7 съвета как да се справите с подутия стомах и газовете.

Добавена на 09 Март, Категория: Статии, 1 коментар

Подутият стомах често е причина за отменяне на планове или просто дрехи, които ни стягат и се чувстваме дискомфортно - все проблеми, които нарушават естествения ни ритъм.

Причината за газовете, обаче, често се крие във вредни навици, които са станали част от режима ни. Вместо да потърсим решение с елементарни промени в начина ни хранене, започваме да търсим справяне с лекари и лекарства.
Прочети цялата статия >

Митове за скоростта на движението при повторенията

Добавена на 07 Март, Категория: Статии, 3 коментара

Бързо или бавно?



В света на фитнеса битува мнение, че бързите повторения разработват бързосъкращаващите се влакна (т.е. тези, които в голяма степен отговарят за хипертрофията и увеличаване на силата), а бавната скорост влияе на бавносъкращаващите се влакна (т.е. тези, които се използват в тренировките за издръжливост).
Прочети цялата статия >

Гръбнакът и кръста на фитнес трениращите

Добавена на 29 Февруари, Категория: Статии, 3 коментара

Много пъти от хората, които тренират с тежести, чуваме изрази като „схванах се в кръста”, „отсече ме в гърба”, „гърба ме боли”. Разбира се, това не е случайно. Като правило, това са травми, свързани с вдигането на тежести, макар и понякога от неправилно леко движение
Прочети цялата статия >

Важността на партньора във фитнеса

Добавена на 23 Февруари, Категория: Статии, 2 коментара

Тренировката с партньор ще ви помогне да преминете бариерата на болката



Хипотеза


Тренировката с един или няколко партньора ще има по- голям интензитет, което ще доведе до по - голяма сила и мускулен растеж в дългосрочен план.
Прочети цялата статия >

Кажете „Не” на кафето!

Добавена на 22 Януари, Категория: Статии, 4 коментара

Проучванията показват, че пиенето на кафе води до високи нива на кортизол, така че изберете кофеин под формата на капсули


Кофеинът носи множество ползи, включително засилено изгаряне на мазнини, повишена сила, по - добър фокус и концентрация. И въпреки че Bodytime ви препоръчва да приемате кофеин под формата на капсули, повечето хора продължават да консумират първата си доза за деня посредством кафето.

Но едно ново изследване, проведено в Гърция, показва, че когато субектите са пили около една чаша кафе сутринта, тяхното ниво на кортизол става по - високо, отколкото ако пият само вода.
Прочети цялата статия >

Как да бъдем в добра форма по Коледа?

Добавена на 15 Декември, Категория: Статии, 5 коментара

Често сме имали въпроси от различни хора за това как могат да поддържат добра форма по време на дадено събитие или тържество. Сватби, рождени дни и празници - това са обичайните неща, но в последните няколко години Коледата се превърна в приоритет номер 1.

Когато се замислите, е лесно да разберете защо. Обличате най- добрите си дрехи пред колегите и приятелите си, а освен това правите събирания със семейството си, което може би не сте виждали от доста време.
Прочети цялата статия >

Нар за напомпване

Добавена на 05 Декември, Категория: Статии, 5 коментара

Пийте 250 милилитра сок от нар заедно с 20 грама суроватъчен протеин преди тренировка за по- добро напомпване


Всеки хардкор бодибилдър знае, че трябва да приема стимуланти на азотния оксид като аргинин, не само заради напомпването, което доставят, но и за мускулен растеж и силови постижения. Малцина обаче знаят, че една студена, освежаваща чаша сок от нар е чудесен начин за повишаването нивото на азотен оксид.
Прочети цялата статия >