Важността на храненето преди и след тренировка

Добавена на 17 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Много важно за пълноценния хранителен режим е времето преди и след тренировка във фитнеса.

Консумирането на лесно смилаеми въглехидрати и протеини преди тренировка ще повиши ефективността и ще подобри катаболизма по време на фитнес.

Въглехидратите и протеините могат едновременно да се използват като гориво и да предотвратят умората в мускулите.

Въглехидратите и протеините преди тренировка ще попречат на катаболизма (разграждането на тъканите) чрез подтискане на ензима oxoacid dehydrogenase, който използва мускулната тъкан като гориво.
Прочети цялата статия >

Възможно ли да качите повече, с по - бързо хранене

Добавена на 16 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Когато става въпрос за хранене, мислете за това като за маратон, не като за спринт!

Спомняте ли си как вашата майка винаги ви напомняше да дъвчете храната по n-брой пъти. Тя определено е знаела какво говори!

Добре сдъвканата храна не само ще помогне за нейното по – добро и по – бързо усвояваане, а и ще спомогне за това храносмилателната система да “работи” нормално.
Прочети цялата статия >

Натуралните биоактиви, с които може да се подмладите

Добавена на 15 Януари, Категория: Статии, 1 коментар
Учените постепенно напредват в разбирането на процеса на стареене и откриват как натуралните биоктиви могат да изиграят важна роля за забавянето му, както и за овладяването на свързаните с възрастта заболявания.

Натуралните биоактивни компоненти се намират в растенията, животните и морския свят.

Основен пробив в изследванията на анти-стареенето е идентифицирането на нови биоактиви, които, ако се консумират в малки количества, пряко засягат физическата активност в организма и подобряват здравето му.
Прочети цялата статия >

Как да заздравим имунната си система

Добавена на 13 Януари, Категория: Статии, Напиши коментар
Като се има предвид количеството стрес, на което повечето от нас са подложени всеки ден, дали в работата, или във фитнеса, не е изненада, че имунната ни система може да е отслабена, което ни прави податливи дори на най-леките бактерии и вируси, които се появяват през зимните месеци.

Нека разгледаме няколко стратегии, които ще ви помогнат да заздравите имунната си система и да я направите толкова силна, че да не може да се заразите от човек с настинка, който се мотае около вас във фитнеса или на работното място.

Предоставяме ви много лесно четиво с насоки какво да направите...
Прочети цялата статия >

Как да си върнете старата форма във фитнеса

Добавена на 12 Януари, Категория: Статии, 4 коментара
Преди да се завърнете във фитнеса след дълго отсъствие поради контузия или друга причина, трябва да бъдете сигурни, че сте напълно готови за сериозно физическо натоварване.

В зависимост от това от колко време не сте правили нормални физически упражнения, е препоръчително да започнете бавно и леко като постепенно надграждате тренировките си на по-трудни и натоварващи нива.

Обикновено се препоръчва да започнете само с пътеката и велоергометъра в първата седмица във фитнеса. Това се прави, за да посъбудите мускулите и бавно да се подготвите за следващите по-сериозни тренировки.
Прочети цялата статия >

Сънят, горенето на мазнини и още нещо..

Добавена на 08 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Според скорошно изследване сънят на американците намалява прогресивно като най-зле в това отношение са мъжете между 30 и 44 години.

Цената, която плащаме за липсата на сън, е много висока. Негативното въздействие върху здравето ви е повече, отколкото предполагате.

Е, как е възможно липсата на сън да засяга и да пречи на усилията ни да свали някой излишен килограм във фитнес? Нека да разгледаме няколко важни фактора...
Прочети цялата статия >

Кофеинът... Добрият, Лошият и Пристрастеният!

Добавена на 06 Януари, Категория: Статии, 2 коментара
Кофеинът се среща в много от най-разпространените храни и напитки, но най-вече в какаото, кафето, чая, колата и енергийните напитки.

Кофеиновото потребление във Великобритания е нараснало до средно ниво 300 милиграма на ден, най-вече под формата на топли напитки.

Много твърдения сочат, че кофеинът е ергогенно вещество, т.е. повишава ефективността в спорта и фитнеса. Той дори е забранен от Световната анти-допинг агенция до 2004-та година.

Много доклади предлагат тази забрана да се възстанови през 2011-та.
Прочети цялата статия >