Пикова флексия

Добавена на 10 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Пиковата флексия е методика с помощта на която се поддържа пределно изометрично напрежение на работещите мускули, когато те се намират в напълно съкратено състояние – флексия.

От физиологична гледна точка методът пикова флексия представлява съчетание на динамична и изометрична мускулна дейност.
Прочети цялата статия >

Хормонът на растежа и неговия отговор

Добавена на 20 Май, Категория: Статии, 6 коментара

Един близък поглед върху това как се освобождава хормонът на растежа



Човешкият хормон на растежа се образува в предния дял на хипофизната жлеза. Тази забележителна жлеза с вътрешна секреция е по-малка от 1см в диаметър и тежи не повече от 1.5 грама. Тя лежи в основата на мозъка, разположена в едноименната ямка на черепа и чрез тънко краче се свързва с прилежащата й част на мозъка наречена хипоталамус.
Прочети цялата статия >

Едностранно изхвърляне на пудовка

Добавена на 16 Май, Категория: Статии, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Предмишница
Други мускули, участващи в движението : Бицепс, рамене
Екипировка и оборудване : Пудовка
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Въпрос на дълбочина

Добавена на 12 Май, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Винаги съм чувал, че трябва да клякам докато бедрата ми станат успоредни на пода, но виждам другите да клякат по-надолу. Кое е най-доброто ?

Отговор: Основното правило при клека е да клякаме, докато бедрата станат успоредни на пода. Това правило работи добре за повечето тежкоатлети, но някои от тях получават по-добри резултати от по-дълбок клек. Също така други културисти откриват, че плиткия им действа най-добре.
Прочети цялата статия >

Мощта на протеина

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Покажете ни един културист, който се страхува да поглъща големи количества протеин и ние ще ви покажем един много слаб сумист.

Протеинът е ключовото вещество за изграждане на мускулната маса и с негова помощ не само можете да проходите в този спорт, но и да направите гигантска крачка напред.
Прочети цялата статия >

Тесен хват срещу широк хват (при изпълнение на упражнението вертолет)

Добавена на 16 Март, Категория: Статии, 1 коментар

Встъпителни аргументи


Много бодибилдъри използват тесен хват (по – тесен от ширината на раменете) при вертолета, за да осигурят най – дълъг обхват на движение.

Други предпочитат широк хват (по – широк от раменете) при повдигане на щангата до брадата, тъй като поставя по – силен акцент върху средните делтоидни мускули.
Прочети цялата статия >

Специалните потребности на организма

Добавена на 12 Март, Категория: Статии, Напиши коментар


Антиоксидантите


Вярвате ли или не, но ще дойде време, когато ще съветваме хората, които са загрижени за зъбите си, да избягват слънцето и да взимат антиоксиданти. Това ще се случи след 50 или повече години, но непременно ще се случи. Числеността на населението много нарастна и най-голямата заплаха за човека ще бъде загубата на съпротивляемостта на организма.
Прочети цялата статия >