5 въглехидратни храни, които могат да ви помогнат да свалите излишните килограми

Добавена на 16 Юли, Категория: Статии, 2 коментара

Ако не сте фен на ниско въглехидратната диета (НВД), най-вероятно искате да знаете какви опции имате при избора на здравословни въглехидрати. Въпреки че НВД е много популярна, доста хора просто не могат да изберат този начин на хранене, било защото са вегетарианци, имат здравословни проблеми, които не им позволяват да консумират твърде много протеин, или просто обичат да се хранят с въглехидрати.

Ние ви предлагаме някои от най-здравословните въглехидратни храни, които може да използвате в хранителния си режим:
Прочети цялата статия >

Кой е най-добрият антиоксидант?

Добавена на 15 Юли, Категория: Статии, 5 коментара

Отговорът на въпроса, поставен в заглавието, може да ви изглежда лесен, но дали наистина е така?

Повечето хора знаят, че човешкият организъм се нуждае от набор от антиоксиданти в хранителния режим, за да може да се справи с редица заболявания като рак, сърдечни болести, диабет и т.н. Но кой е най-добрият антиоксидант?

Когато става въпрос за най-добрите антиоксиданти, ние обикновено се сещаме за така наречените супер храни. Наричаме ги така, защото тези специфични храни ни снабдяват с богат набор от полезни вещества, без които здравето ни е застрашено. Те са много и най-разнообразни.
Прочети цялата статия >

Петте основни правила при изграждането на мускулна маса без трупане на излишни мазнини

Добавена на 14 Юли, Категория: Статии, 5 коментара

Тъжната реалност е, че много от хората, които работят усилено за изграждане на мускули, в крайна сметка ще увеличат най-вече количеството мазнини в тялото си.

Причината за това е тяхната неосведоменост в сферата на фитнеса и сляпото доверие в съветите на ненадеждни източници. За да избегнете това, ви предоставяме петте най-важни съвета, които трябва да следвате, когато става дума за покачване на чиста мускулна маса без излишни мазнини.
Прочети цялата статия >

10-те най-глупави начина да свалите тегло

Добавена на 13 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Много хора искат да свалят тегло, което не е изненада, защото голям процент от мъжете и жените са с наднормено тегло. Голяма част от тях прибягват до глупави и напълно неефективни начини за намаляне на излишните мазнини.

В следващите редове ще ви представим 10-те най-глупави начина за отслабване според нас. Подредбата е случайна и няма степенуване.
Прочети цялата статия >

Няколко мита свързани с упражненията за корем

Добавена на 11 Юли, Категория: Статии, 2 коментара

Нашето тяло е предразположено генетично към това как да качва или сваля теглото си. Първото място, където трупаме излишни килограми, е последното, от което можем да ги свалим след това... Не можем да изчистим мазнините само от тази част на тялото, която не харесваме. Ако намаляваме килограмите, то го правим цялостно и навсякъде, дори това да не ни харесва.

Проблемът с коремните мускули се крие в това, че по принцип не ги упражняваме достатъчно ежедневието си. Качването по стълби, ходенето пеша и стречинга не са достатъчни, това е истината. Трябва да положим допълнителни усилия, за да приведем нещата в ред. Без усилия- няма резултати.

Движенията при коремните упражнения трябва да бъдат малки и контролирани. По време на бременност, коремните мускули се избутват напред. Може да се получи увисване на корема, което изобщо не е приятно. Това може да се предотврати чрез упражнения и диета.
Прочети цялата статия >

7 съвета за по-големи ръце

Добавена на 28 Юни, Категория: Статии, 9 коментара
Големите, мускулести ръце винаги ще са на мода, така че нека разгледаме няколко стратегии, които може да използвате, за да постигнете максимален растеж, с който да респектирате околните.

1. Правете различен брой повторения с правилен тайминг.


Хората често питат: „Колко повторения да правя? Много, малко, средна бройка?”, а това не е правилният въпрос. Трябва да запитате следното: „Кога да правя малко повторения, кога много и кога средна бройка?”.
Прочети цялата статия >

5 храни, които трябва да избягвате, защото са богати на натрий

Добавена на 27 Юни, Категория: Статии, 5 коментара
Храните, които са с високо съдържание на сол, допринасят за високо кръвно налягане и други здравни проблеми като висок холестерол и дори диабет. Постоянният прием на твърде много натрий може ви изложи на риск от сърдечно-съдови заболявания и инсулт. Американската сърдечна асоциация казва, че трябва да се стремите към неповече от 1500 милиграма натрий на ден.

Храните, които са богати на сол, карат тялото да задържа допълнително вода в опит да балансира натрия в организма. Това ще ви попречи да отслабнете. Има няколко храни, които трябва да се консумират в умерени количества или трябва да се избягват напълно, за да се ограничи приема на натрий:
Прочети цялата статия >