Проблемът КОРТИЗОЛ

Добавена на 25 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Въпрос: Непрекъснато чета за кортизола и неговото влияние върху мускулния катаболизъм.

Ако действието му е толкова разрушително, защо тогава организмът го изработва и по какъв начин може да се предотврати процесът на разпадане на мускулите, който той предизвиква ?
Прочети цялата статия >

10 причини, поради които не трябва да практикувате джогинг (1-ва част)

Добавена на 22 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Джогинг – нещо средно между бързо ходене и бавно бягане. Нещо, което се практикува от много хора по света, а когато ги попитате защо го правят, те в повечето случаи отговарят: „за да влезна във форма“.

Джогингът е, по наше мнение, напълно безсмислено упражнение. Да, той е по – добър вариант от стоене на дивана и плюскане на KFC, но при преследването на спортни постижения или идеално тяло, просто няма да ви свърши никаква работа.
Прочети цялата статия >

Пикова флексия

Добавена на 10 Юли, Категория: Статии, 1 коментар

Пиковата флексия е методика с помощта на която се поддържа пределно изометрично напрежение на работещите мускули, когато те се намират в напълно съкратено състояние – флексия.

От физиологична гледна точка методът пикова флексия представлява съчетание на динамична и изометрична мускулна дейност.
Прочети цялата статия >

Много, малко или...

Добавена на 25 Юни, Категория: Статии, 9 коментара

Колко повторения да правим в една серия? Защо златната среда е най-добра?


Един спор разтърсва света на бодибилдинга от години. Той се превърна във философски сблъсък на титаните. Качеството срещу количеството, революционното срещу изпитаното старо, новото срещу легендата. Коравият Майк Менцер срещу шампиона на шампионите Арнолд Шварценегер.
Прочети цялата статия >

Още нещо за протеина

Добавена на 22 Юни, Категория: Статии, 3 коментара


Откакто съществува бодибилдингът е известно, че основната градивна единица на мускулите е протеинът. Оттогава изминаха много години, много изследвания бяха направени, но силата на протеина си остана същата. Въпреки всички направени храни и добавки в основата на големите мускули е протеинът.
Прочети цялата статия >

Концентрат или изолат – каква е разликата ?

Добавена на 31 Май, Категория: Статии, 6 коментара

Въпрос: Последвах съвета ви и приемах суроватка и казеин като източници на протеин. Сега въпросът ми е дали има някаква разлика между концентратите и изолатите на суроватъчния протеин? Кои са те и как действат?

Отговор: Концентратите и изолатите на суроватъчния протеин са много добри източници на протеин за атлетите, но между тях има известна разлика.
Прочети цялата статия >

Сън за големи мускули !

Добавена на 22 Май, Категория: Статии, 1 коментар

Подценявате фактора на съня ? Когато стане дума за трупане на мускули, нищо не може да го замени. Липсата на сън може да се окаже една от най-важните причини, поради които мускулатурата Ви не се увеличава дори и след изтощителните тренировки през седмицата. Мускулите не се увеличават по време на тренировка.

Те нарастват по време на сън.
Прочети цялата статия >