Важността на партньора във фитнеса

Добавена на 23 Февруари, Категория: Статии, 2 коментара

Тренировката с партньор ще ви помогне да преминете бариерата на болката



Хипотеза


Тренировката с един или няколко партньора ще има по- голям интензитет, което ще доведе до по - голяма сила и мускулен растеж в дългосрочен план.
Прочети цялата статия >

Кажете „Не” на кафето!

Добавена на 22 Януари, Категория: Статии, 4 коментара

Проучванията показват, че пиенето на кафе води до високи нива на кортизол, така че изберете кофеин под формата на капсули


Кофеинът носи множество ползи, включително засилено изгаряне на мазнини, повишена сила, по - добър фокус и концентрация. И въпреки че Bodytime ви препоръчва да приемате кофеин под формата на капсули, повечето хора продължават да консумират първата си доза за деня посредством кафето.

Но едно ново изследване, проведено в Гърция, показва, че когато субектите са пили около една чаша кафе сутринта, тяхното ниво на кортизол става по - високо, отколкото ако пият само вода.
Прочети цялата статия >

Как да бъдем в добра форма по Коледа?

Добавена на 15 Декември, Категория: Статии, 5 коментара

Често сме имали въпроси от различни хора за това как могат да поддържат добра форма по време на дадено събитие или тържество. Сватби, рождени дни и празници - това са обичайните неща, но в последните няколко години Коледата се превърна в приоритет номер 1.

Когато се замислите, е лесно да разберете защо. Обличате най- добрите си дрехи пред колегите и приятелите си, а освен това правите събирания със семейството си, което може би не сте виждали от доста време.
Прочети цялата статия >

Чаено време

Добавена на 09 Декември, Категория: Статии, 1 коментар

Намалете нивата на кортизола с няколко чаши от напитката на баба


Вече трябва да сте разбрали с вредите, които носи катаболния хормон кортизол. Сигурно знаете, че той се конкурира с рецепторите на тестостерон в мускулните клетки, както и блокира производството на тестостерон от Лайдиговите клетки в тестисите. Също така, кортизолът може да увеличава разграждането на мускулния протеин за използването на аминокиселини, които се превръщат в глюкоза за зареждане на тялото с гориво.
Прочети цялата статия >

Нар за напомпване

Добавена на 05 Декември, Категория: Статии, 5 коментара

Пийте 250 милилитра сок от нар заедно с 20 грама суроватъчен протеин преди тренировка за по- добро напомпване


Всеки хардкор бодибилдър знае, че трябва да приема стимуланти на азотния оксид като аргинин, не само заради напомпването, което доставят, но и за мускулен растеж и силови постижения. Малцина обаче знаят, че една студена, освежаваща чаша сок от нар е чудесен начин за повишаването нивото на азотен оксид.
Прочети цялата статия >

Контрол на кортизола

Добавена на 02 Ноември, Категория: Статии, 3 коментара

Как да тренираме здраво без да попадаме в лапите на кортизола?


Повечето от нас са пристрастени към фитнеса и тренират усилено, наистина усилено. Но постоянните тежки тренировки имат един недостатък. Те водят до отделянето на хормон, наречен кортизол, който е кошмар за бодибилдърите. Този хормон разрушава мускулите и води до натрупване на телесни мазнини, което определено всички се надяваме да избегнем.
Прочети цялата статия >

Някои лоши навици на бодибилдърите, свързани с тренировъчния процес

Добавена на 20 Октомври, Категория: Статии, 2 коментара

Ако тялото ви не отговаря на тренировките, то е време да отстраните някои пречки по пътя

Въпроси и отговори към Крейг Ричардсън, IFBB Pro



Крейг, мисля, че предните ми делтоиди (раменни мускули) се натоварват прекалено много в дните, когато тренирам гърди, поради тежките тренировки, които правя. Много бодибилдъри ми казват, че все пак трябва да ги тренирам и в деня за рамо, но не искам да ги претренирам. Как смяташ ти?


Мисля, че си прав. Имах същия проблем в миналото. Като аматьор тренирах предните делтоиди, защото всички ми казваха, че трябва. В резултат на това те станаха твърде големи и направиха така, че гърдите ми да изглеждат по- малки, въпреки че изобщо не са ми слаба част от тялото. След като спрях да тренирам предните делтоиди и се концентрирах върху средните и задните, нещата се балансираха. Лесно можеш да претренираш предните делтоиди, защото те се натоварват много в дните за гърди. Съветът ми е следният- ако предните ти делтоиди са достатъчно здрави и развити, то ги изключи от раменната тренировка и се съсредоточи върху средните и задните делтоиди.
Прочети цялата статия >