Колко е важен съня?

Добавена на 24 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Подценявате фактора на съня ? Когато стане дума за трупане на мускули, нищо не може да го замени. Липсата на сън може да се окаже една от най-важните причини, поради които мускулатурата Ви не се увеличава дори и след изтощителните тренировки през седмицата. Мускулите не се увеличават по време на тренировка.
Прочети цялата статия >

Колко въглехидрати?

Добавена на 23 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
„Въглехидратите са основния енергетичен източник при силовите тренировки” – казва експерта по хранене Крис Айсето. Ако хората не консумират достатъчно въглехидрати те пак биха могли да тренират, но няма да могат да тренират дълго. Според Айсето консумацията на въглехидрати стимулира отделянето на мощния хормон инсулин. Инсулинът е важен хормон, защото спомага за транспорта на аминокиселините от кръвообращението към мускулните клетки.
Прочети цялата статия >

Интересни факти за тялото!

Добавена на 19 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Лицето на мъжа си запазва младостта много по-дълго, отколкото на жената. Това е така, заради факта, че кожата на мъжете губи концентрацията на колаген много по-бавно, което означава, че е много по-устойчива на образуване на бръчки и увисване.Въпреки това, тъй като мъжете обикновено полагат по-малко грижи за кожата на лицето си от жените, те са по-податливи на вредни външни условия, които могат да намалят своите естествени предимства пред жените до нула.
Прочети цялата статия >

Бавна комбинация, за бърз ефект!

Добавена на 17 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
С тази статия ще Ви помогнем да "подсилите" нощното възстановяване на мускулатурата, което ще доведе до гарантирани, положителни резултати в покачването на чиста мускулна маса и най-вече, ще предотврати разпадането на вече изградената с много труд мускулатура!
Комбинацията, която ще Ви предложим е само от две хранителни добавки и то много добре познати и масово използвани от трениращи и не трениращи, но много рядко комбинирани една с друга. Ето затова, ние Ви приканваме да обедините тези две хранителни добавки, за да получите уникален резултат!
Прочети цялата статия >

Изолат или Концентрат?

Добавена на 16 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Въпрос: Последвах съвета ви и приемах суроватка и казеин като източници на протеин. Сега въпросът ми е дали има някаква разлика между концентратите и изолатите на суроватъчния протеин? Кои са те и как действат?

Отговор: Концентратите и изолатите на суроватъчния протеин са много добри източници на протеин за атлетите, но между тях има известна разлика.
Прочети цялата статия >

Ползите от Папаята!

Добавена на 09 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Какво представлява папаята?

Папаята представлява тропическо дърво, което се среща в горещите, влажни местности на Южна и Централна Америка, Южна Африка и Югоизточна Азия.

Има различни имена, но често го наричат „пъпешово дърво“ (в Китай и Шри Ланка) или “fruta bomba” (в Куба), “lechosa” в Доминиканската република, но карибското му наименование „papaya” е най – известно, тъй като европейците го откриват за пръв път на Карибите.
Прочети цялата статия >

Принцът на добавките!

Добавена на 02 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Ако Протеините са кралете на хранителните добавки, то можем да кажем, че Креатините са принцовете!


Като човек, който е фен нашите сайтове – www.fitness1.bg и www.bodytime.bg , вие трябва да сте запознати с повечето ползи, които креатинът почти гарантирано доставя: увеличен мускулен растеж, по – голяма мускулна сила и по – висока мускулна издръжливост. Освен това, установено е, че креатинът подобрява когнитивната функция и паметта, предпазва от мозъчни травми и дори осигурява дълъг списък от ползи за здравето, като помага при лечението на болестта на Паркинсон, болестта на Хънтингтън и депресия. Той може да помогне срещу сърдечно – съдови заболявания и да подобри защитата от слънцето, и окислителното увреждане на клетките на кожата.
Прочети цялата статия >