Сила с кофеин!

Добавена на 30 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Внимание! Приемът на кофеин може да доведе до повишаване на силата!


Ние често препоръчваме кофеина като пред-тренировъчна хранителна добавка, защото изследванията показват, че той може да увеличи мускулната сила и издръжливост, т.е. кофеинът ви позволява да тренирате по – тежко за по – дълго време), а също така ви помага горите повече телесни мазнини по време на тренировка.
Прочети цялата статия >

Есента дойде, как да държим болестите на разстояние?

Добавена на 28 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар

Освен витамини и минерали, за да се погрижите за имунната си ситема са нужни още доста нутриенти. Едни от главните заплахи за вирусите, които върлуват през по – студените месеци са тъй наречените ‘супер храни‘!

[b]Най – добрият вариант е да захраните организма си с тях, същестуват добре изпипани формули, които комбинират супер храни, витамини и екстракти от плодове и зеленчуци, които биха ви направили недосегаеми за дебнещите вируси.
Прочети цялата статия >

Колко е важен съня?

Добавена на 24 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Подценявате фактора на съня ? Когато стане дума за трупане на мускули, нищо не може да го замени. Липсата на сън може да се окаже една от най-важните причини, поради които мускулатурата Ви не се увеличава дори и след изтощителните тренировки през седмицата. Мускулите не се увеличават по време на тренировка.
Прочети цялата статия >

Колко въглехидрати?

Добавена на 23 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
„Въглехидратите са основния енергетичен източник при силовите тренировки” – казва експерта по хранене Крис Айсето. Ако хората не консумират достатъчно въглехидрати те пак биха могли да тренират, но няма да могат да тренират дълго. Според Айсето консумацията на въглехидрати стимулира отделянето на мощния хормон инсулин. Инсулинът е важен хормон, защото спомага за транспорта на аминокиселините от кръвообращението към мускулните клетки.
Прочети цялата статия >

Интересни факти за тялото!

Добавена на 19 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Лицето на мъжа си запазва младостта много по-дълго, отколкото на жената. Това е така, заради факта, че кожата на мъжете губи концентрацията на колаген много по-бавно, което означава, че е много по-устойчива на образуване на бръчки и увисване.Въпреки това, тъй като мъжете обикновено полагат по-малко грижи за кожата на лицето си от жените, те са по-податливи на вредни външни условия, които могат да намалят своите естествени предимства пред жените до нула.
Прочети цялата статия >

Бавна комбинация, за бърз ефект!

Добавена на 17 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
С тази статия ще Ви помогнем да "подсилите" нощното възстановяване на мускулатурата, което ще доведе до гарантирани, положителни резултати в покачването на чиста мускулна маса и най-вече, ще предотврати разпадането на вече изградената с много труд мускулатура!
Комбинацията, която ще Ви предложим е само от две хранителни добавки и то много добре познати и масово използвани от трениращи и не трениращи, но много рядко комбинирани една с друга. Ето затова, ние Ви приканваме да обедините тези две хранителни добавки, за да получите уникален резултат!
Прочети цялата статия >

Изолат или Концентрат?

Добавена на 16 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Въпрос: Последвах съвета ви и приемах суроватка и казеин като източници на протеин. Сега въпросът ми е дали има някаква разлика между концентратите и изолатите на суроватъчния протеин? Кои са те и как действат?

Отговор: Концентратите и изолатите на суроватъчния протеин са много добри източници на протеин за атлетите, но между тях има известна разлика.
Прочети цялата статия >