Въпрос на дълбочина

Добавена на 12 Май, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Винаги съм чувал, че трябва да клякам докато бедрата ми станат успоредни на пода, но виждам другите да клякат по-надолу. Кое е най-доброто ?

Отговор: Основното правило при клека е да клякаме, докато бедрата станат успоредни на пода. Това правило работи добре за повечето тежкоатлети, но някои от тях получават по-добри резултати от по-дълбок клек. Също така други културисти откриват, че плиткия им действа най-добре.
Прочети цялата статия >

Направете първата стъпка!

Добавена на 05 Май, Категория: Статии, 9 коментара

Седем степенен наръчник за новаци!


Ровите се из нета от седмици, търсите информация, но все още не сте стартирали трансформацията на тялото си. Вие сте развълнувани, нервни, нетърпеливи, неподготвени, малко уплашени и търсите допълнителен тласък. На правилното място сте, защото ние мислим да ви дадем този тласък.

Независимо дали ви е писнало да сте залепени за дивана в хола или не сте тренирали от дълго време, този наръчник е за вас. Сигурно сте притеснени и несигурни. Това е нормално! Запомнете, дори Роки е трябвало да започне от някъде. Следвайте това кратко ръководство и извървете пътя напред.
Прочети цялата статия >

Мощта на протеина

Добавена на 12 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Покажете ни един културист, който се страхува да поглъща големи количества протеин и ние ще ви покажем един много слаб сумист.

Протеинът е ключовото вещество за изграждане на мускулната маса и с негова помощ не само можете да проходите в този спорт, но и да направите гигантска крачка напред.
Прочети цялата статия >

С грижа за ставите

Добавена на 04 Април, Категория: Статии, Напиши коментар

Ако тренирате тежко вие излагате вашите стави и съединителна тъкан на значително, повтарящо се натоварване и износване. Отначало това може да не се прояви, особено в първите години.

С течение на времето, много атлети получават сериозни или хронични ставни болки, които нарушават тяхната възможност да тренират с удоволствие.
Прочети цялата статия >

Тесен хват срещу широк хват (при изпълнение на упражнението вертолет)

Добавена на 16 Март, Категория: Статии, 1 коментар

Встъпителни аргументи


Много бодибилдъри използват тесен хват (по – тесен от ширината на раменете) при вертолета, за да осигурят най – дълъг обхват на движение.

Други предпочитат широк хват (по – широк от раменете) при повдигане на щангата до брадата, тъй като поставя по – силен акцент върху средните делтоидни мускули.
Прочети цялата статия >

Специалните потребности на организма

Добавена на 12 Март, Категория: Статии, Напиши коментар


Антиоксидантите


Вярвате ли или не, но ще дойде време, когато ще съветваме хората, които са загрижени за зъбите си, да избягват слънцето и да взимат антиоксиданти. Това ще се случи след 50 или повече години, но непременно ще се случи. Числеността на населението много нарастна и най-голямата заплаха за човека ще бъде загубата на съпротивляемостта на организма.
Прочети цялата статия >

Акцент върху ексцентричната част

Добавена на 11 Март, Категория: Статии, Напиши коментар


ВЪПРОС: Наскоро четох, че негативната или ексцентричната част на амплитудата по време на обикновената серия не е задължително да бъде по-бавна, отколкото позитивната.
Прочети цялата статия >