Млякото е за бебета, а не за бодибилдъри

Добавена на 15 Август, Категория: Статии, 8 коментара

„Млякото е за бебетата.”- Арнолд Шварценегер

Във все по-бързо развиващия се свят на бодибилдинга различните идеи и концепции се зараждат лесно, но изчезват още по-лесно. Непрекъснато навлиза нова мода, но само малка част от нея оставя следа и се приема като основен модел, особено ако става дума за хранителния режим в бодибилдинга.

Знаете старите и доказани факти:

➡ Предимството на нисковъглехидратните диети
➡ Здравните ползи от рибеното масло
➡ Защо всички трябва се хранят с плодове и зеленчуци всекидневно
Прочети цялата статия >

ТОП 13 причини, поради които трябва да тренирате

Добавена на 12 Август, Категория: Статии, 3 коментара

Тренировката във фитнеса може да бъде скучно и затормозяващо занимание за някои хора. Ние обаче определено не сме от тях, както навярно и вие!

Когато разберете безкрайните ползи, които носят упражненията, няма да имате търпение да излезете навън и да побягате няколко километра, или пък да посетите фитнес залата.

Ако сте начинаещи във фитнеса, може постепенно да увеличавате интензитета на физическите натоварвания, докато стигнете до 30-60 минути дневно.
Прочети цялата статия >

10 начина да направите силовата си тренировка по-тонизираща и ефективна

Добавена на 11 Август, Категория: Статии, Напиши коментар

Нека си го кажем. Дори най-отдадените билдъри могат да се отегчат, ако правят едни и същи тренировки всяка седмица. А ако не сте достатъчно мотивирани психически, това неминуемо ще се отрази на физическото ви състояние, тъй като тялото ви ще привикне към еднообразието и няма да се натоварва максимално.

Но има най-различни възможности за разнообразяване на тренировките, така че скуката дори не трябва да бъде опция. Това важи още повече, когато става дума за силовата тренировка. Разнообразието при тренировките с тежести е от изключително значение, а опциите за постигането му са безкрайни- различни видове тренировъчно оборудване, техники на упражнение, последователност и т.н.
Прочети цялата статия >

Не е нужно хранителните режими за сваляне на тегло да бъдат прекалено сложни!

Добавена на 03 Август, Категория: Статии, 1 коментар

Просто трябва да подбирате разумно храната си!



Не ни разбирайте погрешно, намаляването на излишните килограми определено е голямо предизвикателство (много добре го знаем, повярвайте ни). Просто казваме, че ако имате подходящата информация, то отслабването не е толкова трудно, колкото изглежда.

В случай, че премахнете всички преработени храни от диетата си и ги замените с естествени храни, които са богати на хранителни вещества, то ще свалите излишните килограми и ще подобрите здравето си за отрицателно време.
Прочети цялата статия >

Значението на честото хранене

Добавена на 02 Август, Категория: Статии, 1 коментар

Защо честото хранене е толкова важно?


Една от главните задачи при изграждането на мускулна маса е доставяне на възможно най-много качествена на храна за мускулната тъкан, но въпреки това трябва да внимавате поради една причина: мускулната ви тъкан може да се справи само с определено количество храна в даден момент.

С други думи, след като консумирате достатъчно хранителни вещества, клетките във вашите мускули затварят вратите си и не позволяват допълнително захранване, докато не изразходват храната, която вече са поели. А къде отива излишното количество? Познайте... Направо в мастните клетки.
Прочети цялата статия >

Хранителните добавки или правилната фитнес програма? Кое е по-ефективно?

Добавена на 01 Август, Категория: Статии, 4 коментара

Най-често срещаното мнение сред голямата част от хората в днешно време е, че спортните хранителни добавки да в основата на големите мускули, които винаги сме искали. Ако вярвате в това, то сте в наистина огромна грешка.

Ако искате да имате добре изглеждащо тяло, то задължително ви трябва правилна цялостна фитнес програма- хранителна и тренировъчна, за да постигнете желаните резултати.

Хранителните добавки нямат магически свойства. Дори най-скъпите от тях са просто едно допълнително средство, което може да ви помогне за крайния успех. Те дори не са задължителни за постигане на добър резултат, докато без качествен хранителен режим и тренировки просто няма как да стане.
Прочети цялата статия >

7 храни, които ще помогнат значително за мускулния ви растеж

Добавена на 27 Юли, Категория: Статии, 3 коментара

Преди да започнете хранителен режим за изграждане на мускулна маса, трябва да знаете няколко неща, които ще улеснят начинанието ви. Когато се опитвате да оформите мускули, трябва да действате умно и да използвате всички полезни съвети, които ви се дават.

Ние ще ви дадем огромен начален тласък, като ви предоставим 7 храни, които ще ви бъдат от огромна полза. Ето ги и тях:

1. Бадеми или други подобни ядки


За предпочитане е да са несолени. Богати са на калории, намаляват апетита и засищат добре. Имат съществено значение в процеса на изграждане на мускулите.
Прочети цялата статия >