Ползите от силовите тренировки при жените!

Добавена на 21 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Често чуваме от познати жени: „Ако вдигам тежести, просто ще стана голяма и обемна, това не е секси!”. Първо, няма как да направите мускули за една нощ. Второ, изобщо не е лесно да станете големи и обемни.

Ако фитнесът беше лесен спорт, нямаше повече от половината американско население да е с наднормено тегло. Вдигането на тежести не значи, че ще придобиете огромни мускули и ще изглеждате като мъж. Има тонове ползи от редовните силови тренировки при жените. Няма как да очертаете и оформите мускулите си, ако само бягате на пътеката или въртите на велоергометъра.
Прочети цялата статия >

Нужен ли е чийтинга по време на тренировка?

Добавена на 15 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Хората казват, че с измама не може да се просперира и върви напред, и че хората, които мамят, всъщност лъжат себе си. Трябва да проверим дали това е в сила, когато става дума за бодибилдинг упражнения. Много фитнес експерти ще ви кажат, че единственият начин да оптимална тренировка е това да вдигате с перфектната техника, като по учебник, и че всичко останало е загуба на време.

Има и други, които рязко се противопоставят и твърдят, че определено има ползи от чийтинга, те дори казват, че е много трудно за натуралните атлети да натрупат мускулна маса, освен ако не чийтват от време на време от стандартната техника на изпълнение. В тази статия ще разгледаме различните гледни точки и методи за чийтинг, за да си отговорим на въпроса.
Прочети цялата статия >

Анаболен прозорец - част 2

Добавена на 14 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
За да държите анаболния си прозорец отворен, е необходима висококалорична хранителна програма – тялото ви трябва да е предимно в състояние на растеж, тъй като го зареждате правилно и редовно с хранителни съставки. За тази цел енергийното съдържание на храната ви трябва да бъде съставено от следните съставки:
Прочети цялата статия >

Анаболен прозорец - част 1

Добавена на 08 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Чували сте стария израз „Времето е всичко”, нали? Тази поговорка е най-вярна, когато става въпрос за протеино-въглехидратните суплементи, с които започват естествените анаболни процеси в тялото ви.

Най-резонното време за прием им е преди упражнения – за повишаване на енергията; с хранене с повече калории; или след тренировка за ускоряване на мускулното възстановяване. Последното – следтренировъчната суплементация – е обект на много изследвания и резултатите са направо удивителни.
Прочети цялата статия >

Сбогувайте се с глада за сладко

Добавена на 07 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Гимнема Силвестре е билка с произход от тропическите гори на Южна и Централна Индия. Дъвченето на листата потиска усещането за сладко. Този ефект се дължи на присъствието на специфични гимнемични киселини.

Гимнема Силвестре се е използвало в билковата медицина при лечение на диабет в продължение на почти две хилядолетия, но научните доказателства за ефективността му не са достатъчни.
Прочети цялата статия >

Всичко за мазнините!

Добавена на 01 Октомври, Категория: Статии, Напиши коментар
Освен въглехидратите и протеините много често разисквана тема в диетата на билдърите са мазнините. За някои те са вредни и изобщо не трябва да попадат на трапезата, но сами ще се убедите, че това не е точно така.

МАЗНИНИ

Препоръчително дневно количество – не повече от грам на килограм тегло или 15-20 % от дневната ви калорична дажба.
Прочети цялата статия >

Сила с кофеин!

Добавена на 30 Септември, Категория: Статии, Напиши коментар
Внимание! Приемът на кофеин може да доведе до повишаване на силата!


Ние често препоръчваме кофеина като пред-тренировъчна хранителна добавка, защото изследванията показват, че той може да увеличи мускулната сила и издръжливост, т.е. кофеинът ви позволява да тренирате по – тежко за по – дълго време), а също така ви помага горите повече телесни мазнини по време на тренировка.
Прочети цялата статия >