10 причини, поради които не трябва да практикувате джогинг (II-ра част)

Добавена на 06 Август, Категория: Статии, 13 коментара


6. Проблеми с долната част на гърба


Бърз интензивен курс за проблемите при долната част на гърба. Много хора, които се оплакват от различни смущения в гърба, усещат болка в регионите Л4 и Л5, т.е. четвъртия и петия лумбален прешлен. Защо?
Прочети цялата статия >

Полезни съвети за увеличаване на мускулната маса (1-ва част)

Добавена на 31 Юли, Категория: Статии, 7 коментара

Въпрос:Съществуват ли някакви добавки, усилващи възстановителния процес ? След тренировките се чувствам толкова изтощен.

Отговор: Опитайте с вземането на L-глутамин. Изследователите са забелязали, че L-глутаминът стимулира освобождаването на хормона на растежа.
Прочети цялата статия >

Важността на здравата коремна стена

Добавена на 30 Юли, Категория: Статии, Напиши коментар

Въпрос: Постоянно получавам травми в долната част на гърба. Чувал съм, че заздравяването на коремната преса помага за предотвратяване на това. По какъв начин действа този механизъм ?

Отговор: Коремната мускулатура поддържа гърба, когато се навеждате, за да повдигнете някаква тежест. Ето и две важни причини, които обясняват защо мускулите на корема трябва да бъдат много силни, което от своя страна прави гърба ви по-малко податлив към увреждания.
Прочети цялата статия >

Какво да правим при липса на мотивация ?

Добавена на 29 Юли, Категория: Статии, 3 коментара

"There is no time for laziness and displacement!"


Въпрос: Струва ми се, че след няколко седмици много тежки тренировки мотивацията ми рязко спада. Как да постъпя, за да се върне желанието ми за тренировка ?
Прочети цялата статия >

Проблемът КОРТИЗОЛ

Добавена на 25 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Непрекъснато чета за кортизола и неговото влияние върху мускулния катаболизъм.

Ако действието му е толкова разрушително, защо тогава организмът го изработва и по какъв начин може да се предотврати процесът на разпадане на мускулите, който той предизвиква ?
Прочети цялата статия >

10 причини, поради които не трябва да практикувате джогинг (1-ва част)

Добавена на 22 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Джогинг – нещо средно между бързо ходене и бавно бягане. Нещо, което се практикува от много хора по света, а когато ги попитате защо го правят, те в повечето случаи отговарят: „за да влезна във форма“.

Джогингът е, по наше мнение, напълно безсмислено упражнение. Да, той е по – добър вариант от стоене на дивана и плюскане на KFC, но при преследването на спортни постижения или идеално тяло, просто няма да ви свърши никаква работа.
Прочети цялата статия >

Пикова флексия

Добавена на 10 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Пиковата флексия е методика с помощта на която се поддържа пределно изометрично напрежение на работещите мускули, когато те се намират в напълно съкратено състояние – флексия.

От физиологична гледна точка методът пикова флексия представлява съчетание на динамична и изометрична мускулна дейност.
Прочети цялата статия >