Много, малко или...

Добавена на 25 Юни, Категория: Статии, 9 коментара

Колко повторения да правим в една серия? Защо златната среда е най-добра?


Един спор разтърсва света на бодибилдинга от години. Той се превърна във философски сблъсък на титаните. Качеството срещу количеството, революционното срещу изпитаното старо, новото срещу легендата. Коравият Майк Менцер срещу шампиона на шампионите Арнолд Шварценегер.
Прочети цялата статия >

Още нещо за протеина

Добавена на 22 Юни, Категория: Статии, 3 коментара


Откакто съществува бодибилдингът е известно, че основната градивна единица на мускулите е протеинът. Оттогава изминаха много години, много изследвания бяха направени, но силата на протеина си остана същата. Въпреки всички направени храни и добавки в основата на големите мускули е протеинът.
Прочети цялата статия >

Хормонът на растежа и неговия отговор

Добавена на 20 Май, Категория: Статии, 6 коментара

Един близък поглед върху това как се освобождава хормонът на растежа



Човешкият хормон на растежа се образува в предния дял на хипофизната жлеза. Тази забележителна жлеза с вътрешна секреция е по-малка от 1см в диаметър и тежи не повече от 1.5 грама. Тя лежи в основата на мозъка, разположена в едноименната ямка на черепа и чрез тънко краче се свързва с прилежащата й част на мозъка наречена хипоталамус.
Прочети цялата статия >

Едностранно изхвърляне на пудовка

Добавена на 16 Май, Категория: Статии, 4 коментара

Тип : Силово
Основни мускули, извършващи движението : Предмишница
Други мускули, участващи в движението : Бицепс, рамене
Екипировка и оборудване : Пудовка
Ниво : Напреднали
Движение : N/A
Прочети цялата статия >

Какво трябва знаете за Релора (Relora)?

Добавена на 15 Май, Категория: Статии, Напиши коментар

Релората е патентована смес от две билки – фелодендрон амуренс и магнолия официналис. Знае се, че тя регулира кортизола, намалява стреса и безпокойството, облекчава безсънието и предотвратява наддаването на тегло, както и преяждането поради стрес.
Прочети цялата статия >

Въпрос на дълбочина

Добавена на 12 Май, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Винаги съм чувал, че трябва да клякам докато бедрата ми станат успоредни на пода, но виждам другите да клякат по-надолу. Кое е най-доброто ?

Отговор: Основното правило при клека е да клякаме, докато бедрата станат успоредни на пода. Това правило работи добре за повечето тежкоатлети, но някои от тях получават по-добри резултати от по-дълбок клек. Също така други културисти откриват, че плиткия им действа най-добре.
Прочети цялата статия >

Направете първата стъпка!

Добавена на 05 Май, Категория: Статии, 9 коментара

Седем степенен наръчник за новаци!


Ровите се из нета от седмици, търсите информация, но все още не сте стартирали трансформацията на тялото си. Вие сте развълнувани, нервни, нетърпеливи, неподготвени, малко уплашени и търсите допълнителен тласък. На правилното място сте, защото ние мислим да ви дадем този тласък.

Независимо дали ви е писнало да сте залепени за дивана в хола или не сте тренирали от дълго време, този наръчник е за вас. Сигурно сте притеснени и несигурни. Това е нормално! Запомнете, дори Роки е трябвало да започне от някъде. Следвайте това кратко ръководство и извървете пътя напред.
Прочети цялата статия >