Кои са тримата най – напомпaни културисти на всички времена?

Добавена на 11 Октомври, Категория: Статии, 1 коментар

Всички културисти имат изпъкнали вени. Това е ясно на всички. Но някои просто изпъкват над останалите, когато става въпрос за напомпване.



Подобно сравнение при културистите е трудно, тъй като всички са на изключително ниво. Но има такива, които просто се открояват. Вените им пулсират под кожата и имаш чувството, че всеки момент ще изскочат. Образуват сложна система подобна на безброй свързани реки и канали, погледнати от високо.

За да илюстрираме нагледно това, след дълги спорове подбрахме трима културисти, които не само имат феноменална физика, но и притежават някои от най – напомпените тела, които този спорт някога е познавал.
Прочети цялата статия >

Време за сила

Добавена на 09 Октомври, Категория: Статии, 3 коментара

Въпроси и отговори с Джони Джаксън, IFBB Pro



Джони, искам да премина в силова фаза, но не знам как точно да разработя тренировъчния си сплит. Ще имам ли нужда от повече дни за почивка?


Така, почивката е от съществено значение за целия процес на увеличаване на силата. Това, което аз препоръчвам, е сплит - два работни/ един почивен (дни). Аз работя върху една част от тялото през тези два дни, а на третия почивам. Правя гърди в понеделник, крака във вторник, а след това почивам в сряда. В четвъртък тренирам рамене, тъй като са по – малка мускулна група. В петък имам много енергия и работя върху гърба. В събота натоварвам бицепс и трицепс в кръгова тренировка, а ако има нужда, довършвам гърба. Ако тренирате за сила или мощ, то трябва да държите мускулите си здрави, а не да ги износвате. Този подход ще постигне максимална почивка за всяка мускулна група.
Прочети цялата статия >

Безопасно вдигане – здрави стави

Добавена на 08 Октомври, Категория: Статии, 2 коментара

Въпроси и отговори към Джоел Стъбс, IFBB Pro



Джоел, знам, че тежкото вдигане може да доведе до ставни проблеми след време. Как ограничаваш този риск?


За да избегнете ставни проблеми или болка, то преди всичко препоръчвам да загреете стабилно. Друга добра предпазна мярка е използването на специални накитници, които облекчават болките в ставите и осигурявате допълнителна стабилност. Точно както използвате хранителни добавки по други причини- растеж, сила или енергия, вие трябва да имате предвид и добавките, които помагат на ставите и укрепват съединителната тъкан. Хондроитин сулфат, глюкозамин и MSM са доказали, че могат да помогнат за възстановявате на тъканите, които защитават целостта на вашите стави.
Прочети цялата статия >

Защо фитнесът е толкова важен за тийнейджърите?

Добавена на 02 Октомври, Категория: Статии, 8 коментара

Напоследък се отделя все повече внимание на проблема със затлъстяването при децата и тийнейджърите, което поставя здравето им под светлината на прожекторите. Трябва да се проумее нуждата от физическа активност в тази възраст. Статистиките сочат, че тийнейджърите прекарват почти 30 часа всяка седмица в гледане на телевизия и хранене с мазни боклуци, а тренировките остават на заден план.

По - голямата част от децата и тийнейджърите не извършват почти никаква физическа дейност, което ясно говори от какво е породено масовото затлъстяване. Много от тях не използват по предназначение дори часовете по физическо, а какво да говорим за допълнителни натоварвания. Важно е да подчертаем значението на фитнеса за тийнейджърите.
Прочети цялата статия >

Персонален треньор? Струва ли си цената?

Добавена на 01 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар

Личните треньори стават все по - популярни, тъй като все повече хора ходят на фитнес и имат нужда от специалист, който да им помогне да постигнат целите си.

Професионалните треньори може би са доста скъпи за повечето хора, но голяма част от тях вършат страхотна работа. Те трябва да имат професионална квалификация и винаги да са в състояние да изготвят план, който ще е подходящ за вашите фитнес нужди.
Прочети цялата статия >

Фитнесът и съветите от грешните хора

Добавена на 24 Септември, Категория: Статии, 4 коментара

Една от най- големите грешки, които повечето хора правят, когато започват да се занимават с фитнес, е тази, че се доверяват на грешните хора.

Ако приемате съвети от семейството, приятелите и хората, които си мислят, че знаят всичко, но реално не е така, то бъркате жестоко.
Прочети цялата статия >

Сблъсък : кисело мляко срещу извара

Добавена на 17 Септември, Категория: Статии, 8 коментара

Кое прави тялото по-добро?


Читателите на Bodytime.BG трудно могат да се измамят. Не само сте изключително мотивирани да направите здрави мускули, но и сте изключително добре информирани как да го направите по най-бързия и здравословен начин.

Например, знаете, че млечните продукти са чудесен източник на протеин. Но за да ви предизвикаме, задаваме въпроса :
Прочети цялата статия >