Мотивацията като ключов фактор при оформянето на коремните мускули

Добавена на 21 Април, Категория: Статии, 4 коментара
Правилното отношение и настройка помагат на човек да е постоянен при следването на целта си. Трудностите по пътя няма да му попречат да продължи напред. Отдадеността на каузата се засилва още повече, заради мотивацията, която получава от другите. С нужната мотивация човек може да постигне всяка цел.

Мотивационният фактор (при изкарването на мечтаните „плочки”) се засилва от резултатите, които имат много други хора. Възможността за успех е налице толкова дълго, колкото човекът изпълнява редовно необходимите стъпки. Забележителна промяна може да се види, ако нужното постоянство за поне 3 месеца.
Прочети цялата статия >

Как да се отървете от водното тегло по най-бързия начин

Добавена на 20 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако се чудите как да свалите килограмите, които са следствие от водна задръжка, то не сте сами. Някои хора задържат вода по такъв начин, че телата им изглеждат подути и по-тежки, отколкото са в действителност.

Факт е, че телата ни са съставени от 70% вода, а в мускулите процентът е 75, докато в мастните клетки около 50. Това е много вода, нали така?
Прочети цялата статия >

5 ДЕБЕЛИ лъжи при оформянето на коремните мускули

Добавена на 17 Април, Категория: Статии, 7 коментара
Ако искате да имате добре оформени коремни мускули, то трябва да се потрудите много и обикновените коремни преси изобщо няма да ви стигнат.

Представяме ви 5 лъжи за коремните мускули и горенето на мазнини, които може би ви пречат да постигнете оформени „плочки”.
Прочети цялата статия >

Максимална загуба на тегло: най-доброто време за кардио?

Добавена на 16 Април, Категория: Статии, 4 коментара
Много хора не осъзнават колко важна е добре планираната във времето кардио тренировка, когато става дума за премахване на мазнините в тялото.

Независимо дали е рано сутринта или късно вечерта, най-важното нещо е просто да го правите. Продължителната кардио тренировка - бягане, каране на колело или разходка за поне 30 минути, ще изгори мазнини без значение кога я извършвате.
Прочети цялата статия >

Как да постигнем добър мускулен релеф и обем

Добавена на 13 Април, Категория: Статии, Напиши коментар
Всеки иска добър мускулен релеф и обем, нали така? Е, не тип „Тернинатор”, но здрави, изчистени и добре изглеждащи мускули.

Релефните и големи мускули не само изглеждат добре, но също така са най-добрият съюзник в битката с мазнините. Те са много активна тъкан и са двигателят, който изгаря калориите. Колкото повече мускули имате, толкова по-работещ е вашият метаболизъм. Това означава, че ще горите калории при извършването на всекидневните си занимания и дори като спите.
Прочети цялата статия >

4 съвета за намаляване на телесните мазнини без загуба на мускул

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, 9 коментара

Настъпи времето да намалим телесните мазнини!


Щом четете статията, най-вероятно сте от многото хора, които имат малко повечко телесни мазнини, отколкото биха искали.

Много от нас тренират здраво през цялата година, за да натрупат мускулна маса, но същевременно покачват и количеството на нежеланите мазнини. Ако искате приятна физика, то трябва да намалите процента на телесните мазнини в тялото.
Прочети цялата статия >

Колко често трябва да тренирате коремните си мускули

Добавена на 11 Април, Категория: Статии, 22 коментара

Колко важно е това да тренирате корема често, ако целта ви са коремни „плочки”?


Има най-различни мнения по тази тема. Хората могат да успеят (и да се провалят) с всички видове програми за изграждане на коремните мускули.

Освен това, много хора, които тренират корема си здраво всеки ден, имат страхотни „плочки”, но пък други притежават дори по-красива преса, а изобщо не работят за коремните мускули!
Прочети цялата статия >