата


Имали ли сте някога един от онези дни, когато сте в залата, правите едно или две упражнения и след това се чувствате като разбити?

Голямата умора в самото начало на тренировката може да бъде много обезкуражаваща, защото въпреки добрите намерения за разбиване в залата тялото ви има други планове.

Първото нещо, което трябва да погледнете е дали програмата ви е планирана правилно. Ако се опитвате да правите твърде чести тренировки, то това може да поражда проблема. Ако в случая не е така, то трябва да помислите за хранителни добавки.
Прочети цялата статия >

Суплементация по време на тренировка – има ли смисъл?

Добавена на 18 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Приемането на хранителни добавки често е свързано с определянето на точен момент от деня или състояние на организма – сутрин или вечер, на гладно или след хранене, преди или след тренировка. Разбира се, за някои продукти моментът на приемане влияе до голяма степен върху ефективността на действието им, при други това не е от особено значение. Във всички случаи търсим максимума от хранителните добавки, нали?

Целта на всеки бодибилдър (включително съботно-неделните спортисти) е да изгради плътна и стройна мускулна структура. Няма съмнение, че ако някога сте докосвали уредите във фитнеса, Вие сте чували за приемане на хранителни добавки преди и след тренировка. А чували ли сте за приемане на добавки по време на самата тренировка (т.нар. интра-тренировъчна суплементация)?
Прочети цялата статия >

Вие сте тинейджър и сте нови във фитнеса?

Добавена на 16 Декември, Категория: Статии, 3 коментара
Всички млади и начинаещи бодибилдъри четат списания като Мускули и Фитнес, Flex и т.н., виждат всички тези големи мъже, които рекламират хранителни добавки за сваляне на килограми, за сила, за натрупване на големи мускули.

Това е добро нещо и ви дава голяма мотивация, но тийнейджърите мислят, че добавките ще ги направят наистина големи. Малко от тях разбират, че тези професионални културисти в списанията са се трудили много години в залата, а повечето от тях са употребявали вещества, които ги няма в рекламите.
Прочети цялата статия >

Кофеинът - полезен или вреден

Добавена на 15 Декември, Категория: Статии, 11 коментара
Всички приемат наркотични вещества под някаква форма. Това може да ви се струва шокиращо, но е самата истина. Ако някога сте пили чаша кафе, безалкохолно, чаша чай или парче шоколад, то вие сте се сблъскали с един от най-разпространените наркотици в света- кофеина.

Наркотично вещество ли е кофеинът?


Някой може да възрази и да каже, че кофеинът не е наркотик. Медицинските специалисти са съгласни, че терминът „наркотик” се отнася за всяко химическо вещество, което може да промени настроението, усещането или мисълта, а кофеинът определено може да го направи.
Прочети цялата статия >

Три нови начина да увеличите мускулната си маса

Добавена на 14 Декември, Категория: Статии, 7 коментара

Мускулна цел номер 1- Вдигане на тежести с висок интензитет


Вдигайте, докато мускулите ви буквално откажат и трябва партньорът ви във фитнеса да ви помага за последното повторение. Натоварването на 100% във всяка серия е най-важният фактор в изграждането на мускулната маса и сила.

Тренирането до това състояние, в което е невъзможно да направите повторение без чужда помощ, въпреки че давате всичко от себе си, ви помага да преминете „точката на пробив”, а тя е тази граница, чието преминаване ви стимулира да растете.
Прочети цялата статия >

Шест фактора при избиране на протеинов бар

Добавена на 14 Декември, Категория: Статии, Напиши коментар
Когато нямате излишно време или бързате за някъде, протеиновият бар е добра опция за набавяне на качествено хранене. Или в някои случаи, може просто да ви хареса вкуса на някой протеинов бар и да поискате да го включите във всекидневното си меню.

Каквато и да е причината да се спрете на протеинов бар, важно е да подберете най-добрия за вас. Не всички те са направени по един и същ начин. Докато някои ще ви помогнат да натрупате мускулна маса или да изгорите мазнините, то други ще ви подействат по абсолютно противоположния начин.
Шестте фактора, които ще опишем, ще ви помогнат да направите най-добрия избор на протеинов бар.
Прочети цялата статия >