Грозната истина за бялото брашно

Добавена на 13 Март, Категория: Статии, 3 коментара
В силно преработеното бяло брашно (известно още като „обогатено пшенично брашно или „пшенично брашно”) липсват двете най-полезни и богати на фибри части от семената: външния слой трици и зародиша.

Хранителен режим, съставен от рафинирани храни, прави хората уязвими на хронични заболявания, а освен това причинява запек, недохранване и други отрицателни ефекти.
Прочети цялата статия >

Ускорете процеса на изгаряне на мазнините с... пиене на чай!

Добавена на 07 Март, Категория: Статии, 2 коментара
Енергийни напитки, фет-бърнъри, капсули с екстракт от зелен чай, но защо просто не се насочим към източника?

По-удобно и лесно е! Челеният чай предлага цял тон ползи, включително антиоксиданти, които да се противопоставят на болестите, помощ при горенето на мазнини, енергия и тонус.
Прочети цялата статия >

Всичко за фибрите и значението им за организма

Добавена на 04 Март, Категория: Статии, 1 коментар

1. Какво представляват и какъв е произходът им?


Фибрите са несмилаеми или в някои случаи изключително трудно смилаеми вещества, които идват от стените на растителните клетки. Има два вида фибри: разтворими и неразтворими (груб фураж). Разтворимостта им се отнася за способността им да се разграждат във вода.
Прочети цялата статия >

5 експертни съвета към тийнейджърите за оптимизиране на резултатите

Добавена на 02 Март, Категория: Статии, 4 коментара
Да започнете с фитнеса от ранна тийнейджърска възраст е едно от най-добрите неща, които може да направите.

Тийн бодибилдингът ще ви даде страхотни основи за топ развитие на по-късен етап и ще подобри цялостното ви здраве. Ето и нашите съвети:
Прочети цялата статия >

Петте основни причини, които водят до претрениране

Добавена на 23 Февруари, Категория: Статии, Напиши коментар

1. Прекалено продължителни тренировки


Мускулите растат, когато си почивате и спите, а не когато сте в залата. Проучванията са показали, че силовите тренировки от по 3-4 часа дневно не носят по-голяма полза в сравнение с тренировките от по час, час и половина.

Принципът, че „повече е по-добре”, важи за много неща, но не и тук. Когато сме подложени на голям физически или психически стрес, тялото ни консумира високи нива на глюкоза.
Прочети цялата статия >

Хранителната стратегия за перфектни коремни мускули

Добавена на 22 Февруари, Категория: Статии, 5 коментара
С наближаването на лятото, повечето от нас започват да се замислят за начините, чрез които могат да изваят коремните си “плочки” така, както винаги са искали. Може би сте се опитвали да постигнете това в миналото чрез фитнес, но не сте имали много успех.

Постигането на добър резултат в тази насока не зависи само от упоритата работа във фитнеса и усилия в упражненията, нужна е правилна и комплексна стратегия.
Прочети цялата статия >

Пушенето, фитнеса и още нещо...

Добавена на 20 Февруари, Категория: Статии, 8 коментара
Всички познаваме хора, които спортуват активно и същевременно пушат.

Въпросът е, каква вреда оказва пушенето върху бодибилдърите и до колко бихме могли да подобрим постиженията си, ако се откажем от този вреден навик.

Вредата от пушенето


Тютюнът съдържа над 4000 различни химикали, които оказват различно влияние върху човешкия организъм. Най-вредните от тях са: никотинът, въглеродният монооксид и катранът.
Прочети цялата статия >