Какво да правим при липса на мотивация ?

Добавена на 29 Юли, Категория: Статии, 3 коментара

"There is no time for laziness and displacement!"


Въпрос: Струва ми се, че след няколко седмици много тежки тренировки мотивацията ми рязко спада. Как да постъпя, за да се върне желанието ми за тренировка ?
Прочети цялата статия >

Проблемът КОРТИЗОЛ

Добавена на 25 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Непрекъснато чета за кортизола и неговото влияние върху мускулния катаболизъм.

Ако действието му е толкова разрушително, защо тогава организмът го изработва и по какъв начин може да се предотврати процесът на разпадане на мускулите, който той предизвиква ?
Прочети цялата статия >

10 причини, поради които не трябва да практикувате джогинг (1-ва част)

Добавена на 22 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Джогинг – нещо средно между бързо ходене и бавно бягане. Нещо, което се практикува от много хора по света, а когато ги попитате защо го правят, те в повечето случаи отговарят: „за да влезна във форма“.

Джогингът е, по наше мнение, напълно безсмислено упражнение. Да, той е по – добър вариант от стоене на дивана и плюскане на KFC, но при преследването на спортни постижения или идеално тяло, просто няма да ви свърши никаква работа.
Прочети цялата статия >

Пикова флексия

Добавена на 10 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Пиковата флексия е методика с помощта на която се поддържа пределно изометрично напрежение на работещите мускули, когато те се намират в напълно съкратено състояние – флексия.

От физиологична гледна точка методът пикова флексия представлява съчетание на динамична и изометрична мускулна дейност.
Прочети цялата статия >

Хормонът на растежа и неговия отговор

Добавена на 20 Май, Категория: Статии, 6 коментара

Един близък поглед върху това как се освобождава хормонът на растежа



Човешкият хормон на растежа се образува в предния дял на хипофизната жлеза. Тази забележителна жлеза с вътрешна секреция е по-малка от 1см в диаметър и тежи не повече от 1.5 грама. Тя лежи в основата на мозъка, разположена в едноименната ямка на черепа и чрез тънко краче се свързва с прилежащата й част на мозъка наречена хипоталамус.
Прочети цялата статия >

Едностранно изхвърляне на пудовка

Добавена на 16 Май, Категория: Статии, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Предмишница
Други мускули, участващи в движението : Бицепс, рамене
Екипировка и оборудване : Пудовка
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Въпрос на дълбочина

Добавена на 12 Май, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Винаги съм чувал, че трябва да клякам докато бедрата ми станат успоредни на пода, но виждам другите да клякат по-надолу. Кое е най-доброто ?

Отговор: Основното правило при клека е да клякаме, докато бедрата станат успоредни на пода. Това правило работи добре за повечето тежкоатлети, но някои от тях получават по-добри резултати от по-дълбок клек. Също така други културисти откриват, че плиткия им действа най-добре.
Прочети цялата статия >