Стратегия за покачване на мускулната маса чрез контролиране на въглехидратите

Добавена на 10 Юни, Категория: Статии, 5 коментара

Натрупайте мускули без да се омазните


Факт : Ако искате чувствително покачване на мускулната маса, то ще имате нужда от въглехидрати в хранителния си режим.

Проблем : Много от нас натрупват мазнини само с прочитането на думата „въглехидрати”.

Какво трябва да направи човек, който е чувствителен към въглехидратите и лесно натрупва излишни килограми? Да се отдаде на страха и никога повече да не ги консумира, защото веднага ще се превърнат в мазнини? Да се откаже от бодибилдинга и да се отдаде на хапването на всякакви сладкиши?
Прочети цялата статия >

Хранителен режим с високо съдържание на фибри

Добавена на 09 Юни, Категория: Статии, 2 коментара
Институтите по медицина препоръчват да консумираме по 38 грама фибри на ден, а повечето от нас не се приближават дори до половината от това количество. В действителност, повечето диети достигат само до 20 грама фибри дневно.

Но може би не виждаме цялата картина. От какво количество имаме нужда и има помагат ли фибрите за свалянето на мазнините? Тази статия ще ви покаже истината за хранителните режими с високо съдържание на фибри.
Прочети цялата статия >

Премахнете „любовните дръжки”

Добавена на 08 Юни, Категория: Статии, 5 коментара
Кога беше последният път, когато някой направи комплимент за това колко елегантно изглеждате и колко тънка талия имате? Може би никога? Чувствали ли сте се неудобно в бански, защото знаете как изглеждате отзад, ако сте седнали на плажа?

Някои от нас просто натрупват повече мазнини около талията в сравнение с останалите. Може би сте пробвали различни стратегии да се отървете от „любовните дръжки”, но не сте успели.
Прочети цялата статия >

3 храни, които трябва да консумирате след тренировка

Добавена на 06 Юни, Категория: Статии, 8 коментара
Може би тренирате като луди, но не виждате резултатите, които искате, въпреки че пробвате най-различни упражнения и диети. Тази статия има за цел да ви предложи 3 храни, които да консумирате след тренировка, за да извлечете максимална полза от нея.

Вашите мускули се нуждаят от подходящите хранителни вещества, за да се възстановяват и растат. Много от вас не се хранят след тренировка, което е голяма грешка, на която може би не сте обръщали внимание в миналото.
Прочети цялата статия >

Как да излезем от застоя

Добавена на 01 Юни, Категория: Статии, 1 коментар
Застоят е състояние, с което се сблъскваме често в борбата за подобряване на физиката. Добрата новина е, че може да бъде преборено с упоритост и воля. Какво правите, когато сте изправени пред трудност в работата или личният живот? Разбира се, че не се предавате, а търсите решение на проблема.

Същият принцип важи и при тренировките, независимо дали се опитвате да свалите излишни килограми или да качите мускулна маса.
Прочети цялата статия >

Ектоморфен телесен тип – привилегировани или не?

Добавена на 31 Май, Категория: Статии, 6 коментара
Диференциацията на телесните типове е направена за първи път от американския учен Уилям Шелдън. Той разграничава три типа конституция на човешкото тяло – ендоморфен, мезоморфен и ектоморфен. Всеки от тях се характеризира с определени физически данни и метаболитни особености.

Разбира се, това разграничение не е практически абсолютно точно и фиксирано – реално в повечето случаи дадено тяло комбинира характеристики от различни телесни типове в различно съотношение. Чистите типични ендо, мезо и ектоморфи са рядкост.
Прочети цялата статия >

5 начина за подобряване на инсулиновата чувствителност

Добавена на 27 Май, Категория: Статии, 2 коментара

Важността на инсулиновата чувствителност


Въглехидратите и инсулинът могат да бъдат нож с две остриета. Инсулинът е най-анаболният, антикатаболен хормон в организма. Той подобрява усвояването на аминокиселините от мускулната тъкан, което от своя страна стартира синтеза на протеина. Инсулинът предотвратява окисляването на аминокиселините (от храна или мускул) като източник на резервно гориво.
Прочети цялата статия >