Как да изберем добър фет-бърнар

Добавена на 26 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Ако търсите силен и ефективен фет-бърнър, който ще ви помогне да смъкнете излишното тегло и да очертаете по-добре мускулите си, трябва да знаете за няколко ключове неща.

Ще ви ги разясним, за да може да изберете най-доброто на пазара.

Ключови съставки, които да търсите


Лесно може да ви объркат безбройните съставки в описанията на фет бърнърите.
Прочети цялата статия >

Девет съвета да свалим тегло до 3-4 седмици

Добавена на 19 Януари, Категория: Статии, 2 коментара

1. Едно от най-важните неща, които трябва да правите, за да свалите килограми, е редовната кардио тренировка.


Това наистина върши работа и особено, ако правите най-ефективните упражнения. Трябва да сте постоянни, ако искате да видите резултати. Упражненията, които горят най-много калории са: бягане, колоездене, плуване, аеробика, скално катерене, джогинг.

2. Пийте много вода.


Тя помага за подобряване на метаболизма и по-лесното горене на мазнините, изхвърляне на излишните токсини и натрупани вредни вещества в организма. Пийте вода във фитнеса и извън фитнеса.
Прочети цялата статия >

Как суроватката може да подобри имунната ви система

Добавена на 18 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Повечето бодибилдъри консумират суроватъчен протеин, за да стимулират мускулния растеж след фитнес. Някои са наясно с възможностите му да засища и включват базирани на суроватъчен протеин закуски, шейкове и цялостни заместители на хранене в дневния си хранителен режим.

Но, знаете ли, че суроватъчният протеин може да засили имунната ви система?

Какво представлява суроватъчният протеин?


Суроватката е вторичен продукт от производството на сирене. След като сиренето е произведено, тя се отцежда и преработва в хранителни придукти и напитки.
Прочети цялата статия >

Важността на храненето преди и след тренировка

Добавена на 17 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Много важно за пълноценния хранителен режим е времето преди и след тренировка във фитнеса.

Консумирането на лесно смилаеми въглехидрати и протеини преди тренировка ще повиши ефективността и ще подобри катаболизма по време на фитнес.

Въглехидратите и протеините могат едновременно да се използват като гориво и да предотвратят умората в мускулите.

Въглехидратите и протеините преди тренировка ще попречат на катаболизма (разграждането на тъканите) чрез подтискане на ензима oxoacid dehydrogenase, който използва мускулната тъкан като гориво.
Прочети цялата статия >

Възможно ли да качите повече, с по - бързо хранене

Добавена на 16 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Когато става въпрос за хранене, мислете за това като за маратон, не като за спринт!

Спомняте ли си как вашата майка винаги ви напомняше да дъвчете храната по n-брой пъти. Тя определено е знаела какво говори!

Добре сдъвканата храна не само ще помогне за нейното по – добро и по – бързо усвояваане, а и ще спомогне за това храносмилателната система да “работи” нормално.
Прочети цялата статия >

Натуралните биоактиви, с които може да се подмладите

Добавена на 15 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Учените постепенно напредват в разбирането на процеса на стареене и откриват как натуралните биоктиви могат да изиграят важна роля за забавянето му, както и за овладяването на свързаните с възрастта заболявания.

Натуралните биоактивни компоненти се намират в растенията, животните и морския свят.

Основен пробив в изследванията на анти-стареенето е идентифицирането на нови биоактиви, които, ако се консумират в малки количества, пряко засягат физическата активност в организма и подобряват здравето му.
Прочети цялата статия >

Как да заздравим имунната си система

Добавена на 13 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Като се има предвид количеството стрес, на което повечето от нас са подложени всеки ден, дали в работата, или във фитнеса, не е изненада, че имунната ни система може да е отслабена, което ни прави податливи дори на най-леките бактерии и вируси, които се появяват през зимните месеци.

Нека разгледаме няколко стратегии, които ще ви помогнат да заздравите имунната си система и да я направите толкова силна, че да не може да се заразите от човек с настинка, който се мотае около вас във фитнеса или на работното място.

Предоставяме ви много лесно четиво с насоки какво да направите...
Прочети цялата статия >