Няколко мита свързани с упражненията за корем

Добавена на 11 Юли, Категория: Статии, 2 коментара

Нашето тяло е предразположено генетично към това как да качва или сваля теглото си. Първото място, където трупаме излишни килограми, е последното, от което можем да ги свалим след това... Не можем да изчистим мазнините само от тази част на тялото, която не харесваме. Ако намаляваме килограмите, то го правим цялостно и навсякъде, дори това да не ни харесва.

Проблемът с коремните мускули се крие в това, че по принцип не ги упражняваме достатъчно ежедневието си. Качването по стълби, ходенето пеша и стречинга не са достатъчни, това е истината. Трябва да положим допълнителни усилия, за да приведем нещата в ред. Без усилия- няма резултати.

Движенията при коремните упражнения трябва да бъдат малки и контролирани. По време на бременност, коремните мускули се избутват напред. Може да се получи увисване на корема, което изобщо не е приятно. Това може да се предотврати чрез упражнения и диета.
Прочети цялата статия >

Бойните изкуства - перфектната алтернатива на фитнеса

Добавена на 04 Юли, Категория: Статии, 4 коментара

Нека си го кажем, за някои от нас всекидневното ходене до залата, вдигането на тежести и скучното кардио вече не са толкова привлекателни. А и какво толкова сме спечелили освен по-добро здраве и естетически ползи (което не е малко, естествено)? Има ли практическо приложение на това, че можем да бутнем 150 на лежанката или да клекнем с толкова?

Сигурни сме, че има много хора, които ще кажат, че бъркаме, но нека разгледаме една по-практична алтернатива на фитнеса, която ще ни подобри физическата форма, баланса, координацията - неща, които използваме всекидневно. Тази алтернатива са бойните изкуства.
Прочети цялата статия >

7 съвета за по-големи ръце

Добавена на 28 Юни, Категория: Статии, 9 коментара
Големите, мускулести ръце винаги ще са на мода, така че нека разгледаме няколко стратегии, които може да използвате, за да постигнете максимален растеж, с който да респектирате околните.

1. Правете различен брой повторения с правилен тайминг.


Хората често питат: „Колко повторения да правя? Много, малко, средна бройка?”, а това не е правилният въпрос. Трябва да запитате следното: „Кога да правя малко повторения, кога много и кога средна бройка?”.
Прочети цялата статия >

5 храни, които трябва да избягвате, защото са богати на натрий

Добавена на 27 Юни, Категория: Статии, 5 коментара
Храните, които са с високо съдържание на сол, допринасят за високо кръвно налягане и други здравни проблеми като висок холестерол и дори диабет. Постоянният прием на твърде много натрий може ви изложи на риск от сърдечно-съдови заболявания и инсулт. Американската сърдечна асоциация казва, че трябва да се стремите към неповече от 1500 милиграма натрий на ден.

Храните, които са богати на сол, карат тялото да задържа допълнително вода в опит да балансира натрия в организма. Това ще ви попречи да отслабнете. Има няколко храни, които трябва да се консумират в умерени количества или трябва да се избягват напълно, за да се ограничи приема на натрий:
Прочети цялата статия >

Единственият алкохол, който може да е полезен за сърцето, е червеното вино?!?

Добавена на 24 Юни, Категория: Статии, 1 коментар
В продължение на много десетилетия, алкохолът е считан за вреден за здравето на сърцето, защото е свързан със затлъстяване, високо кръвно налягане и други здравословни проблеми, които могат да навредят на сърдечната дейност.

Все пак, медицинските специалисти с годините са установили, че червеното вино може да подобри здравето на сърцето, ако се консумира в умерени количества.
Прочети цялата статия >

3 начина да избегнете претренирането

Добавена на 22 Юни, Категория: Статии, 4 коментара
Претренирането може да нанесе сериозни щети върху тялото ви. Особено вредно е за начинаещите, които се излагат на голям риск от контузии.

Ако натоварвате едни и същи мускулни групи без да им дадете достатъчно време за почивка, вие може да причините мускулни разкъсвания, които няма как да зараснат, а последиците могат да бъдат дори по-тежки.

Предлагаме ви 3 начина да избегнете претренирането:
Прочети цялата статия >

Истината за високото кръвно налягане и адреналина

Добавена на 21 Юни, Категория: Статии, Напиши коментар
Адреналинът засяга пряко, регулира и определя способността на организма да поддържа здравословно кръвно налягане.

Когато надбъбречната жлеза получи нараняване или образува тумор, излишъкът от адреналин значително повишава нивото на кръвното налягане, което води до тежко главоболие, загуба на тегло и други сериозни проблеми.
Прочети цялата статия >