Силовите тренировки и всичко за тях!

Добавена на 30 Март, Категория: Статии, 1 коментар
Плаши ли Ви идеята за силово трениране? При повечето хора изниква образ на мъже с огромни кореми, които пъшкайки и викайки бутат невероятни тежести.

Истината обаче е, че силовото трениране е един от най-ефективните начини за един обикновен човек да промени физиката си като превърне тялото си в машина за изгаряне на мазнини. Статистиката показва, че хората, които започнат ефективни силови тренировки могат да се похвалят с видими резултати след само 3 месеца!
Прочети цялата статия >

Шам-фъстък – познат или непознат?

Добавена на 29 Март, Категория: Статии, 5 коментара
Почти всеки е хапвал тези ядки с интересен цвят и характерен вкус. Разчупването на пукнатата при печенето костилка придава допълнителен чар на шам-фъстъка, превръщайки го в приятно занимание докато гледаме телевизия, четем книга или просто приказваме с приятели.

Познаваме ли добре това растение всъщност? Нека разкажем малко повече за него.
Прочети цялата статия >

Тренировки рано сутрин и късно вечер

Добавена на 25 Март, Категория: Статии, 1 коментар
В днешното натоварено ежедневие всеки от нас полага усилия, за да нареди ангажиментите си така, че да остане време и за спорт. Понякога това значи да тренираме рано сутрин или късно вечер, тъй като основната част от денонощието ни е заета със служебни задачи или учебен процес.

Как да се храним оптимално в такава ситуация? Как да организираме тренировъчния процес? Към какви добавки да се насочим и кога да ги приемаме? В този материал ще се опитаме да Ви дадем идеи за такива ситуации. Разбира се, ще коментираме нещата в най-общ план, тъй като съществуват специфични особености на различните режими (за увеличаване на мускулната маса, за намаляване на телесните мазнини и т.н.), които остават в сила.
Прочети цялата статия >

Включвате ли бокс в тренировъчната си програма?

Добавена на 21 Март, Категория: Статии, Напиши коментар
Добавянето на бокс към тренировката не само изгражда мускули, сила и издръжливост, но и помога за подобряването на баланса, гъвкавостта и координацията.

Други предимства от него са подобрена скорост и устойчивост. Ако не сте включили бокс в тренировката си, то трябва да го направите, просто е.
Прочети цялата статия >

Шварценегер - принципи и завет

Добавена на 20 Март, Категория: Статии, 27 коментара
Ако има човек, който наистина остави голяма следа в света на бодибилдинга, то това е Арнолд Шварценегер. Дори да не сте чували за никой друг от средите на културизма, то за Арнолд сте чували.

Той е известен не само със страхотната си мускулна физика, но и с това, че е голямо вдъхновение за много хора. Неговите легендарни тренировъчни съвети от миналото важат и днес. Ако приемете неговия подход към фитнеса, то ще имате сериозен напредък.
Прочети цялата статия >

10 извинения, които ще провалят диетата ви

Добавена на 19 Март, Категория: Статии, 1 коментар

1. Часът е 16.00 и съм изморен, нещо сладко ще ми даде сили, за да изкарам до края на деня.


Дори да получите сили, това ще е, защото кръвната ви захар се е покачила чувствително, което означава, че на малко по-късен етап от деня ще има рязък спад, който ще доведе до състояние, в което сте по-уморени и раздразнителни от сега.

Все пак, малко бадеми (или друга здравословна, планирана храна) ще ви помогнат да се почувствате по-фокусирани и здрави до края на деня.
Прочети цялата статия >

Как да организираме поддържането на хранителен режим?

Добавена на 18 Март, Категория: Статии, 1 коментар
В днешното натоварено ежедневие проблемът с чисто техническото организиране на хранителния режим все по-често се явява пречка за спазването му. Всички, които не са професионални спортисти (т.е. не се занимават само и единствено със спорт) имат важни ангажименти всеки ден, които в някаква степен ангажират времето им – учащите посещават учебни занятия (училище, университет), работещите имат свои служебни задължения.

Няма да Ви убеждаваме във важността на хранителния режим – като наши читатели и клиенти, Вие чудесно знаете това. Вярно е, че понякога спазването на хранителния режим изисква малко повече усилия, но те гарантирано са оправдани, защото до голяма степен определят резултатите, които ще постигнете.
Прочети цялата статия >